Formació d'adults

INNOVADORS

  • Apassionada de la innovació i formació educativa. Crec en una educació respectuosa i inclusiva, que la millor manera d'aprendre és jugant i interactuant i que una mica de màgia i entusiasme pot canviar tota l'experiència d'aprenentatge. Mestra d'anglès des de fa 15 anys a...
  • Sóc una docent implicada en generar canvis (mindware). Per a mi la innovació educativa s'assoleix ensenyant amb emoció i en competències emocionals. Al llarg de la meva trajectòria professional he aconseguit una retroalimentació viva en noves iniciatives educatives.
  • Pedagoga vocacional i actualment professora de Màster a IL3 - Universitat de Barcelona, consultora estratègica de start-ups d’EdTech i co-organitzadora del TEDxBarcelonaWomen 2015. Crec en l'Educació com a dret humà fonamental. Estic compromesa en treballar i aprofundir en els processos...
  • Tota la meva vida professional m'he dedicat a la gestió, la direcció i el lideratge d'institucions educatives per a la seva transformació efectiva. Avui cal assegurar un canvi sistèmic i disruptiu de l'educació per aconseguir educar persones diferents i integrals per una societat...
  • Em defineixo com una docent inquieta, creativa i col·laborativa. Per mi la innovació és cercar noves eines i mètodes quan els coneixements de sempre no em funcionen per donar respostes ajustades, sostenibles i justes ( al grup classe, a l'equip/organització, a les persones individualment)....
  • Mestre, psicopedagog i doctor en multimèdia educativa. Investigador i consultor en innovació educativa, interessat en els espais de creació i experimentació i tecnologies aplicades a l'educació. Aprenent; el centre de tot, per mi, és l'aprenentatge. Entenc la innovació com la manera de...
  • Mestre a una escola d'adults pública a Mollerusa. M'interesso per la innovació, penso que encara puc aportar idees noves en un camp com la formació d'adults que, si més no al meu voltant, s'està estancant. Des de l’experiència de gairebé 20 anys en l’àmbit, crec que puc...
  • Sóc curador cultural, educador social de formació i artista de professió, treballo fent recerca pedagògica en el món de l’art i el moviment. Crec en la innovació com element clau dins la dimensió creativa. La creativitat en el món educatiu és un valor intangible que es nodreix a través de les...
  • Emprenedor en educació de pares. L'any 2000 vaig crear, juntament amb Elena Roger el portal Solohijos.com, que proporciona informació pràctica als pares i mares per millorar les seves experiències educatives i formatives amb els seus fills/es. Tinc experiència professional en els àmbits de l...
  • Em defineixo com a professional de la Fotografia especialitzada en la docència, el tractament creatiu i pensament crític envers les imatges. La innovació és bàsica en la docència i en les dinàmiques educatives a les escoles, i pot venir donada per qualsevol experiència o temàtica que tractem amb l...
  • Co-fundadora i vicepresidenta de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional i directora de l'Institut d'Ecologia Emocional. Innovar és tenir els sentits, ment i cor oberts a allò que s'esdevé al nostre territori interior i al món exterior, donar a llum a les millors respostes emprant el...
  • M'he passat força anys vivint a l'estranger, en diferents països, cercant el que aquí encara no existia, en art i en educació i recorrent tota Catalunya per conèixer, in situ, iniciatives de canvi educatives. Tot arriba... però jo no paro! Actriu professional, historiadora de l'art,...
  • Sóc coach, educador i formador. Ben mirat, un apassionat de l'ensenyament i el creixement personal des de la il·lusió i la passió però sense oblidar la seriositat, et rigor i el compromís amb tot allò que emprenc. Entenc la innovació com un viatge d'autoconeixement i connexió amb les...
  • Em defineixo com a una persona interdisciplinar, ja que sóc llicenciada en Física, vaig cursar el màster interuniversitari d'Història de la Ciència i actualment estic cursant el doctorat en Didàctica de Ciències Experimentals. A nivell professional, actualment estic fent classes a la Facultat...
