Sobre el projecte

Els alumnes de 2n d'ESO es converteixen en personatges de la saga de fantasia Joc de Trons per a conèixer l'Edat Mitjana, aquesta és la narrativa d’aquesta experiència de gamificació. L'objectiu consisteix en convertir una simple activitat de classe en una cosa significativa. Mitjançant punts, medalles i nivells, els alumnes poden veure el seu progres. Es treballa en equips i s’avança alhora, de manera que l’esforç individual reverteix en el col·lectiu.

Estàs interessat en l'experiència? Contacta amb els promotors:

Destinataris
Mestres - Docents / Estudiants
Àmbit
Educació Formal
Fase
Pilot

El repte

Despertar interès per la matèria de les Ciències Socials i l'aprenentatge.

La solució

Emprar la gamificació com a resposta als problemes educatius.

La innovació

Utilitza una estratègia didàctica, la gamificació, centrada en l'usuari i fonamentada en el món dels jocs.

L'impacte

S'incrementa l'interès de l'alumnat.

Per saber-ne més

A continuació trobareu els enllaços a la web de Joc de Trons, així com també la web del Ministeri del Temps:

Fotos

Altres innovadors, organitzacions i experiències

Contacta amb el talent innovador

Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu

Descobreix, inspira't i aprèn amb les noves pràctiques educatives