-
Al meu perfil de Twitter diu: "Professor enfurismat de Tecnologia educativa a la Universitat Jaume I de Castelló. L'educació deuria ser una activitat revolucionària. Futur iaioflauta". És una bona descripció. Al llarg de la meva trajectòria professional, entre d’altres, he dirigit el...
-
Docent 3.0: Mestra de primària, ludificadora, especialista digital. Perfil professional "JocaliaEDU". Google Certified Educator Level 1. Inquietuds per la innovació educativa. Crec en la ludificació com a estratègia per a integrar i afavorir el treball competencial i cooperatiu a les...
-
Professor i investigador (UPF). Coordino els projectes de recerca TRANSALFABETISMOS (Mineco) i TRANSMEDIA LITERACY (H2020). L'objectiu: entendre què fan els joves amb els (nous) mitjans de comunicació i com podem aprofitar aquestes competències i estratègies d'ús dintre les escoles. No m’...
-
Estudiant del Màster Interuniversitari de Psicologia de l'Educació. Becari de la Senescyt - Equador. Practicant d'investigació en el grup GRINTIE de la Universitat de Barcelona.
En la meva curta trajectòria en l'àmbit acadèmic he estat interessat en els temes relacionats amb les...
-
Mestre, psicopedagog i doctor en multimèdia educativa. Investigador i consultor en innovació educativa, interessat en els espais de creació i experimentació i tecnologies aplicades a l'educació. Aprenent; el centre de tot, per mi, és l'aprenentatge. Entenc la innovació com la manera de...
-
Sóc curador cultural, educador social de formació i artista de professió, treballo fent recerca pedagògica en el món de l’art i el moviment. Crec en la innovació com element clau dins la dimensió creativa. La creativitat en el món educatiu és un valor intangible que es nodreix a través de les...
-
Pedagoga-creadora (PhD, University of Warwick) especialitzada en disseny de processos i experiències relacionades amb la creativitat i la innovació. Aspiro a transformar l'educació a través de l'establiment d'estratègies i disseny d'experiències interdisciplinars centrades en la...
-
Enginyer i màster de direcció d’empreses de formació, em defineixo com una persona emprenedora amb una visió pràctica. Per mi, innovar és fer les coses de manera diferent perquè siguin més fàcils i accessibles per a la gent. En aquest sentit, la tecnologia és una eina que ens ha d’ajudar dins d’...
-
Em dic Nati Bergadà, sóc mestra d'educació especial, psicopedagoga i màster en Innovació en Didàctiques Específiques per la UVic. Fa 14 anys que treballo al departament d'ensenyament. En aquests anys he treballat en escoles rurals, escoles d'educació especial, escoles que treballen...
-
Sóc professor de cicles formatius de grau superior així com professor associat de la UCC-Universitat de Vic. En ambdós rols he intentant aportar la meva visió sobre l’avaluació formativa i la gestió social de l’aula. Innovar és revisar de nou allò que has fet, des de noves perspectives, buscant...
-
Sóc doctora en Psicologia de l'Educació i Llicenciada en Psicologia Clínica. Actualment sóc la coordinadora del Grau d'Educació Infantil de la UAB. Formo mestres, faig formació permanent i investigo en temes educatius (Famílies, Xarxes, Aprenentatge i Servei). Per fer-ho formo part de...
-
Diuen que sóc de cul inquiet i molt curiós. Un entusiasta de l'educació i de la tecnologia, tenint molt clar que el docent és la peça clau a l’hora d'implicar els alumnes com a veritables protagonistes del seu procés d'aprenentatge. Més amic dels docents que de la rigidesa del...
-
Aprenc constantment i ajudo a aprendre tant com puc.
M'interessen les persones; processos i mecanismes que ens fan aprendre i superar-nos; l'educació com a estratègia transformadora de persones i societats; les tecnologies i les xarxes socials com a mecanismes impulsors de millora; els...