  • Sóc pedagoga. Cofundadora i directora de projectes a inn–Be, un equip especialitzat en metodologies d’alt rendiment educatiu. Per a mi, l’aprenentatge dels alumnes i el seu benestar suposa la meva máxima responsabilitat. M'agrada que sentin que aprendre els permet avançar, pas a pas, fins...
  • Sempre m'ha agradat fer les coses d'una manera diferent: al llarg dels anys ha estat una constant la necessitat de dissenyar i desenvolupar projectes que emocionin, que inspirin i que transformin la societat. Ho he fet des de la docència, l'edició i la gestió de projectes, i...
  • Em defineixo com a promotor, difusor de l’educació innovadora. La meva visió de la innovació consisteix en treballar projectes innovadors en grup, amb una gestió adient de les emocions. Pel que fa a la trajectòria personal/professional, he publicat un llibre sobre aquest tema: “Gente creativa,...
  • Sóc una persona amb actitud d’aprendre de totes les coses de l’entorn i capacitat per repensar totes les coses. M’interessa molt el per què de les coses. Per mi la innovació és l’aplicació amb èxit d’una idea per senzilla que sigui. Una idea sense èxit de mercat es queda amb la idea. Estic...
  • Mestre. Antropòleg. Educació Digital. Autor de #LaFamíliaenDigital (EUMO), #ConnectatperAprendre (RosaSensat) & #AprendizajeSocialyPersonalizado (UOC). Innovar, a més d'aportar novetat, ha d'aportar valor. Cal aprofitar les oportunitats de les noves tecnologies i vèncer la...
  • De base Enginyera Industrial i doctorada en Ciències del Mar, he treballat 10 anys com a científica i docent al CSIC i Universitat de Utrecht. Després de cursar Màster de Formació de Professorat de Secundària especialitat en Tecnologia ara fa 4 anys, vaig ampliar els meus coneixements de...
  • Vaig néixer a Polònia l'any 1984. Sóc llicenciada en Ciències Socials, amb especialització en Resolució de Conflictes i Desenvolupament Sostenible per les universitats de Varsòvia i Àmsterdam. He treballat en l'àmbit del periodisme, la comunicació i les relacions publiques, i també...
  • Psicòloga social apassionada per les humanitats. M'agrada estar atenta als canvis del meu entorn per incorporar noves tendències a la meva feina. De 2004 a 2016 vaig treballar a la Fundació Servei Solidari, amb projectes vinculats amb l'emprenedoria i la mentoria. Des de maig de 2016...
  • Ensenyo Finances Jugant! Sóc financera de tota la vida, i sé que són avorrides i amb paraules complexes. Em defineixo com una persona inquieta, innovadora, curiosa, rebel, amb moltes ganes de viure i sempre buscant fer coses noves, m'agrada provocar per fer pensar i no suporto les injustícies...
  • Sóc investigador en e-learning i innovació docent a l’eLearn Center de la UOC. M’interessen l’ús de la tecnologia digital a l’ample i al llarg de la vida i el seu impacte en l’aprenentatge, els PLE, les tendències educatives del segle XXI i la creació de noves modalitats formatives i pedagogies...
  • Responsable de l’àrea de Recerca Aplicada de l’eLearn Center. Interessat en l'ús de recursos educatius en obert i la desaparició de les barreres entre l'educació formal i la informal, en el context de l'educació superior a distància i mediada per la tecnologia. Tot això utilitzant...
  • Bàsicament, sóc extremadament curiós i també crec en les possibilitats dels jocs de taula per ajudar els/les mestres a fer la seva tasca educativa i per motivar els alumnes a superar-se. Des del 2011 impulso l’Aprenentatge Basat en Jocs (Game-Based Learning) a través de l’empresa “LU2 Experts en...
  • Sóc investigadora i professora universitària especialitzada en l'àmbit de la psicologia de l'educació i la instrucció. Des de sempre m'han preocupat els temes relacionats amb la inclusió educativa i l'atenció a la diversitat lingüística i cultural de l'alumnat. Crec que...
