Centre educatiu

INSTITUCIONS

  • LA INICIATIVA ÉS DE LES FAMÍLIES: La família és l’àmbit natural per a l’educació i, per tant, els pares són els protagonistes i els primers responsables de l’educació dels fills. COMPRÈN TOTES LES DIMENSIONS DE LA PERSONA: L’educació de l’afectivitat, la intel·ligència, les dimensions social i...
  • L'escola Sant Ramon Nonat, de la Fundació Escoles Parroquials, és una escola acollidora i oberta, que fomenta l'equitat i la formació intel·lectualment sòlida, tot potenciant processos d'innovació educativa. L'escola Sant Ramon Nonat vol ser una veritable escola que aprèn,...
  • El Col·legi Turó pertany al grup educatiu d'Institució Familiar d'Educació, composat per 13 escoles arreu Catalunya i Balears. Són escoles concertades diferenciades, oferint aquesta opció a moltes famílies que volen aquest estil innovador -avui en dia- d'educació. A les nostres...
  • Tot i no ser una escola pública, des de Xaloc ens agrada definir-nos com una escola concertada d’iniciativa social i amb voluntat de formar part del servei públic. L’espai que ocupem és una cessió de l’Ajuntament de Sabadell que compartim amb altres entitats del sector. En el seu moment, el centre...
  • Desenvolupem un projecte educatiu, cultural i social que promou, a través de la participació, el dret a l’educació que tenen totes les persones al llarg de la seva vida, prioritzant els sectors més susceptibles d'exclusió social. Les activitats de l’Escola es basen en les capacitats de les...
  • Antiga escola del CEPEPC (Col·lectiu d'Escoles per l'Escola Pública Catalana). De tradició innovadora, oberta, inclusiva, que pretén l'educació integral del nen i la nena en totes les seves vessants (emocional, física, intel·lectual i social). Actualment en un procés de reflexió i...
  • Escola d'educació infantil i primària pública de les Masies de Voltregà (Osona). Treballem per projectes interdisciplinars de P3 a 6è fent que els nostres alumnes siguin els protagonistes dels seus aprenentatges. Som comunitat d'aprenentatge, ja que per a nosaltres l'educació no pot...
  • L’escola GEM és un centre concertat amb una oferta pedagògica de 0 a 18 anys. Va ser fundada l'any 1966 a partir de la col·laboració de famílies i de persones expertes en pedagogia amb l'objectiu de fer front a les noves inquietuds educatives. És una escola amb voluntat d’innovació...
  • L’Escola Joan Pelegrí és un centre concertat que ofereix les etapes d’Educació Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mig i Superior. Emplaçada a Hostafrancs, prop de la Plaça Espanya i l’estació de Sants de Barcelona, deu el seu nom al metge i pedagog Joan Pelegrí. El...
  • Som una escola concertada del barri de sants. Eduquem des dels valors cristians. El curs 2013/14 vam iniciar un procés d'innovació al nostre centre. A partir de la definició de les nostres finalitats educatives amb el claustre vam implementar un procés, que consta de diferents fases, a partir...
  • Som una escola d'Educació Infantil i Primària arrelada al poble, gestionada pels pares i mares constituïts en fundació, que educa en valors cristians. Treballem perquè els nens i les nenes esdevinguin persones ben formades, sensibles i respectuoses envers els altres i amb conviccions i esperit...
  • L’organització del centre com a comunitat d’aprenentatge, la implicació en l’entorn, i en xarxes vinculades a la renovació pedagògica i la innovació, afavoreixen interaccions bidireccionals d’enriquiment mutu. Les pràctiques pedagògiques contemplen espais d’itinerari personalitzat i projectes...
  • A l'escola Montseny estem ara mateix en un dels processos més excitants que existeixen: transformar una escola tradicional en un centre d'aprenentatge modern i adaptat a les necessitats dels alumnes actuals. La nostra visió és educar per la societat de l'avui: mitjançant...
  • El nostre projecte es fonamenta, per damunt de tot, en el treball. Treballem per aconseguir persones lliures i autònomes perquè, d’una manera crítica, puguin viure en comunitat i intervenir, de manera compromesa, en la construcció del món que volem, La nostra feina gira al voltant d’uns eixos...
  • L’Escola Pia de Catalunya és una entitat conformada per dones i homes, laics i religiosos que compartim valors i actituds. Arrelada al nostre país, és integradora i compromesa amb el canvi social a partir dels valors de l’Evangeli. Les persones són el centre de la nostra acció. Hi som per...
