
Actuació d'Èxit /Tertúlies Literàries Dialògiques/Comunitats d'Aprenentatge
Solucions que aporta i paraules clau

Sobre el projecte
Lectura de clàssics adaptats a Primaria.
Estàs interessat en l'experiència? Contacta amb els promotors:

Destinataris
Mestres - Docents

Àmbit
Educació Formal

Fase
Consolidació
El repte
La manca de cultura dialògica en les aules.
Autonomia dels infants.
Respecte al torn de paraula.
Respecte a la diversitat de cultures. Inclusió a les aules . Tots els alumnes amb NEE poden participar sense sortir de l'aula amb ajut.
La solució
La manca de vocabulari de l'alumnat. Respectar el torn de paraula. Millorar la velocitat i la comprensió lectura.
Treball emocional
La innovació
Ensenyament entre iguals amb minsa intervenció del mestra, fora dels casos en que el mitjà et permet intervenir per ajudar a promoure el treball emocional amb l'alumne que té necessitat de manifestar les seves angoixes.
L'impacte
Aquesta actuació d'èxit es va posar a prova l'últim trimestres del primer nivell del cicle superior amb seguiment al segon nivell.
Finalment es van obtenir molt bons resultats en les CCBB. Molt gratificant tant pels alumnes com pel mestra.
Per saber-ne més
Adjunt un vídeo en el que es pot observar la inclusió de tots els alumnes, en les primeries d'aprenentatge de les TLD en una aula amb molta diversitat de cultures i aprenentatges. El llibre treballat és l'adaptació de Tirant lo Blanc.
Enllaços
Vídeos
Altres innovadors, organitzacions i experiències
Contacta amb el talent innovador
Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu
-
Entitat socioeducativa / Fundació sense ànim de lucre, / Promovem la creativitat i la innovació dels nens
-
Xarxa / Entitat socioeducativa / Associació sense ànim de lucre
-
Entitat socioeducativa / Xarxa / Associació sense ànim de lucre
-
Academia - Recerca / ICE (Institut de Ciències de l'Educació)