Sobre el projecte

La formació dels futurs mestres ha de trobar l’equilibri entre la formació teòrica i la pràctica, intentant que aquesta darrera sigui el més propera possible a la realitat que trobaran als centres educatius, un cop comenci la seva trajectòria professional. Aquesta realitat l’entenem com un context complex i canviant sobre el qual cal indagar per tal de transformar la pràctica a partir d’una anàlisi crítica i reflexiva que afavoreixi la innovació i la millora constants.

Estàs interessat en l'experiència? Contacta amb els promotors:

Destinataris
Desenvolupadors de Tecnologia educativa / Investigadors acadèmics / Mestres - Docents
Àmbit
Educació No formal / Educació Formal
Fase
Consolidació

El repte

Dissenyar i desenvolupar una estratègia formativa i d’avaluació basada en la simulació de contextos i situacions reals, per afavorir el desenvolupament de la CDD en els estudiants de doble titulació del grau de mestres.

La solució

-----

La innovació

-----

L'impacte

-----

Per saber-ne més

Altres innovadors, organitzacions i experiències

Contacta amb el talent innovador

Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu

Descobreix, inspira't i aprèn amb les noves pràctiques educatives