  • L'Escola Pia de Catalunya som una institució al servei de la societat, inspirada en l'esperit de l'evangeli, oberta a tothom i arrelada al país. Eduquem infants i joves per ajudar-los a créixer com a persones lliures i autònomes que, de manera crítica, puguin viure en comunitat i...
  • SECUNDÀRIA -Relació propera amb l'alumne. -Orientació personal i acadèmica. -Atenta als interessos personals i professionals de l'alumne. -Contribuim al seu projecte. INNOVADORA -Implantació del projecte SUMMEM a totes les etapes de l'ESO. -English in Progress. -Ciència...
  • L'Escola Proa és un centre educatiu, d'iniciativa social, que va ser creada el 1966 per un grup de famílies del barri de La Bordeta que volien per al seus fills una educació activa, en català i arrelada al país.
  • Projecte som una escola catalana, concertada i laica. Som un centre d’una línia, que imparteix els nivells d’educació infantil, primària i ESO. Una de les característiques essencials de Projecte és que, en ser una escola d’una sola línia, permet una sèrie de dinàmiques i relacions entre els membres...
  • L'Escola Rel és un centre d'Educació Especial que ha fet una forta aposta per la introducció de les noves tecnologies com a eina d'aprenentatge. En concret, s'estan desenvolupant projectes relacionats amb la utilització de la tecnologia mòbil dins les aules. Així mateix, hem...
  • A l’escola Riera de Ribes es concreta un model educatiu que proposa ensenyar i aprendre des de la lògica del funcionament de les persones, en com es resolen els reptes de la vida utilitzant els sabers com a eina per comprendre i per resoldre les situacions del món real. S’aprèn més i millor perquè...
  • L'escola ha engegat un procés profund d'innovació educativa a diferents nivells: metodològic, tecnològic, d'organització i rol del professorat, d’educació no formal i participació de l'alumnat i les famílies. Les tres etapes d'infantil, primària i secundària han engegat una...
  • Sant Gervasi és, sobretot, un col·lectiu de professionals de l’educació que viu i dóna forma a un projecte educatiu del qual tots en som corresponsables. El nostre règim de cooperativa de treball associat garanteix estabilitat al projecte pedagògic d’una escola catalana, plural i oberta a tothom...
  • Com a Escola, a Virolai hem assumit el repte de transformar el model educatiu i l’organització escolar per donar una resposta més eficaç, per avançar en una millor educació. Ens cal transformar el model educatiu, que ha de ser innovador, perquè ha de donar cada dia una millor resposta als nous...
  • Va néixer com a projecte territorial del Campus d'Excel·lència Internacional Barcelona Knowledge Campus (UPC-UB) i l'Ajuntament de Berga. La innovació que s'aplica consisteix en tractar tots els temes des d'un punt de vista transversal i interdisciplinari (mètode STEM)....
  • Fab Lab Barcelona és un dels principals laboratoris de la xarxa mundial de Fab Labs. Són tallers de fabricació i innovació a petita escala equipats amb màquines i tecnologies de fabricació digital per a la producció d'objectes, eines i dispositius electrònics, nascuts al centre de Bits i Àtoms...
  • La nostra Facultat té una trajectòria de 65 anys d'història al servei de l'educació superior com a evolució de l'Escola de Mestres Blanquerna. Des d'aquesta tradició, en els inicis de la Universitat Ramon Llull, vàrem crear nous estudis en els àmbits de la Psicologia, l'...
  • A la Fundació Escoles Garbí formem els homes del demà com a ciutadans proactius, capaços de transformar la societat en què vivim, en un entorn just, solidari i sostenible. Els nostres alumnes, acompanyats per uns educadors, que són referents en tot moment i, en un entorn d’atenció personalitzada...
  • A Costa i Llobera parlem d’innovació com la capacitat de treballar els reptes que com a comunitat educativa ens plantegem. Innovar, pensem que és la possibilitat i la oportunitat de treballar des dels dubtes i les incerteses per construir recorreguts de recerca i investigació que ens permetin noves...
  • Som un centre públic i laic, d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius, obert i integrador, que proporciona una educació de qualitat, en un entorn pedagògic innovador i col·laboratiu, desenvolupant la cultura de la pau i l’esforç. És un centre que articula dues exigències: educació i aprenentatge....
