Sobre nosaltres

La SINS Cardener presentem un model per a quatre anys, durant els quals l'alumnat que comença a 1r d'ESO realitza un itinerari personal, individualitzat, per assolir el màxim nivell personal. Per assolir aquest objectiu ens cal establir unes fites a les quals volem que l'alumnat, individualment i en grups heterogenis (des de plantejaments col•laboratius/cooperatius), vagi fent un progrés. Podem resumir aquesta idea de treball individual i de grup com un itinerari que duu a l'alumnat a un procés continu que va del jo als altres. Pel que fa al currículum, en la implementació del projecte, hem plantejat el treball del conjunt de matèries en cinc blocs on les matèries estan relacionades directament amb àrees de coneixement. Hi ha blocs de matèries en les quals l'alumnat treballa no per nivell sinó per inquietuds i des de les seves competències en un context intergeneracional,

Posa't en contacte

http://agora.xtec.cat/sinscardener / sinscardener [at] xtec.cat / 93 876 56 74 /

Què volem resoldre?

  • Aprenentatge personalitzat
  • Transformació de centres educatius
  • Avaluació per a l'aprenentatge

Què oferim?

  • Compartir aprenentatges i metodologies innovadores
  • Transferir o testar una innovació desenvolupada
  • Difondre una innovació
  • Transformar centres educatius

Què cerquem?

  • Compartir aprenentatges i metodologies innovadores
  • Transformar centres educatius

Els nostres projectes

La nostra proposta vol afavorir en l'alumnat un desenvolupament del seu "currículum" partint des d'on són i tenint en compte els seus interessos. L'estructura per assolir-ho...
>>
PUNTUA:

Mitjana: 3.7 (3 vots)

Equip de persones innovadores

Persona amb una formació diversa, enginyer i humanista, que treballa com a professor i pedagog, on vaig arribar-hi per convicció i ganes de treballar per una societat millor. M'agrada, m'...
>>

Altres innovadors, organitzacions i experiències

Contacta amb el talent innovador

Connecta amb els protagonistes del canvi educatiu

Descobreix, inspira't i aprèn amb les noves pràctiques educatives