Sobre mi

Sóc professor de Psicologia de l’Educació a la Universitat de Barcelona. He participat en treballs d’investigació i innovació sobre les implicacions pedagògiques de la psicologia i l’epistemologia genètica, la intervenció psicopedagògica, el disseny i el desplegament del currículum escolar, i la interacció educativa. El meu treball actual té com a focus les pràctiques de personalització de l’aprenentatge escolar i les estratègies orientades a promoure en l’alumnat la construcció d’una identitat d’aprenent. Penso que aprendre és l'activitat més apassionant en què ens podem implicar les persones, i que promoure i afavorir la disposició a situar-se davant el món com aprenents hauria de ser un objectiu fonamental de l'educació escolar. Penso també que per innovar cal afrontar les noves situacions com oportunitats per aprendre i situar-se davant d’elles com aprenents.

Posa't en contacte

Què vull solucionar?

  • Recursos oberts i entorns d'aprenentatge
  • Aprenentatge digital i online
  • Educació extraescolar i comunitària
  • Aprenentatge personalitzat
  • Metodologies actives d'aprenentatge

Què ofereixo?

  • Compartir aprenentatges i metodologies innovadores

Què busco?

  • Compartir aprenentatges i metodologies innovadores

Coneix les organitzaciones en les que participo i les que m'inspiren

GRINTIE-BLE és un subgrup que pertany al Grup de Recerca en Interacció i Influència Educativa (GRINTIE) de la Universitat de Barcelona. Sota la consideració que en les últimes dècades han canviat tots els paràmetres de l’aprenentatge humà, el grup...
>>

Altres innovadors, institucions i experiències

Contacta amb el talent innovador

Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu

Descobreix, inspira't i aprèn amb les noves pràctiques educatives