  • Sóc freelance en educació, comunicació i estratègia ambiental. Experta en creació i direcció de projectes en aquest àmbit. Directora de Comunicació i Creació de Projectes Ambientals a Rezero i Coordinadora de Projectes de la Fundació El Milà. En la meva trajectòria he aconseguit desenvolupar...
  • Facilitador, reflexiu i comunicatiu. Sempre, des de diferents vessants, he estat vinculat al sector educatiu i pedagògic. He gaudit i après de les vivències que del món del lleure, l'acció social i la formació formal i no-formal, enriquint-me de les possibilitats que ofereixen cada context....
  • Persona preocupada per l'educació i l'aprenentatge dels alumnes. Innovador, emprenedor i amb ganes de canviar l'educació tradicional actual proposant noves metodologies centrades en l'alumne. La innovació, en educació, es una necessitat constant. Hem de ser capaços d'anar a...
  • Persona apassionada per l'educació i l'aprenentatge. Emprenedor, dinàmic, disruptiu, innovador i creatiu. Entenc que la innovació ha de respondre a una manera d'entedre la vida i de viure, de canviar i cercar sempre el millor per les persones. Per tant, crec en una innovació que...
  • Vital, compromesa, apassionada de l'aprenentatge i de l'educació, empàtica, honesta, clarament enfocada a l'acció, són algunes de les característiques confessables que em caracteritzen. Després de 15 anys exercint d'advocada i vivint literalment "del dret" la vida ho...
  • Professor de formació d'adults apassionat per les noves tecnologies. Crec que les TIC poden aportar moltes coses a l'aprenentatge de les persones adultes i que han d'utilitzar-les en el seu aprenentatge. Sóc bastant tossut i quan una idea se'm fica al cap intento trobar la...
  • Em defineixo com a psicòloga social, docent i tecnoutòpica. Per mi la innovació és un procés complex que sorgeix des de la perifèria de les institucions i dels sistemes i que després es pot traslladar a l'interior del sistema i iniciar la transformació des de dintre. El que he aconseguit...
  • Persona interessada en la innovació tecnopedagògica i noves eines d'aprenentatge, que proporcionin a la ciutadania elements per desenvolpar una personalitat plena, creativa, crítica i conscient de les seves potencialitats. Noves eines educatives per formar persones en els valors de sempre.
  • Impulsor de nous conceptes i arquetips. Convençut que una innovació només ho és si canvia comportaments. Les innovacions més radicals es troben a les fronteres entre experiències i àrees de coneixement. S’han d’explorar mitjançant interaccions disciplinades. Només hi ha 3 coses que passen...
  • Pedagoga i psicomotricista, amant de l’educació que potencia la vida. A través del vincle fomento l'autoexigència, la curiositat i la professionalitat. Considero clau impartir des de la participació activa, la vivència i la reflexió. Dono importància a avaluar tant continguts, com...
  • Hola! Sóc una persona curiosa i sempre intento estar aprenent coneixements interessants. Llicenciat en Ciències de la Comunicació al 2001 a Barcelona he pogut treballar en múltiples projectes i afrontar nous reptes constantment. Actualment, entre altres projectes que desenvolupo, intento difondre...
  • Bibliotecària vocacional, he exercit en biblioteques ubicades en escoles d’adults (CFA/AFA) a Barcelona. Vaig dedicar el meu Treball Final de Màster a comparar la situació de les biblioteques dels CFA catalans amb els seus homòlegs a Canadà, Estats Units i Regne Unit. A més sóc una professional...
  • Si haguera de dir una dita seria "Compartir és Crèixer", per aprendre, per avançar en tots els àmbtis de la vida i la innovació és el camí per repensar allò que has fet i realitzar propostes de millora; sense innovació no hi ha avanç. Al llarg de la trajectòria professional hem...
  • Periodista i educadora social. Màster Oficial en Educació i TIC, postgrau en mediació familiar, mediadora comunitària. Especialista en l'ús educatiu i social de les TIC, treballo com a consultora i formadora de formadors i docents. Per a mi, innovar és buscar noves solucions als problemes de...

