-
La meva formació és psicologia educativa i en resolució de conflictes i mediació. Des de 1979 he treballat a cada un dels nivells educatius no-universitaris, com a mestre i com a psicòleg. Actualment treballo com a assessor a l'Institut per a la convivència de la Conselleria d'Educació de...
-
Al meu perfil de Twitter diu: "Professor enfurismat de Tecnologia educativa a la Universitat Jaume I de Castelló. L'educació deuria ser una activitat revolucionària. Futur iaioflauta". És una bona descripció. Al llarg de la meva trajectòria professional, entre d’altres, he dirigit el...
-
Llicenciat en Filosofia, Director gerent de l’Escola Pia de Mataró, Màster en Educació en valors per la UB i Màster en Educació i TIC per la Universitat Oberta de Catalunya. Participo com a formador en cursos de formació continua i Màsters, sempre en relació a l’educació en valors, l’educació...
-
Emprenedora de projectes educatius a l'aula, m'agrada aprendre i compartir entre iguals i/o diferents per millorar la meva tasca docent i, en definitiva, l'educació. Per què crec que l'estudiant es mereix aprendre en les millors condicions. Per a mi, tot professor és innovador...
-
Professor i investigador (UPF). Coordino els projectes de recerca TRANSALFABETISMOS (Mineco) i TRANSMEDIA LITERACY (H2020). L'objectiu: entendre què fan els joves amb els (nous) mitjans de comunicació i com podem aprofitar aquestes competències i estratègies d'ús dintre les escoles. No m’...
-
Sóc una docent implicada en generar canvis (mindware). Per a mi la innovació educativa s'assoleix ensenyant amb emoció i en competències emocionals. Al llarg de la meva trajectòria professional he aconseguit una retroalimentació viva en noves iniciatives educatives.
-
Sóc analista de l’Institut Català d’Avaluació de Polítiques Públiques (Ivàlua), especialment interessat en l’avaluació de polítiques i programes amb voluntat d’incidir en l’àmbit educatiu. Els projectes innovadors tenen sentit si parteixen d'una bona teoria del canvi i si són després...
-
Mestre d’educació física i llicenciat en Humanitats, actualment sóc Director Pedagògic de les Escolàpies Figueres. M’agrada definir-me com a una persona que fa de mestre i em considero un cul inquiet. M’interessa tot el que està relacionat amb el món de l’educació, la seva innovació i les TIC. La...
-
Pedagoga vocacional i actualment professora de Màster a IL3 - Universitat de Barcelona, consultora estratègica de start-ups d’EdTech i co-organitzadora del TEDxBarcelonaWomen 2015. Crec en l'Educació com a dret humà fonamental. Estic compromesa en treballar i aprofundir en els processos...
-
Sóc una apassionada de la meva feina, m’agrada crear cada dia a l’aula per cercar amb l’alumnat les millors formes d’aprendre. Visc amb emoció cada pas endavant en aquest sentit i cada error com una oportunitat per aprendre. Sento que els que ens dediquem a l’educació som professionals de l’...
-
Sóc un mestre inquiet apassionat per aprendre. Qualsevol dedicació i ocupació actual requereix innovar, és quasi una premissa. I és per això que cal aprendre i desaprendre permanentment. Professionalment, m'he dedicat a treballar en diferents sectors i en diferents institucions, el que m'...
-
Estudiant del Màster Interuniversitari de Psicologia de l'Educació. Becari de la Senescyt - Equador. Practicant d'investigació en el grup GRINTIE de la Universitat de Barcelona.
En la meva curta trajectòria en l'àmbit acadèmic he estat interessat en els temes relacionats amb les...
-
Sóc professor de matemàtiques (a punt de jubilar-me), expert en el programa GeoGebra de Matemàtiques dinàmiques.
La innovació és bàsica per tornar a aconseguir que els nostres alumnes observin, experimentin i reflexionin.
He acabat la meva trajectòria professional pensant que ara plantejaria la...
-
Professora de ciències, no vocacional però si passional. Treballadora, exigent, i, segons els companys/es també eficient. Amant de la natura, dels animals i de la filosofia. M'agrada reflexionar i fer que els alumnes reflexionin, siguin crítics, amb sí mateixos, amb la societat i amb tot allò...
-
Sóc un pedagog, nascut a Barcelona, especialitzat en noves tecnologies aplicades a l'educació. Durant la meva trajectòria professional he treballat dissenyant i realitzant projectes i propostes formatives, de comunicació i dinamització integrant els avantatges de les noves tecnologies i...
-
Sóc polièdrica, somniadora i amb molta sensibilitat social. Educar per a mi és un procés d’acompanyament, on aprendre i ensenyar van de la mà. Sóc doctora en Sociologia, investigadora social i docent a la universitat. Innovació sí, però des de calma. Generalment sobrevalorarem allò nou (sobretot si...
-
Porto 8 anys en el món de l'educació. Aquests dos últims anys, he pogut comprovar que el sistema està canviant de manera considerable.
i és per això, que el meu grau d'exigència ha canviat per complet. Necessito formar-me per a què el canvi sigui possible. Tinc la sort que des de l...
-
Sóc una persona inquieta, intuïtiva, perseverant. Actualment porto la direcció pedagògica de l’Escola Pia d’Olot. Sempre he pensat que l’educació és la clau per fer un món millor. És cert que el món canvia, però penso que aquest canvi el podem provocar i per això és clau la innovació. Considero que...
-
Persona amb una formació diversa, enginyer i humanista, que treballa com a professor i pedagog, on vaig arribar-hi per convicció i ganes de treballar per una societat millor. M'agrada, m'apassiona i em mou el desig de fer dels centres educatius un lloc on es visqui i es treballi de manera...
-
Em defineixo com una persona activa i inquieta que li agrada aprendre i ensenyar a partir d’elements que tinguin a veure sobretot amb el meu entorn, amb un procés de treball creatiu, col•laboratiu i ben planificat. En el fons per mi la innovació és fer servir les millors eines, les més eficients,...
-
Sóc curador cultural, educador social de formació i artista de professió, treballo fent recerca pedagògica en el món de l’art i el moviment. Crec en la innovació com element clau dins la dimensió creativa. La creativitat en el món educatiu és un valor intangible que es nodreix a través de les...
-
La meva formació és científico-tecnològica (Matemàtiques i Informàtica) i he estat docent a secundària més de 21 anys en diferents Instituts. La meva gran preocupació al llarg d'aquests anys ha estat aconseguir que l'Institut no fos una campana aïllada del que passa en el món, que l'...
-
Pedagoga-creadora (PhD, University of Warwick) especialitzada en disseny de processos i experiències relacionades amb la creativitat i la innovació. Aspiro a transformar l'educació a través de l'establiment d'estratègies i disseny d'experiències interdisciplinars centrades en la...
-
Enginyer i màster de direcció d’empreses de formació, em defineixo com una persona emprenedora amb una visió pràctica. Per mi, innovar és fer les coses de manera diferent perquè siguin més fàcils i accessibles per a la gent. En aquest sentit, la tecnologia és una eina que ens ha d’ajudar dins d’...
-
Sóc un pedagog que ha centrat la seva activitat en la direcció de centres, amb vocació per la innovació organitzativa i didàctica al servei de l'alumne i l'educador amb la voluntat de fer créixer persones que actuïn en el món a favor de la justícia i la pau. En diferents etapes he actuat...
-
Sóc treballador, actiu, inquiet, proactiu, amb facilitat per al treball en equip. La meva visió de la innovació passa per estar sempre amb els altres, crec que sols a partir del treball en equip i compartint entre iguals és possible innovar. Al llarg de la meva trajectòria he aconseguit...
