
El misteri Caravaggio
Solucions que aporta i paraules clau
Sobre el projecte
Projecte gamificat sobre l'Edat Moderna per a #3ESO
Estàs interessat en l'experiència? Contacta amb els promotors:

Destinataris
Mestres - Docents

Àmbit
Educació Formal

Fase
Rèplica
El repte
Motivació per l'aprenentatge vivencial de la Història
La solució
Un projecte gamificat
La innovació
Aprenentatge vivencial i interdisciplinar d'Història i Plàstica
L'impacte
Ha millorat ostensiblement la motivació de l'alumnat
Altres innovadors, organitzacions i experiències
Contacta amb el talent innovador
Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu
-
Entitat socioeducativa / Fundació sense ànim de lucre, / Promovem la creativitat i la innovació dels nens
-
Xarxa / Entitat socioeducativa / Associació sense ànim de lucre
-
Entitat socioeducativa / Xarxa / Associació sense ànim de lucre
-
Academia - Recerca / ICE (Institut de Ciències de l'Educació)