EXPERIÈNCIES

  • Projecte que pretén potenciar el tàndem "Realitat Virtual immersiva i Educació" mitjançant l'organització de workshops i formacions (presencials i online), assessorament i creació de continguts en format VR (Realitat Virtual).
  • El nostre esperit és compartir i crear plataformes privades dedicades per a professionals, investigadors i estudiants, per l'ús, creació i administració de recursos digitals. Complementar el desenvolupament del treball en línia. No perdre els continguts i generar comunitats online...
  • És un material obert i gratuït (miniop) destinat a estudiants de secundària i adults. Té com a objectiu assolir criteris per diferenciar la ciència de la pseudociència i proposar exemples en tres àmbits: l'endevinació del futur (els horòscops), la salut (les vacunes) i les teories...
  • Un grup de mestres que treballem de fa anys a Formació d'Adults creiem que li hem de donar un tomb. I un tomb gran. A través de Twitter hem anat compartint experiències i idees, i les hem agrupat totes en un Sites de l'entorn Google.
  • Formació de formadors i formadores a través de sessions formatives distribuïdes al llarg del curs escolar en les quals es treballa tot allò que un/a formador/a de persones joves i adultes migrades ha de conèixer per desenvolupar amb èxit la seva tasca. Així, treballem algunes de les diferents...
  • Ments Globals és una plataforma educativa amb un extens repositori d’eines digitals. Volem facilitar l’accés i ús a noves formes de comunicar en un món en constant transformació. Formació personalitzada amb Eines Digitals per millorar les comunicacions de la Comunitat Educativa. Complementar la...
  • Taller on proposem un viatge col·lectiu al món de la mà de Google Street View, amb una experiència única i creativa a on farem de fotògrafs virtuals. Volem oferir-vos l'experiència de fotografiar d'una forma lúdica i diferent, tot observant els entorns virtuals i descobrint les...
  • Un treball al voltant dels monuments de la Rambla Nova de Tarragona realitzat per alumnes del CFGS d'Animació Sociocultural i Turística de l'Institut F. Vidal i Barraquer de Tarragona en col·laboració amb el CRP del Tarragonès, el Camp d'Aprenentatge Ciutat de Tarragona, l'...
  • La nostra Fundació té com a marc un model que compta ja amb dotze anys d’aplicació i èxit: l’Ecologia Emocional i que vincula EMOCIONS I VALORS amb les àrees d’actuació. Això permet solidesa en l'orientació de les accions que s’emprenen tenint una exquisita cura del món emocional de la persona...
  • Un petit poble situat en un país en vies de desenvolupament s’enfronta a temps difícils. Alta desocupació, augment de la mortalitat infantil, baixa esperança de vida... Un dia, un inversor procedent d’un país desenvolupat hi arriba amb una proposta per construir-hi un hotel. Què és el millor per a...

INSTITUCIONS

  • L'Institut d'Ecologia Emocional forma part de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional, entitat referent en el sector del Creixement Personal i desenvolupament emocional humà. La nostra missió és donar a conèixer les propostes de l'Ecologia Emocional, desplegar-les i aplicar-les en les...
  • Citilab és un centre per a la innovació social i digital, a Cornellà de Llobregat, Barcelona. Explota i difon l'impacte digital en el pensament creatiu, el disseny i la innovació que sorgeixen de la cultura digital. Citilab és una barreja entre un centre de formació, un centre de recerca i una...
  • La Comissió de Formació és un grup de 4 entitats –EICA, Probens, MigraStudium i Servei Solidari– nascuda el 2011, dins del marc de la Coordinadora de la Llengua de l’Ajuntament de Barcelona, una plataforma d’entitats d’acollida sociolingüística que aplega més de 70 entitats. Treballem per...