-
Entenc l'educació musical com una petita illa del coneixement des d'on vertebrar una formació integral de la persona més enllà dels coneixements tècnics. Per això m'agrada combinar, a l'aula, la música amb altres arts, especialment la literatura, la pintura o la fotografia. Així...
-
Crec en l'autonomia dels centres educatius i l'exerceixo en el nostre centre. Treballem amb una planificació estratègica i amb indicadors. El nostre institut forma part de la Xarxa de centres innovadors de l'ICE des de fa cinc cursos (el centre en té 7 d'antiguitat) perquè...
-
Em considero una persona amb moltes ganes d'aprendre i de reflexionar sobre tot allò que fem quotidianament, per millorar processos a cada pas. Aquell vers que diu "tot està per fer i tot és possible" em sembla que ens defineix bé a mi i, sobretot, a Clickedu.
Crec en les grans...
-
Diuen que sóc de cul inquiet i molt curiós. Un entusiasta de l'educació i de la tecnologia, tenint molt clar que el docent és la peça clau a l’hora d'implicar els alumnes com a veritables protagonistes del seu procés d'aprenentatge. Més amic dels docents que de la rigidesa del...
-
Apassionada de l'ensenyament i creient que l'èxit educatiu requereix la implicació de tots els agents de l'entorn. L'educació ha iniciat un canvi importantíssim per adaptar-se a la realitat del s. XXI, ens estàvem quedant enrere! He realitzat experiències de flipped classroom al...
-
Sóc mestre per la UAB amb l’especialitat de ciències i tècnic en educació emocional. He dedicat tota la meva vida a l’educació convençut que és la millor manera de transformar la societat en la qual vivim. La meva vocació i la meva passió és l’educació. Actualment faig de Secretari General de les...
-
Sóc un apassionat de la comunicació i el tracte amb les persones. No m'espanta la feina, ni els canvis, ni els reptes. Per a mi, innovar és no donar res per fet; precisament, em sembla molt innovador qüestionar les coses regularment. Amb aquest esperit gestiono dues carreres professionals que...
-
Em defineixo com una persona inquieta, amb curiositat per aprendre, una activista cultural. M’agrada engegar projectes que engresquin els alumnes i els acostin a la literatura, projectes que els facin vibrar i desplegar els seus potencials i els seus talents.
Per a mi la innovació es centra...
-
Sóc professora de secundària, en l'àrea de matemàtiques i tecnologia a l'escola FEDAC Sant Andreu. Formo part d'un equip docent que estem portant a terme diferents projectes matemàtics per desenvolupar el pensament crític i la reflexió, tot relacionant-ho amb aspectes propers als...
-
Aprenc constantment i ajudo a aprendre tant com puc.
M'interessen les persones; processos i mecanismes que ens fan aprendre i superar-nos; l'educació com a estratègia transformadora de persones i societats; les tecnologies i les xarxes socials com a mecanismes impulsors de millora; els...
-
Mestre fins el 1994. Professor de Didàctica de les Matemàtiques a l'UdG des de 1987. Coordinador de Mestres 68 i dels grups de treball "a+a+" de Rosa Sensat en Innovació Matemàtica. Membre del Consell de Redacció de Perspectiva Escolar.
Ideologicament freirià aplico la innovació...
-
Economista i somiador que lluita per fer realitat els somnis propis i aliens. Porto més de 10 anys treballant al Tercer Sector (gestió, planificació estratègica, lideratge i innovació social, docència i conferenciant, captació de fons Fundraising público privada, màrqueting i comunicació)....
-
Pedagoga especialista en creació de continguts didàctics, disseny de metodologies educatives i gestió de projectes formatius. Em trobareu a la xarxa com @acanelma. També formo part d’All VR Education (@all_VR_edu), projecte centrat en la Realitat Virtual immersiva d'ús educatiu.
Em defineixo...
-
Docent reflexiva, curiosa, creativa, sistèmica, constant, 'out of the box', aprenent 360º, amb ganes de contribuir a un món millor...
Innovació = El repte constant d'avaluar i reajustar la pràctica educativa en tots els àmbits per tal de millorar la qualitat de l'educació...
-
Em defineixo com una persona apassionada per l'educació. Per mi la innovació passa per anar més enllà de les noves tecnologies i avançar cap a un nou paradigma que finalment faci de l'educació un procés d'acompanyament en el desenvolupament personal, grupal i social. És cert que fa...
-
Sóc una persona apassionada, perseverant i m'agrada la meva feina. Fa 35 anys que faig de mestre en escoles que han estat innovadores i pensades per i per als alumnes. He format part de la ja desapareguda escola Lumen, Súnion i Garbí Pere Vergés d’Esplugues, de la que avui sóc director....
-
Sóc algú que somia i fa realitat els seus somnis. Esforç, constància, molta actitud, treball en equip, intel·ligència emocional... són qualitats imprescindibles que m'acompanyen. Aprenc constantment dels altres i de l'entorn, m'agrada descobrir i gaudeixo molt de la professió....
-
Sóc professora de ciències socials, música, teatre... i el què em demani! M'agrada treballar en la diversitat, tant de persones com de matèries. Des del meu perfil de “metodologies globalitzades” promoc microprojectes a l’Institut on treballo per tal de barrejar diferents aules, professors o...
-
Em defineixo com a professional de la Fotografia especialitzada en la docència, el tractament creatiu i pensament crític envers les imatges.
La innovació és bàsica en la docència i en les dinàmiques educatives a les escoles, i pot venir donada per qualsevol experiència o temàtica que tractem amb l...
-
Sóc llicenciat en Periodisme per la UAB i col·laborador acadèmic d'ESADE. Casat amb l'Anna, fisioterapeuta d'atenció precoç. Pare d'en Martí (14 anys) i de la Neus (11) anys. Després de treballar a diversos mitjans de comunicació, l'any 2008 vaig crear la productora de...
-
Sóc una emprenedora del sector educatiu que busca canviar la manera en que s'ensenyen la tecnologia i les competències digitals. La meva visió d'innovació es aquella en la qual els nens aprenen les competències més importants pel s.XXI, com comunicació, col·laboració, pensament crític i...
-
Professor de secundària capficat en millorar l'educació d'aquest país. Per mi, la innovació és poc útil si el mestre segueix sense veure l'infant que té al davant. Canviem la mirada del mestre perquè sinó caldrà innovar en el sistema de selecció de personal. Sens dubte hi ha dues...
-
Sóc una dona de dos mons: professora i escriptora, lingüista i educadora, creadora de projectes i formadora.
Des de fa vint-cinc anys participo en projectes d'innovació educativa a Catalunya i l'Argentina.
He coordinat la creació de continguts a l'Àrea de Comunicació del...
-
Em defineixo com una persona emprenedora, amb la ment oberta, activa, creativa, generosa, solidària, humil, senzilla, comunicadora, amb sentit de l'humor, positiva, amb il·lusió, amb sentit comú, coherent, amb esperit de superació, responsable i totalment lliure.
La meva visió de la...
-
Mestre i enginyer informàtic. M'interessen la programació i la robòtica com a eines per a l'aprenentatge. Treballo a l'Àrea TAC del Departament d'Ensenyament com a Assessor Tècnic Docent. Sóc ambaixador de la setmana europea de la programació (http://codeweek.eu) i coordinador...
-
Sóc professor de Psicologia de l’Educació a la Universitat de Barcelona. He participat en treballs d’investigació i innovació sobre les implicacions pedagògiques de la psicologia i l’epistemologia genètica, la intervenció psicopedagògica, el disseny i el desplegament del currículum escolar, i la...