  • L’Institut Mont Perdut de Terrassa pretén formar persones, donar eines perquè coneguin la realitat que els envolta i puguin desenvolupar-se com a ciutadans del segle XXI. Aquesta missió es concreta amb la definició d’una organització de centre que posa l'alumnat en el centre de l'...
  • Institut de nova creació. Hem començat el curs 2015-2016 amb dos grups de primer d'ESO. A l’institut Salas i Xandri pensem que el protagonista de l’aprenentatge és l’alumne i no el professor. Per això, impulsem i prioritzem metodologies actives, on l’alumne no sigui un espectador, sinó que s’...
  • A l’Institut Vall d’Hebron ens plantegem aconseguir l’excel·lència operacional educativa i convertir-nos en un centre de referència que serveixi d’exemple i guia. Volem crear una comunitat educativa formada pel professorat, l’alumnat, les famílies i els agents socials, que centrin la seva tasca en...
  • L’eix central del nostre projecte educatiu és l’atenció a la diversitat. L’ESO al nostre institut comença amb el Projecte Ponts (1r i 2n d’ESO), que vam iniciar el curs 2013-14 per afavorir que la secundària sigui una continuïtat de la primària. El projecte es caracteritza per la reducció de...
  • L’IES CONSELL DE CENT és un centre públic que va iniciar les seves activitats el curs 1996/97, en el barri del Poble Sec, al llindar del Port de Barcelona. L’educació del jove i la formació personal són els pilars bàsics de la nostra tasca educativa. Considerem que l’educació en els valors és...
  • Institut públic de secundària a Roses, a l'Alt Empordà (ESO, Batxillerat i Cicles Formatius). Proposem un projecte educatiu que treballa, d’una banda, els valors, els hàbits i les actituds i, de l’altra, ofereix un aprenentatge de qualitat basat en un ensenyament globalitzador que...
  • L'Institut Jaume Cabré és un centre de nova creació, situat a les instal·lacions de l'Escola Marquès Casals de Terrassa. Iniciem l'activitat el juliol de 2018 amb un equip de 7 persones i el curs, al setembre, amb 2 grups de 1ESO. El projecte que pretenem tirar endavant és valent:...
  • El Centre s’ubica en un barri a la perifèria de la ciutat de Barcelona, on la població és en gran part de classe obrera, i les famílies majoritàriament, de classe social mitjana-baixa. Amb l’actual conjuntura econòmica ha augmentat el nombre de famílies amb situació social desfavorida, que han...
  • Institut d'Educació Secundaria Moisès Broggi. Impartim ESO, Batxillerats Científic-Tecnològic, Humanístico-Social, Artístic, Internacional i Cicles formatius de GM i GS de la branca sanitària. Som un centre Magnet en aliança amb el MACBA. Fem de l'art l'eix vertebrador del...
  • Assumim les diferències individuals de capacitats i de maduresa i les seves repercussions en el procés d’aprenentatge. Així s’afavoreix la igualtat d’oportunitats, tot mirant de compensar les dificultats o mancances individuals per l’assoliment d’una formació bàsica comuna i estimulant les diverses...
  • L'institut Quatre Cantons busca alternatives a l'educació dels ciutadans del segle XXI. Personalització en un context d'aprenentatge profund i competencial. A partir d'aquestes, bases posa l'organització escolar al servei del desplegament d'aquestes idees i promou la...
  • L'Institut Químic de Sarrià (URL), centre de la Companyia de Jesús, és un dels centres universitaris amb més prestigi dins del panorama acadèmic i científic nacional i internacional. Inaugurada com a institució docent el 1905, l'IQS és una institució de referència compromesa a donar...
  • El 1976 es va crear el col.legi Les Alzines. El nostre col.legi, forma part de la Institució Familiar d’Educació, constituïda l’any 1969 per iniciativa d’un grup de famílies amb la finalitat de promoure i gestionar col·legis arreu de Catalunya que oferissin un model educatiu de qualitat, on es...
  • La SINS Cardener presentem un model per a quatre anys, durant els quals l'alumnat que comença a 1r d'ESO realitza un itinerari personal, individualitzat, per assolir el màxim nivell personal. Per assolir aquest objectiu ens cal establir unes fites a les quals volem que l'alumnat,...
  • La UOC és una universitat innovadora, arrelada a Catalunya i oberta al món, que forma les persones al llarg de la vida contribuint al seu progrés i al de la societat, alhora que duu a terme recerca sobre la societat del coneixement. El seu model educatiu es basa en la personalització i l'...