  • La raó de ser de Coperfield for Social Good es ajudar a la generació d’impacte positiu a la societat mitjançant el disseny, facilitació i acompanyament de projectes i processos de canvi. Creiem que: les innovacions rellevants tenen més probabilitats de ser resultat d'un treball disciplinat de...
  • [ED] BUILDING CÀPSULES EDUCATIVES és una plataforma independent d'experts en educació, no adscrita a cap doctrina, i oberta a totes les propostes pedagògiques. Organitzem Escoles de Pares i Mares, xerrades, tallers i assessorament pedagògic a demanda dels nostres usuaris. Tenim l'honor...
  • Edpuzzle es una plataforma de video per a professors i alumnes. En quatre clicks, el profesor pot transformar qualsevol video public a YouTube en una lliçó educativa. Amb Edpuzzle pots tallar el video, afagir la teva veu o incloure preguntes durant el video per fer un seguiment dels teus alumnes....
  • Desenvolupem un projecte educatiu, cultural i social que promou, a través de la participació, el dret a l’educació que tenen totes les persones al llarg de la seva vida, prioritzant els sectors més susceptibles d'exclusió social. Les activitats de l’Escola es basen en les capacitats de les...
  • eXplorium pretén fomentar el coneixement de la ciència, la tecnologia, l’enginyeria i les matemàtiques. Oferim un ampli ventall d’activitats formatives dirigides a totes les edats, per a nens, joves i adults i de temàtiques diverses d’acord amb les diverses inquietuds dels nostres estudiants....
  • FINANPOLIS és un mètode innovador de gamificació financera que utilitza un joc de taula per aprendre i fer reflexionar sobre finances de manera lúdica i divertida. S'han acabat les classes avorrides i amb paraules que no s'entenen. Es juga en grups per fomentar els valors que tot...
  • Servei Solidari som una entitat formada per persones atentes i sensibles a la realitat de les persones amb situacions d’exclusió social, que treballem des de la proximitat. Volem generar un canvi cap a una societat més justa, més igualitària i més lliure fomentant l’emprenedoria, la formació i la...
  • Entenem l'educació com l'eina de transformació personal i social més poderosa que hi ha; per això, des del Coaching i les diverses formacions, acompanyem els educadors (mestres, famílies i/o equips) perquè esdevinguin facilitadors i catalitzadors de potencialitats en els seus alumnes i en...
  • Els temps estan canviant, igual que la vida a l'aula. És una realitat que la transformació que ha experimentat la nostra societat és enorme. El paradigma de l'economia del coneixement, un món amb una quantitat gairebé il·limitada d'informació o l'impacte de les tecnologies són...
  • L’objectiu de Lu2 és oferir solucions als educadors. Som especialistes en Aprenentatge Basat en el Joc i utilitzem jocs de taula, especialment escollits, com un recurs educatiu amb el qual poder desenvolupar, reforçar i millorar habilitats, coneixements i capacitats d’una manera diferent, dinàmica...
  • Des de MakeIt! Education formem a mestres i docents amb la finalitat que puguin fomentar i generar processos de canvi educatiu i pedagògic. Impulsem, dinamitzem, co-dissenyem i implementem formacions i projectes educatius basats en metodologies d’aprenentatge innovadores i centrades en els alumnes...
  • Smilemundo neix l'any 2011 a Barcelona amb la voluntat de centrar l'esforç, coneixement tecnològic i creativitat del seu equip en l'elaboració d'eines educatives que, a través del joc i la innovació, serveixin per promoure valors socials. Som una organització sense ànim de lucre...
  • "The Transformation Society" és una organització virtual i deslocalitzada, orientada a la gestió de la complexitat en diferents entorns tecnològics i comunicatius digitals, des d'enfocaments estratègics i organitzatius. L'objectiu és compartir coneixement, proposar actuacions i...
  • The Visual Suspects és un estudi creatiu, guardonat, situat a Barcelona amb col·laboradors afins arreu del món. Des de 2003, els nostres treballs es troben a la cruïlla entre la comunicació digital, la tecnologia, les narratives expandides i la sostenibilitat. El nostre equip ha treballat per a...