-
La tecnologia i l'educació han estat les meves dues passions de sempre que, afortunadament, he pogut fer convergir en el meu esdevenir professional. M'agraden els reptes i els nous projectes per anar evolucionant i oferint cada cop millors experiències als nois i noies. Entenc la...
-
Mestre i pedagog. M'encanta la tecnologia educativa com a eina per transformar l'educació. Apassionat de la gamificació com a metodologia que pot revolucionar la docència. Videojugador.
No entenc el debat entre si hem de parlar de centres d'educació o de centres d'ensenyament...
-
Professor, biòleg, escriptor. Fa uns trenta anys que em dedico a la docència, aprenent dels meus alumnes i companys, i em podria definir com inquiet, curiós i inconformista. El meu camp és l'educació científica i he fet recerca sobre aquesta. Em motiva participar en projectes que integrin la...
-
M'he passat força anys vivint a l'estranger, en diferents països, cercant el que aquí encara no existia, en art i en educació i recorrent tota Catalunya per conèixer, in situ, iniciatives de canvi educatives. Tot arriba... però jo no paro! Actriu professional, historiadora de l'art,...
-
Professor de ciències des del 2008. Aquest curs treballo a l’INS de Granollers i com a formador de professorat al Dept. d’Ensenyament. M’interessen la gestió d’aula, les estratègies col·laboratives i les dinàmiques d’ auto i co-correcció/avaluació/aprenentatge. M’intriguen les estratègies...
-
Sóc coach, educador i formador. Ben mirat, un apassionat de l'ensenyament i el creixement personal des de la il·lusió i la passió però sense oblidar la seriositat, et rigor i el compromís amb tot allò que emprenc. Entenc la innovació com un viatge d'autoconeixement i connexió amb les...
-
Sóc una apassionada de l'educació. En l'àmbit personal una gran optimista a qui li agrada veure el got mig ple. Em sento molt bé dirigint la cooperativa de mestres ESCOLA TECNOS, compartint amb els meus companys els reptes pedagògics actuals. Fujo del blanc i el negre, m'agrada...
-
Entusiasta de l'educació com a vehicle de transformació social. Sóc antropòleg, mestre de Primària i amb dos màster sobre investigació educativa i interculturalitat. Porto més de quinze anys al servei de l'educació a diferents àmbits, tant formal com informal. Considero que la...
-
Professor de Tecnologia. Apassionat de l'educació i de formació tecnològica, intento aprofitar les TIC per millorar l'organització del centre, per facilitar les metodologies on l'alumne és el protagonista del seu aprenentatge i per millorar l'avaluació. En aquest sentit, he...
-
Sóc monitor de patis i migdia i president l'associació d'alumnes de l'institut Ferran Tallada, una persona dinàmica, amb ganes de experimentar amb nous projectes.
Per mi la innovació és una nova forma de descobrir noves activitats i noves realitats, en diferents camps.
Al llarg de...
-
Biòleg hiperactiu amb un peu a la investigació, un altre a la divulgació científica, les dues mans a l’educació; i els ulls a la xarxa. Crec que la innovació educativa té dos grans vessants, una més «personal» (a nivell de persones, grups, aules, centres...) i una altra més institucional (a nivell...
-
Jordi Ferreiro (Barcelona 1982) es artista y educador. Su trabajo consiste en una investigación sobre los procesos de recepción e interpretación de la obra de arte, tanto en el contexto educativo como en el artístico, a través del uso de la performance y la participación de los públicos.
El...
-
Docent de Visual i Plàstica a l' ESO i el Batxillerat Artístic. Formadora Magnet. Ferma defensora de la creació artística i el seu potencial dins l' àmbit educatiu. L'art m' aporta criteri, em remou, m' emociona, em fa pensar, em fa crítica i m' aporta el sentit...
-
Amb vocació per l'educació, mestre i professor que desitja l'excel·lència en l'aprenentatge dels seus alumnes. Llarga trajectòria professional, vinculada a Jesuïtes Sarrià-Sant Ignasi (Jesuïtes Educació). En aquesta institució he exercit de tutor, mestre de primària, professor de FP...
-
Emprenedor que ha participat tant en projectes consolidats com en start-ups, sempre fent servir la innovació i la creativitat com a instruments per obtenir resultats excepcionals que portin a la transformació social.
-
Sóc professora d’Educació Visual i Plàstica (EVP) i promotora d’un Batxillerat Artístic a St. Paul’s School. Nascuda als EEUU, dono les classes d’art en anglès des de 1r d’ESO fins a 2n de Batxillerat. Imparteixo tant EVP com Tecnologia-Plàstica a l’ESO i Dibuix, Disseny i Volum a Batxillerat....
-
Sóc Professora de Ciències Experimentals de Secundària i Batxillerat. Biòloga de formació, educadora de vocació. La pràctica en l’àmbit escolar és el que m’ha anat definint com a professora. Entenc l’educació com l’oportunitat de participar en el fantàstic procés de fer créixer persones. Amb un...
-
Sóc emprenedor i estudiant de doble titulació en Grau d’Enginyeria Electrònica i Automàtica i Enginyeria Elèctrica a la Universitat Rovira i Virgili. He basat la meva trajectòria en la innovació, la investigació i les relacions humanes, buscant sempre una altra perspectiva per fomentar el canvi d’...
-
D'aquelles persones que entenen l'escola com un veritable motor de transformació social.
No tota innovació és positiva, només aquella que demostra científicament augmentar els aprenentatges i reduir les desigualtats socials.
Juntament amb els companys del Grup SEDI (SADI en català)...
-
Actiu i inquiet, m'agrada estar atent a tot allò que passa al meu voltant i integrar-ho com a experiència d'aprenentatge vital a nivell personal i professional. Per a mi la innovació a l’escola és no posar límits en acceptar el que vindrà i els canvis que se'n deriven, entendre què...
-
Em defineixo com a una persona interdisciplinar, ja que sóc llicenciada en Física, vaig cursar el màster interuniversitari d'Història de la Ciència i actualment estic cursant el doctorat en Didàctica de Ciències Experimentals. A nivell professional, actualment estic fent classes a la Facultat...
-
Em defineixo com a emprenedor cultural. Els últims anys he estat més orientat al món editorial digital. Ara estic liderant un projecte vinculat a la promoció de la lectura i hem creat una metodologia innovadora que li diem “Lectura Immersiva” que actualment utilitzen molts professors de forma...
-
Persona lluitadora per l'equitat educativa. Crec que treballar compromesa amb l'educació és actuar conscientment en el món per col·laborar en la seva transformació. La meva visió de la innovació educativa passa per la investigació en la metodologia personalitzadora que genera compromís...
-
Sóc professor de Ciències Naturals a Secundària amb experiència com a formador, tutor i en càrrecs de coordinació. La meva activitat docent està lligada a la curiositat del meu caràcter, el pensament holístic i l'experiència de ser pare. Per mi innovar no ha de ser inventar coses noves si no...
-
Sóc una persona amb moltes inquietuds i amb molts dubtes pel que fa al sistema educatiu actual. Innovar implica treure de nosaltres la part més creativa, treballar en equip per un objectiu comú i fer-ho amb unes pautes clares i consensuades. La innovació en l'àmbit de l'educació passa...
-
Tècnic de formació permanent (tutoria, orientació, convivència i inclusió) a l'ICE (UB) i professor associat de la Facultat d'Educació; m'encanta acompanyar en els processos de canvi, individuals o d'equip. La meva mirada està impregnada del model sistèmic. La innovació parteix...
