
Joc de Trons
Solucions que aporta i paraules clau
- Història i Geografia
Sobre el projecte
Els alumnes de 2n d'ESO es converteixen en personatges de la saga de fantasia Joc de Trons per a conèixer l'Edat Mitjana, aquesta és la narrativa d’aquesta experiència de gamificació. L'objectiu consisteix en convertir una simple activitat de classe en una cosa significativa. Mitjançant punts, medalles i nivells, els alumnes poden veure el seu progres. Es treballa en equips i s’avança alhora, de manera que l’esforç individual reverteix en el col·lectiu.
Estàs interessat en l'experiència? Contacta amb els promotors:

Destinataris
Mestres - Docents / Estudiants

Àmbit
Educació Formal

Fase
Pilot
El repte
Despertar interès per la matèria de les Ciències Socials i l'aprenentatge.
La solució
Emprar la gamificació com a resposta als problemes educatius.
La innovació
Utilitza una estratègia didàctica, la gamificació, centrada en l'usuari i fonamentada en el món dels jocs.
L'impacte
S'incrementa l'interès de l'alumnat.
Per saber-ne més
A continuació trobareu els enllaços a la web de Joc de Trons, així com també la web del Ministeri del Temps:
Documents
Altres innovadors, organitzacions i experiències
Contacta amb el talent innovador
Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu
-
Entitat socioeducativa / Fundació sense ànim de lucre, / Promovem la creativitat i la innovació dels nens
-
Xarxa / Entitat socioeducativa / Associació sense ànim de lucre
-
Entitat socioeducativa / Xarxa / Associació sense ànim de lucre
-
Academia - Recerca / ICE (Institut de Ciències de l'Educació)