Sobre mi

Em considero una persona perfeccionista. Tracto cada activitat com el principi d'un projecte que ha d'anar millorant progressivament. Estic molt interessat en conèixer totes les propostes noves per millorar l'educació però no tot val ni de qualsevol manera. S'ha d'estudiar cada nova proposta i, en molts casos, provar-la amb prudència a petita escala sempre pensant en les conseqüències ja que treballem en formació, no en fabricació. Desprès avaluar objectivament la millora i, si és significativa, generalitzar el canvi. Crec que el camí a seguir és donar protagonisme a l'alumnat i fer més atractiva la matèria. Al llarg de la meva trajectòria he aconseguit anar millorant els mètodes, els medis i els resultats. Del que estic més orgullós és d'un treball de recerca d'ajardinament amb sistema de reg on la tutoranda el va dissenyar i va excercir de cap d'obra.

Posa't en contacte

plorenzo [at] xtec.cat / LEGO Education Robotix /

Què vull solucionar?

  • Transformació de centres educatius
  • Educació al llarg de la vida
  • Metodologies actives d'aprenentatge
  • Innovació didàctica

Què ofereixo?

  • Transformar centres educatius
  • Compartir aprenentatges i metodologies innovadores
  • Participar en la creació d'un nou projecte innovador

Què busco?

  • Participar en la creació d'un nou projecte innovador
  • Transformar centres educatius

Descobreix i valida les meves experiències d'innovació

"Un món per explorar" és la gamificació del temari de Ciències Socials de 3r ESO dedicat a la geografia. La proposta és fer del grup aula de 3r ESO un conjunt d'equips d'...
>>
PUNTUA

Mitjana: 4.5 (2 vots)

Per a nosaltres, treballar per projectes és una manera d’afrontar l’aprenentatge que permet: a) interrelacionar diferents àmbits (comprensió del món a través de diferents mirades; b) partir de les...
>>
PUNTUA

Encara sense vots

Coneix les organitzaciones en les que participo i les que m'inspiren

És una xarxa de treball estable entre el professorat interessat en millorar determinats aspectes de la seva docència promoguda per l'ICE de la UdG. Incorpora una dinàmica de reflexió continuada i compartida sobre la seva pràctica docent:...
>>
Els temps estan canviant, igual que la vida a l'aula. És una realitat que la transformació que ha experimentat la nostra societat és enorme. El paradigma de l'economia del coneixement, un món amb una quantitat gairebé il·limitada d'...
>>

Altres innovadors, institucions i experiències

Contacta amb el talent innovador

Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu

Descobreix, inspira't i aprèn amb les noves pràctiques educatives