-
Sóc pedagoga. Cofundadora i directora de projectes a inn–Be, un equip especialitzat en metodologies d’alt rendiment educatiu.
Per a mi, l’aprenentatge dels alumnes i el seu benestar suposa la meva máxima responsabilitat. M'agrada que sentin que aprendre els permet avançar, pas a pas, fins...
-
Professor al Dept. d’Enginyeria Telemàtica de la UPC, doctor i Enginyer de Telecomunicació. He participat en activitats d’innovació com ara l'aprenentatge basat en projectes. Des de fa uns anys observo amb preocupació una davallada de l’interès pels estudis universitaris relacionats amb les...
-
Col·laborador docent de la UOC (consultor i autor de material didàctic), pare d'estudiants de secundària i membre del Grup motor xRP (per un institut públic de renovació pedagògica) i d’Inspira Secundària. He fet recerca sobre creació col·lectiva, processos participatius i col·laboratius, i...
-
Sóc coordinador de l'àrea d'innovació educativa, tutor de 2n d’ESO i professor de Cultura Audiovisual i de llengua castellana. A més de mestre sóc músic, actor de doblatge i he estudiat guió i direcció de cine. Considero que innovar en educació és alguna cosa més que portar les noves...
-
Em defineixo com una persona creativa, que vol aportar el seu granet de sorra al món educatiu. La meva visió de la innovació consisteix en posar en marxa idees i conceptes, tant nous com antics, sortint-se de les vies clàssiques o de tota la vida. Donar un nou enfocament per continuar avançant en...
-
Sempre m'ha agradat fer les coses d'una manera diferent: al llarg dels anys ha estat una constant la necessitat de dissenyar i desenvolupar projectes que emocionin, que inspirin i que transformin la societat. Ho he fet des de la docència, l'edició i la gestió de projectes, i...
-
Mestre per vocació. Innovadora per convicció.
Els treballs globalitzats de proposta externa del meu institut, són la meva passió en aquests moments: transformem els patis, millorem l'acústica del gimnàs, fem projectes de sostenibilitat, col.laborem en repensar el nostre barri amb els veïns...
-
Sóc emprenedor de l'educació, motivat per aconseguir que l’aprenentatge de l’alumnat es faci amb activitats properes al món real, contextualitzades i que afavoreixin la seva motivació. Considero la innovació com una manera de fomentar el treball cooperatiu del professorat que permeti un...
-
Sóc curiós, inquiet, pragmàtic i actiu. Procuro estar al dia en allò que m'interessa i lògicament l'educació és el meu àmbit professional. M'interessa millorar l'educació dels joves i això connecta directament amb la innovació. Quina educació mereix i requereix una persona que...
-
Sóc mestra d'educació Primària. M'agrada reflexionar i treballar en la millora dels processos d’ensenyament aprenentatge que promouen la participació de la comunitat educativa. Crec en la importància de compartir inquietuds, propostes i processos d'aprenentatge amb altres...
-
Sóc una aprenent constant i, per pròpia experiència, sé que és difícil aprendre quan no tens un repte a resoldre. Quan millor aprens, és quan has de resoldre un problema i buscar o adquirir el coneixement necessari per trobar la solució. Moltes vegades, per adquirir aquest coneixement, integrem...
-
L'arquitectura m'ha moldejat com persona creativa, persistent i colaborativa. El magisteri m'ha accentuat la sensibilitat, l'empatia i el desig d'una societat més humana.
Considero que la innovació pedagògica necessàriament ha d'anar de la mà d'una reflexió...
-
Sóc físic, lingüista i doctor en ciència cognitiva i llenguatge per la Universitat de Barcelona. Em considero un 'humanista' i una mica bitxo rar.
Des de 1996 he estat docent a secundària obligatòria, batxillerat i FP, en àrees de ciències i tecnologia, principalment. Actualment sóc...
-
Soc pedagoga, doctora en Ciències de l’Educació. M'apassionen els nous reptes, la innovació educativa i continuar aprenent en entorns estimulants. M'interessa compartir la meva experiència en àmbits com a experta i investigadora de l'àmbit de la competència comunicativa oral, en...
-
Sóc una persona amb actitud d’aprendre de totes les coses de l’entorn i capacitat per repensar totes les coses. M’interessa molt el per què de les coses.
Per mi la innovació és l’aplicació amb èxit d’una idea per senzilla que sigui. Una idea sense èxit de mercat es queda amb la idea. Estic...
-
Em defineixo com una persona a la que li agrada la seva feina, emprenedora i activa i sempre disposada a provar maneres noves d'engrescar a l'alumnat. És per aquesta raó que, apart d'estar a l'aula envoltada d’alumnat, m'agrada compartir la feina amb els companys tant del...
-
Al cap de la Direcció Pedagògica durant temps i actual professora d’anglès (Secundària). Acompanyo els alumnes en la tasca de poder trobar respostes a les qüestions que han i hauran de saber respondre més enllà de l'escola. L’“aula” esdevé avui un entorn flexible i amb accés directe a tot el...
-
Sóc biòloga, professora de ciències i Cap d'Estudis d'ESO a FEDAC Sant Andreu. M'agradaria transmetre interès, curiositat i passió per aprendre sobre el món que ens envolta.
Intento aplicar eines novedoses a les classes, fer pensar als alumnes, provocar dubtes, experimentar i...
-
Analista programador. Des d'una consultoria treballo en la modelització i planificació de transports, administro els servidors de l'empresa i desenvolupo aplicacions web i per a dispositius mòbils. Des de la fundació Ersília canalitzo la transferència de coneixement entre empresa privada/...
-
Mestre, psicopedagog i emprenedor educatiu. Tastar experiències m'ha aportat experiència i ha alimentat la meva curiositat infantil. Penso que fent es construeix un projecte que et va modelant i definint, sent. Els companys em van portar a l'escola i em van ensenyar a ser mestre d'...
-
Mestre. Antropòleg. Educació Digital.
Autor de #LaFamíliaenDigital (EUMO), #ConnectatperAprendre (RosaSensat) & #AprendizajeSocialyPersonalizado (UOC).
Innovar, a més d'aportar novetat, ha d'aportar valor.
Cal aprofitar les oportunitats de les noves tecnologies i vèncer la...
-
Sóc mare, escriptora, economista i emprenedora. Entenc la innovació en l'educació com una eina per a la transformació social. L'educació ha d'ajudar a desenvolupar el projecte vital de cada persona per sentir que el que som i el que fem estan alineats i, des d'aquí, contribuir...
-
De base Enginyera Industrial i doctorada en Ciències del Mar, he treballat 10 anys com a científica i docent al CSIC i Universitat de Utrecht. Després de cursar Màster de Formació de Professorat de Secundària especialitat en Tecnologia ara fa 4 anys, vaig ampliar els meus coneixements de...
-
Vaig néixer a Polònia l'any 1984. Sóc llicenciada en Ciències Socials, amb especialització en Resolució de Conflictes i Desenvolupament Sostenible per les universitats de Varsòvia i Àmsterdam. He treballat en l'àmbit del periodisme, la comunicació i les relacions publiques, i també...
-
Em defineixo com un persona curiosa, amb ganes de conèixer sempre més i vocació de servei. Crec que parlar d'innovació com a element diferencial ja és caduc. Simplement qui no innova va desapareixent del mapa. En la meva trajectòria professional he sabut fer de la meva passió la meva feina....
-
Psicòloga i investigadora predoctoral. Sóc una persona inquieta pel coneixement. M'encanta la reflexió conjunta sobre temes d'aprenentatge i, especialment, sobre com les persones atribuïm sentit a les nostres experiències per aprendre al llarg de la nostra vida. M'interessen els...
-
Sóc una persona inquieta, curiosa, atreta per el que és nou i pel món de la creativitat. Apassionada per cercar noves vies i sinergies que permetin el canvi en el model educatiu a fi de que l'alumne pugui desenvolupar el seu potencial i créixer com a persona. Pertanyo a la xarxa inspira...
-
Format en psicologia i logopèdia, he treballat a infantil, primària, secundària i com a professor associat i consultor d'universitat. Posteriorment em vaig especialitzar en direcció educativa com una oportunitat d'incidir més directament amb un projecte de direcció.
Sense emoció no hi ha...
-
Apassionada, compromesa i activa, m'agrada i em commou ajudar persones a reflexionar, millorar, aprendre, créixer i somriure.
La innovació educativa cerca respostes a les qüestions que ens plantegem durant els processos d’ensenyament-aprenentatge. Per tant, és plena de ganes de treballar,...
-
Professor (FPCEE Blanquerna) i investigador (Grup d’Investigació Consolidat PSITIC-URL). Compromès amb l'educació i especialment interessat en la dimensió social/comunitària de l'escola. M'agraden els projectes col·lectius i participar d'experiències i projectes diferents....
-
Em considero una persona apassionada per l'ensenyament i aprenentatge, especialment de les ciències. Crec fermament en una alfabetització científica per a tothom, que ajudi a formar ciutadans crítics capaços de prendre decisions raonades. Crec, per tant, que l'aprenentatge de les ciències...
-
Em considero una persona perfeccionista. Tracto cada activitat com el principi d'un projecte que ha d'anar millorant progressivament. Estic molt interessat en conèixer totes les propostes noves per millorar l'educació però no tot val ni de qualsevol manera. S'ha d'estudiar...
-
La convivència amb vuit germans i les diferències lingüístiques i culturals dels meus pares m’han fet interessar en els reptes de la conciliació i la resolució de problemes per la construcció col·lectiva de coneixement. Estic interessada en la recerca com a font de millora social, i en la...
-
Sóc pedagoga de formació i mestra de biologia per vocació. Em considero activista 2.0 i m'apassiona la meva feina tot i que sóc massa exigent i rigorosa amb mi mateixa. El que és més important, però, són les ganes d'aprendre i de compartir coneixement. En el camp educatiu, innovació =...
-
Soc professor de Tecnologia i Informàtica a l'Escola Joan Pelegrí des de fa més de 30 anys.
He estat director pedagògic de l'ESO i responsable TIC de la Fundació Cultural Hostafrancs. Des de sempre he estat tutor de grup classe i d'acompanyament personal.
Darrerament he...
-
Sóc dona, mare de família i emprenedora; especialitzada en el joc com element provacador d'innovació i transformació. De tot plegat n’he fet un compromís personal i vital que m’ha portat a fundar l’empresa MARINVA i a presidir l’Associació IPA a Espanya.
Actualment el meu interés pel joc m...
-
Mestre, economista i Dr. en Ciències de l'Educació. He treballat com a professor, director i catedràtic (Primària i Secundària), així com a professor d'universitat (UOC, URL...) i coordinador dels Estudis de Tercer Cicle (UAB). Actualment sóc director del Grup de Recerca "Didàctica i...
-
Psicòloga social apassionada per les humanitats. M'agrada estar atenta als canvis del meu entorn per incorporar noves tendències a la meva feina. De 2004 a 2016 vaig treballar a la Fundació Servei Solidari, amb projectes vinculats amb l'emprenedoria i la mentoria. Des de maig de 2016...
-
Sóc una entusiasta de l'educació com a eina de transformació i millora social.
Des de la classe de matemàtiques i ciències, l'equip psicopedagògic i directiu, la docència universitària, la formació al professorat i l'acompanyament a centres, he procurat posar sempre passió en la...
-
Sóc Mariana Martínez Carlevaro. Treballo a la Fundació Jesuïtes Educació i estic realitzant el Doctorat en Educació a la Universitat Ramon Llull. Sóc uruguaiana, màster en Innovació Educativa i TIC, llicenciada en Física i professora d'anglès.
Actualment treballo com a especialista de disseny...
-
Em defineixo com una persona a qui li agrada l'educació, ensenyar i ajudar a organitzar entitats educatives perquè desenvolupin la tasca de millorar les persones a través de l'educació. Innovar, al meu entendre, vol dir millorar per seguir avançant en la tasca de fer que cada alumne...
-
Des de sempre m'ha agradat la tecnologia i des de fa uns anys l'educació, degut en part al fet d'acabar com a Coordinador de Sistemes a la Fundació Escoles Garbí i l'altre part comprovant quan és de gratificant poder ajudar als altres a entendre molts aspectes, tant tècnics, com...
-
Professor de Ciències Socials a l'ensenyament secundari i jugador de rol i jocs de taula. A vegades és difícil determinar on comença una faceta i acaba l'altra.
Seguint aquesta línia podríem dir que sóc un personatge multiclasse, barreja de docent i explorador, sempre tractant d'...
-
Amb ganes d'experimentar, d'innovar, de provar noves maneres d'apropar-nos als i les alumnes, a les seves famílies.
Treballant, llegint, escrivint, escoltant per assolir fites, per aconseguir millores.
-
Psicòleg, educador i investigador predoctoral en l'àmbit de la Psicologia de l'Educació. Faig recerca amb el grup GRINTIE de la Universitat de Barcelona i sóc monitor d'esplai els dissabtes. Em considero una persona apassionada i inconformista amb ganes de contribuir amb la meva...
-
Sóc una persona apassionada i convençuda que la humanitat és capaç de millorar a través de l’educació. Totes les persones mereixem gaudir d’un desenvolupament ple. Sempre tenim dret a una altra oportunitat més.
La innovació és una actitud permanent per observar la realitat, i cercar idees i...
-
Mestra d'educació primària, professora de música i estudiant de psicologia. Actualment estic desenvolupant la meva tesi doctoral en el grup d’investigació GRINTIE, on col·laboro en els projectes d’investigació que estan desenvolupant. Sóc una persona activa, reflexiva i crítica amb ganes d’...
-
M'agrada acompanyar a persones i institucions en els seus processos de “transformació”. Aquests processos requereixen aprendre/observar/reflexionar/ensenyar/*desaprender/comunicar/gaudir. Estic convençut que, avui més que mai, hem de prendre consciència de com aprenem i com aprenen les nostres...
-
Convençuda que la creativitat i la reflexió pedagògica són eines per canviar el món. Feliç de poder contribuir a formar persones crítiques, justes i lliures.
La innovació a l'escola és un compromís col·lectiu per generar espais on es creï coneixement i cultura i on es tingui com objectiu...
-
Sóc una persona curiosa que li agrada aprendre. Veig la innovació com un tema de professionalitat, de reptes professionals viscuts i compartits. Al llarg de la meva trajectòria he aconseguit treballar a gust amb professionals amb els que comparteixo un projecte comú que m'il.lusiona. Em centro...
-
Aprenent constant i apassionada per la transformació educativa. Doctora en Educació i TIC (UOC). Màster en e-Learning (UOC). Professora a l'Institut Nàutica de Barcelona i formadora docent. Innovar suposa aportar valor, sortir de la zona de confort i acceptar l'error com a oportunitat d...
-
Aspiro a ser individu social. Qüestiono el que és obvi, convençut que res perdura en el canvi d'època d'ara. Ens cal treballar en metamodels per construir nous paradigmes. 17 anys com a metge i especialista en oncologia mèdica de persones amb malalties. 17 anys de direcció estratègica en...
-
M’entusiasma la meva professió perquè cada dia em brinda l’oportunitat d’innovar, reflexionar, aprendre... Treballar amb persones no és fàcil però és el més enriquidor que et pot oferir una professió. Desitjo que els meus alumnes siguin feliços i, com a professora de secundària, lluito per a que...
-
Bàsicament, sóc extremadament curiós i també crec en les possibilitats dels jocs de taula per ajudar els/les mestres a fer la seva tasca educativa i per motivar els alumnes a superar-se. Des del 2011 impulso l’Aprenentatge Basat en Jocs (Game-Based Learning) a través de l’empresa “LU2 Experts en...
-
Sembla que hi ha consens en la creença de que un país sense una bona educació és un país sense futur. Igualment, en el món empresarial, és un fet demostrat que les empreses que més inverteixen en innovació són les que tenen més èxit i perduren en el temps. En aquesta mateixa línia de pensament,...
-
Arquitecte d'experiències d'aprenentatge, enginyer informàtic, emprenedor social, innovador educatiu, blogger i cooperant voluntari a l'Índia. Investigo i desenvolupo projectes que sorgeixen de la intersecció entre l'Educació, la Tecnologia i la Cooperació. Treballo al grup...
-
Em considero una persona molt afortunada que ha pogut liderar un projecte educatiu a l'Escola Sadako en un dels moments més intensos d'innovació que ha viscut aquesta institució. Poder participar d'un moment tant profund de creació i reflexió pedagògica em sembla un regal per a tots...
-
Sóc un professor d'economia inquiet, curiós i obert a la tecnologia, les humanitats i al coneixement.
Crec que tota innovació ha de ser compartida i és vital per millorar l'ensenyament/aprenentatge.
Fins ara he creat diverses experiències educatives d'èxit: illARgonauta és potser...
-
Amb formació tècnica i essència creativa, enginyer tècnic d’edificació especialitzat en espais interiors (UPC), amb experiència a la Xina, Emirats Àrabs Units i Alemanya. El 2011 començo a formar-me com a professor de secundària i cicles formatius, alemany i noves tecnologies. Professor de...
-
Docent amb 20 anys de carrera a diferents etapes educatives, combinant l'educació artística amb l'anglès i les tecnologies de l'informació i la comunicació. Apassionat de la ludificació i l’Aprenentatge Basat en Jocs, Problemes o Projectes; la integració eficient i significativa de...
-
Em tinc per una persona curiosa, creativa i somiadora... i un xic inconstant, que "no sap" que moltes coses són impossibles d'aconseguir. Que pensa que "tothom" està preparat per a aprendre, i que està disposada a canviar el que calgui per a fer-ho possible.
Crec que la...
-
Sóc un professional que desenvolupo la meva feina al voltant del desenvolupament territorial i el pensament sistèmic i la sostenibilitat, també en l’àmbit de l’educació. El pensament sistèmic pot aportar a l’ensenyament una visió complementària i imprescindible per afrontar els problemes i...
-
Sóc una persona compromesa amb el futur de la nostra societat. Penso que l'educació és la clau per a solucionar la majoria de problemes actuals i reptes que ens depara el futur. Concretament estic centrat en intentar convèncer a la comunitat educativa de la necessitat de treballar la...
-
Sóc investigadora i professora universitària especialitzada en l'àmbit de la psicologia de l'educació i la instrucció. Des de sempre m'han preocupat els temes relacionats amb la inclusió educativa i l'atenció a la diversitat lingüística i cultural de l'alumnat. Crec que...
-
Mestra i Cap del Departament d'Innovació de l'Escola Sant Gervasi Cooperativa. Sóc buscadora de projectes. Interessada en trobar solucions als nous reptes educatius i reflexionar sobre cap a on hem d'anar és un del meus objectius actuals. Aquesta recerca m'ha permès experimentar...
-
Artesà del vincles entre persones, fugitiu de la zona de confort i aspirant a líder col·laboratiu. Treballo a la Federació d'Associacions de Pares i Alumnes de Catalunya per a l'èxit educatiu de les nenes, els nens i els joves. Crec en la innovació com una drecera eficaç, sostenible i...
-
Em defineixo sempre com a “shaker”. Allà on estic, m'agrada engegar projectes amb persones de diferents àrees i treballar en equip. Cada projecte és un repte. La innovació és la creativitat feta realitat i a l'abast de les persones. Sense innovació les persones, la societat, els barris,...
-
Sóc la directora pedagògica a l'escola GEM a Mataró, un centre immers des de fa uns anys en un procés de canvi. Per a mi, una de les tasques importants en el procés d'innovar és la de seleccionar, provar, difondre i compartir les novetats. Trobo essencial compartir esforços amb grups,...
-
Sóc professor de secundària a les Escolàpies Figueres, professor del PCCLIL a la Universitat Autònoma de Barcelona i formador GEP2 del Servei de Llengües del Departament d'Ensenyament. A les Escolàpies treballo per projectes a Anglès a (2n i 4t d'ESO) i a Emprenedoria (3r d'ESO). En...
-
Sóc un aprenent permanent, dels meus alumnes i dels meus companys.
M'agrada fer les coses el millor que puc i em recordo sempre (i no prou) que hi ha diferents maneres de fer.
Formar part del món de l'educació és formar part de les persones que creuen que un món millor és possible....
-
Optimista, observadora, reflexiva, creativa, responsable. Fundadora y Directora General de OraToga-UB, Universidad de Barcelona. Per mi la innovació significa obrir un camí a través del qual acompanyo els joves estudiants cap al creixement personal, ajudant-los a descobrir les seves pròpies...
-
Arquitecte, docent i investigador: 3 mirades des de les quals procuro generar innovació educativa. Formador Magnet.
Entenc l'educació des d'aprenentatges dialògics i a partir de l'oferiment d'eines i capacitat crítica als/a les alumnes per tal que disposin de la llibertat per...
-
Sóc una persona dinàmica, implicada i atenta a les innovacions en el camp de l'educació. Malgrat la meva joventut, tinc experiència en la docència com a mestra en una escola d'Ed. Especial. M'agrada poder compartir amb els meus alumnes aspectes que van més enllà de l'eduació...
-
M'agrada aprendre coses noves, si pot ser un parell o tres cada dia, i per això faig de periodista.
Treballo Catalunya Ràdio i estic especialitzada en temes educatius.
La innovació és tot allò que permet adequar el que s'ensenya a les escoles a la realitat que viuen els nens.
Des de...
-
Facilitador, reflexiu i comunicatiu. Sempre, des de diferents vessants, he estat vinculat al sector educatiu i pedagògic. He gaudit i après de les vivències que del món del lleure, l'acció social i la formació formal i no-formal, enriquint-me de les possibilitats que ofereixen cada context....
-
Persona preocupada per l'educació i l'aprenentatge dels alumnes. Innovador, emprenedor i amb ganes de canviar l'educació tradicional actual proposant noves metodologies centrades en l'alumne. La innovació, en educació, es una necessitat constant. Hem de ser capaços d'anar a...
-
Em defineixo com una persona apassionada, amb ganes d'aprendre, curiosa, inquieta, que li agrada treballar en equip i explorar noves idees. Per a mi, la innovació suposa detectar i fer emergir talent amb la finalitat de millorar processos, productes o serveis. Crec que en la meva trajectòria...
-
Vital, compromesa, apassionada de l'aprenentatge i de l'educació, empàtica, honesta, clarament enfocada a l'acció, són algunes de les característiques confessables que em caracteritzen. Després de 15 anys exercint d'advocada i vivint literalment "del dret" la vida ho...
-
Persona apassionada per l'educació i l'aprenentatge. Emprenedor, dinàmic, disruptiu, innovador i creatiu. Entenc que la innovació ha de respondre a una manera d'entedre la vida i de viure, de canviar i cercar sempre el millor per les persones. Per tant, crec en una innovació que...
-
Dissenyadora d’interiors i enginyera industrial interessada en la innovació i transformació dels espais educatius.
AULES AMB PUPITRES, CADIRES I PISSARRA, faciliten la innovació pedagògica?
Aquesta pregunta ens l’hem de fer tots els agents sensibilitzats pel canvi, l’Equip Directiu de les Escoles...
-
Doctor enginyer de telecomunicació, professor del Dept. d'Enginyeria Electrònica de la UPC i ferm convençut del paper transversal de les TIC. Les TIC han esdevingut una eina present en la majoria de les nostres activitats, inclosos el lleure i l'ensenyament. S'han convertit en una...
-
Psicòloga educativa i sanitària.
Especialitzada en Educació Emocional, Intervenció Familiar i processos d'aprenentatge.
-
Sóc educador a l'escola FEDAC Sant Andreu i director pedagògic de secundària. Fa setze anys que em dedico a la docència i des de sempre he intentat arribar a tots als meus alumnes. Estic immers en una contínua revisió de la pràctica docent amb l'únic objectiu de connectar amb els nois i...
-
L'Educació té com objectiu preparar als nois i noies pel món en el que hauran de viure. El canvi de paradigma actual ens obliga a formar persones que sàpiguen interactuar en un món en contínua transformació. Ens cal formar nois i noies amb sòlids valors i capacitat de superació, destreses...
-
Sóc arquitecte de formació i he iniciat el projecte l'Heura del Pati, un col·lectiu d'arquitectes dedicades a l'educació ambiental i a l'acompanyament de processos participatius en gestió de patis.
La meva visió de la innovació és que s'aprèn experimentant, tocant,...
-
Sóc el responsable del procés de transformació i redisseny d'una empresa que tradicionalment s'ha dedicat a la confecció de recursos educatius (tradicionalment llibres de text i actualment recursos també digitals): l'Editorial Teide.
La nostra intenció és esdevenir un node de...
-
Sóc una barreja d'inquiet, amb ganes immenses d'aprendre i de jugar. Aquests tres elements m'ajuden a intentar provar coses noves, assajar i equivocar-me i tornar a començar. Per això he aprofitat totes les oportunitats que m'han passat per davant per obrir camins i explorar...
-
Politòleg i sociòleg, sovint vinculat a l'educació i les noves tecnologies. Cofundador d’Educaonline, desenvolupadors del portal Educaweb.com (primer especialitzat en educació i orientació acadèmica a Catalunya i Espanya); director durant la creació del CETEI i actual director del gabinet...
-
Sóc una persona, per vocació i professió, dedicada a l'educació i a la seva innovació. Això m'ha portat a conèixer i participar en la majoria d'etapes educatives i institucions públiques i privades. Treballo per aquest objectiu tant a la Facultat de Ciències de l'Educació a la...
-
Mestra, filla i neta de mestres. Vaig cursar la carrera de Magisteri (la meva vocació), Filosofia i Lletres, Psicologia i Filologia Catalana a Barcelona. Sempre en la meva docència he complementat teoria i pràctica, donada la meva vessant didàctica. La innovació és producte d’una actitud de...
-
M'agrada utilitzar la tecnologia a l'aula. Crec en la experimentació com a base en l'aprenentage de les ciències. Em preocupa la desmotivació dels alumnes i la desconnexió entre aula i vida quotidiana.
Sóc enginyer de formació de la branca química. Al llarg de la meva trajectòria...
-
Persona interessada en la innovació tecnopedagògica i noves eines d'aprenentatge, que proporcionin a la ciutadania elements per desenvolpar una personalitat plena, creativa, crítica i conscient de les seves potencialitats. Noves eines educatives per formar persones en els valors de sempre.
-
Em defineixo com un professor inquiet, que vol posar les eines del dia a les aules, això vol dir un ús de les anomenades TAC, sigui en formats diversos i eines PC, terminals mòbils...
Crec que la innovació implica fomentar l'autoaprenentatge de l'alumne/a amb guia o referents que l'...
-
Professora de secundària immersa en les TIC i secretària general de l'Associació Espiral: Educació i Tecnologia. Reconec la necessitat d'un canvi profund a l'educació on la tecnologia ajudi a una metodologia activa i innovadora que permeti a l'alumne ser protagonista del seu...
-
M'agrada trepitjar el terreny que separa allò conegut d'allò desconegut. M'agrada oferir als alumnes orientació per a què estiguin acompanyats en els seus camins i transicions.
Per a mi innovar en educació és estirar el teixit de l'Escola i cosir-hi un pedaç més, per a què la...
-
Sóc mestre a l’Escola Projecte de Barcelona. M'agrada la programació d'ordinadors a l'aula i la robòtica educativa. Quan tenia 10 anys un mestre em va descobrir el LOGO de Seymour Papert. Ara, uns quants anys més tard, m'agrada compartir les meves experiències i el què he après...
-
Sóc enginyer, director de Tedeloc. Treballo per a obrir fronteres tecnològiques i convertir la informació industrial en valor global que permeti créixer a les persones, a les empreses i a la societat. Crec que la tecnologia ens pot fer la vida més fàcil i lliure si la coneixem, la usem bé i ens...
-
Professora de Socials, Ètica, Història i Història de l'Art. Defenso la innovació i el joc a secundària per dues raons: 1) he passat molts anys a l'ed. en el lleure i al terreny, on he après tot el què sé d'infinitat de persones amb talent i d'infants/joves de tot el món; 2)...
-
Em defineixo com una persona que valora el creixement en el sentit més ampli i la cooperació. Entenc la innovació com l'eina per anar descobrint les habilitats humanes individuals, socials i culturals.
I l'estimo com a procés de descobriment de les facultats, en cadascun d'aquests...
-
Acompanyo els nois i les noies en l'apassionant camí d'aprendre i créixer. També sóc facilitador en l'aprenentatge de les ciències, la tecnologia i les matemàtiques a l'ESO i una mica de teatre en les estones lliures. Però també, i sobretot, un apassionat dels processos...
-
Suposo que la meva formació ha marcat molt quin tipus de professora sóc. Vaig estudiar a l’escola Parc del Guinardó a Barcelona. Aquells aprenentatges i forma de viure la meva educació em van convertir en una persona curiosa, que gaudia del dibuix, la música,… de l’aprenentatge. Més endavant, els...
-
Em defineixo com a mestre de Secundària i Batxillerat; intento orientar a nois i noies en la construcció del seu projecte vital. Entenc la innovació com un procés basat, sobretot, en l'acció; amb un mínim de disseny, es passa ràpidament a l’acció i posterior avaluació. Crec en les...
-
Arquitecta apassionada per la creativitat i la innovació. Com a innovadora educativa a PINTTUPI, aspiro a transformar els espais educatius per permetre el desenvolupament ple de les persones a nivell emocional, social i cognitiu. Les escoles poden ser molt més que aules i passadissos. Es pot...
-
Expert amb una llarga trajectòria en museus de ciència, tècnica i arqueologia industrial dissenyant projectes i plans directors sostenibles social i ambientalment, tant en el què representa el patrimoni material com l'immaterial, els museus edificis o els ecomuseus territori. Ha treballat en...
-
Sóc Directora curricular d'ESCAC (Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya), professora i Directora dels Departaments de Guió i Producció i Productora de Desenvolupament del Màster Oficial /Òpera prima. També sóc productora executiva d'ESCÁNDALO FILMS
Desenvolupo i...
-
Sóc professor de Filosofia a l'Institut Salvador Espriu. Intervinc activament en la promoció d’iniciatives col·laboratives entre Instituts, que ja han esdevingut realitats consolidades, com són la “Jornada de Filosofia de Girona” o el “Dia d’Europa". He creat Cursos en Comunicació...
-
Em considero una persona emprenedora i entusiasta, i gaudeixo molt amb el treball amb adolescents. Tinc 16 anys d’experiència docent en l’àmbit de l’anglès, i un dels meus interessos principals en relació a la docència és la motivació de l’alumnat adolescent pel que fa a l’aprenentatge de llengües...
-
Sóc docent d'Educació Física, el món de l'educació física em permet un contacte més directe i proper amb els alumnes, un tret per a mi indispensable de la tasca docent. Aquesta proximitat acompanyada de l'experiència i la vivència és allò que considero més important per a que es...
-
Si haguera de dir una dita seria "Compartir és Crèixer", per aprendre, per avançar en tots els àmbtis de la vida i la innovació és el camí per repensar allò que has fet i realitzar propostes de millora; sense innovació no hi ha avanç. Al llarg de la trajectòria professional hem...
-
Apassionada de l'educació i la innovació, lluitadora incansable i emprenedadora. A part de mestra de primària i formadora de docents, sóc instructora de Being Energy, programa educatiu innovador per augmentar la salut i el benestar a través del moviment. Innovació és la transformació de l...
-
Docent des de 1979 i professor d'Informàtica (FP) amb destinació a l'Institut Vidal i Barraquer. Actualment treballo com a tècnic docent a la Secció de Serveis Educatius i Formació Permanent dels Serveis Territorials d'Ensenyament a Tarragona i a l'Àrea TAC del Departament....
-
Professor de Física i Química, Tecnologia i Matemàtiques, especialitzat en la incorporació de les TIC en els processos d'aprenentatge, com a eines que aporten noves possibilitats i afavoreixen un canvi metodològic. Actualment realitzo tasques d'assessorament a centres i docents.
La...
-
Sóc professora de llengua, mare de dos adolescents i terrassenca. El curs 2018-2019 començo un repte nou: la direcció de l'Institut Jaume Cabré, de nova creació a Terrassa. Comencem un equip de set professors, amb molta il·lusió i un projecte innovador, fruit de l'experiència i de la...
-
Professora de secundària de l'aula de l'Hospital de Dia d'Adolescents. Em defineixo com una persona entusiasta, compromesa amb l'educació des de moltes perspectives, amb molts interessos i una gran defensora del treball comunitari. Per mi, la innovació és el motor de canvi tant...
-
Sóc una persona amb inquietuds socials i intel·lectuals, amb interès i curiositat per entendre qui som els humans i amb la ferma creença que l’educació és l’eina més transformadora que tenim les persones i les seves societats. Entenc la innovació com una manera de repensar contínuament els...
-
Sóc inquieta!
Una jove emprenedora plena d'energia, ganes i idees per fer del món un lloc millor. M'agrada envoltar-me de gent genuina, creativa, curiosa i amb talent. Gaudeixo guiant les persones a descobrir el món de possibilitats que les envolten. Crec en la capacitat de cadascú per a...
-
Sóc mestre jubilat d'EGB 2n cicle i primària. Recercador del sentit de l'educació
Per mi l'educació és un traspàs generacional. Crec en l'autonomia del nen que entén el que se li traspassa, en el suport del mestre amb orientació i diàleg. M'interessa el canvi en la funció...
-
Sóc un analista social que he esdevingut expert en gestió del canvi, i que estic treballant en la millora del sistema educatiu. En educació, entenc la innovació com la dinàmica d'actualització del coneixement que els agents educatius tenen de com organitzar l'aprenentatge. En les meves...
-
Em considero un cul inquiet i un incitador del canvi educatiu. M'encanta microcopiar per crear-ne híbrids adaptats al moment actual o futur. He contribuït al canvi de paradigma de l'educació a l'escola de la que formo part.
-
Com a pedagoga, fa cinc anys que treballo en projectes d'innovació educativa. Les ganes de seguir aprenent i gaudint de l'experiència de treballar amb totes les etapes educatives em porta a col·laborar amb diverses entitats i moviments pedagògics. Entenc que la innovació ha d'anar...
-
Apassionat en l'educació i amb ganes de girar el mitjó. M'he endinsat fa poc en aquest en aquest món, descobreixo i comparteixo, amb ganes d'escoltar i aprendre. Crec en els petits canvis per engranar grans transformacions. Per mi, innovar és arriscar, trencar o desdibuixar per...
-
Sóc una persona entusiasta, amb ganes d'avançar cada dia i millorar l'entorn en el que visc. La innovació educativa és un canvi pensat i planificat per a la millora del procés d'ensenyament-aprenentatge, que involucra de manera novadora i creativa els recursos humans i materials,...
-
Sóc Director de l'Escola Sant Ramon Nonat, Historiador, antropòleg i Postgraduat en Direcció de Centres Escolars.
La innovació ha de permetre crear escoles concebudes com a organitzacions que aprenen, això és, que desenvolupen les persones, i que garanteixen la institucionalització i la...
-
Professor al Dept. d’Enginyeria Telemàtica de la UPC, doctor i Enginyer de Telecomunicació. He participat en activitats d’innovació com ara l'aprenentatge basat en projectes. Des de fa uns anys observo amb preocupació una davallada de l’interès pels estudis universitaris relacionats amb les...
-
Mestre i Educador. Cap de l'àrea de projecte educatiu de l'Escola Pia de Catalunya. Penso que l'escola i l'educació, en el sentit global de la paraula, poden ajudar a canviar el món, fer-lo millor. Entenc que el canvi depèn de les persones, penso que una escola millor i més...
-
Aferrissat creient i practicant de la innovació oberta, per intercanviar idees, connexions, col·laborar en noves iniciatives i contribuir a accelerar l'adopció de noves formes d'aprendre i ensenyar que millorin l'experiència educativa utilitzant els recursos de l'era digital....
-
Químic d’estudis i amb 20 anys d’experiència en la docència, el meu tarannà i la meva formació científica m’han portat a ser una persona inquieta, amb l’esperit de preguntar-me què passa al meu voltant i què puc fer per millorar-ho. En l’àmbit docent em pregunto sobre els processos mentals que...
-
Em defineixo com una persona curiosa, inquieta, amb ganes d'aprendre i de conèixer realitats diferents a la meva, emprenendora, apassionada de l'educació i del que amb ella podem oferir al món, que li agrada treballar en equip i construir coneixement de forma cooperativa. Per mi, la...
-
Em defineixo com una persona amb una gran passió per aprendre i per a la que és un repte el dia a dia a l'aula. Per a mi la innovació és sinònim d'experimentació contínua per la millora de l'ensenyament i les condicions d'aprenentatge. Les investigacions sobre neurociència i la...
-
Crec que definir-me com una persona altament curiosa i inquieta em serviria. Afegiria que m'apassionen els meus alumnes. I la ciència, i la tecnologia, i la matemàtica...
No m'encanta la innovació per la innovació. Senzillament, em sento altament insatisfeta amb els resultats i la manera...