-
Em considero una persona apassionada per la meva feina: la docència. Actualment em dedico a la formació inicial dels futurs mestres a la Facultat de Ciències de l' Educació i Psicologia de la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. El meu àmbit de recerca és la Tecnologia Educativa. Al...
-
Sociòleg, professor associat a la Facultat d'Educació de la Universitat de Barcelona.
Convençut de les bondats de l'Aprenentatge Basat en Jocs com a eina educativa.
Des de Laboratori de Jocs hem creat el Catàleg d'Experiències Lúdiques (CEL) www.elcel.org, amb l'objectiu d...
-
Em defineixo com a professional de la Fotografia especialitzada en la docència, el tractament creatiu i pensament crític envers les imatges.
La innovació és bàsica en la docència i en les dinàmiques educatives a les escoles, i pot venir donada per qualsevol experiència o temàtica que tractem amb l...
-
Sóc una dona de dos mons: professora i escriptora, lingüista i educadora, creadora de projectes i formadora.
Des de fa vint-cinc anys participo en projectes d'innovació educativa a Catalunya i l'Argentina.
He coordinat la creació de continguts a l'Àrea de Comunicació del...
-
Com et defineixes?
Pare, Mestre i Apassionat per la Dimensió Europea de l'Educació.
Investigador i Innovador en Estructures d'I+D d'Institucions Educatives.
Quina és la teva visió de la innovació?
La Innovació és un espai/entorn/sistema d'oportunitats de millora,...
-
Co-fundadora i vicepresidenta de la Fundació Àmbit Ecologia Emocional i directora de l'Institut d'Ecologia Emocional. Innovar és tenir els sentits, ment i cor oberts a allò que s'esdevé al nostre territori interior i al món exterior, donar a llum a les millors respostes emprant el...
-
Mestre i pedagog. M'encanta la tecnologia educativa com a eina per transformar l'educació. Apassionat de la gamificació com a metodologia que pot revolucionar la docència. Videojugador.
No entenc el debat entre si hem de parlar de centres d'educació o de centres d'ensenyament...
-
Sóc químic, pedagog i ensenyo informàtica. Sóc professor titular a IQS Universitat Ramon Llull i dedico la meva recerca a la millora de l'aprenentatge en disciplines específiques especialment de l'àmbit científic (química, fisica...). Al llarg dels darrers anys, m'he dedicat al...
-
Urbanista especialitzat en fabricació digital. És director dels projectes Fab Lab Barcelona i FAB City a l'Institut d'Arquitectura Avançada de Catalunya. Tutor en Disseny de Producte al Royal College of Arts de Londres. Actualment treballa com a estret col·laborador amb la Fab Foundation...
-
Professor de ciències des del 2008. Aquest curs treballo a l’INS de Granollers i com a formador de professorat al Dept. d’Ensenyament. M’interessen la gestió d’aula, les estratègies col·laboratives i les dinàmiques d’ auto i co-correcció/avaluació/aprenentatge. M’intriguen les estratègies...
-
Sóc coach, educador i formador. Ben mirat, un apassionat de l'ensenyament i el creixement personal des de la il·lusió i la passió però sense oblidar la seriositat, et rigor i el compromís amb tot allò que emprenc. Entenc la innovació com un viatge d'autoconeixement i connexió amb les...
-
Jordi Ferreiro (Barcelona 1982) es artista y educador. Su trabajo consiste en una investigación sobre los procesos de recepción e interpretación de la obra de arte, tanto en el contexto educativo como en el artístico, a través del uso de la performance y la participación de los públicos.
El...
-
Emprenedor que ha participat tant en projectes consolidats com en start-ups, sempre fent servir la innovació i la creativitat com a instruments per obtenir resultats excepcionals que portin a la transformació social.
-
Em defineixo com a "Humanist Nerd". La meva visió de la innovació és la de trobar o identificar connexions que ningú no ha notat encara, descobrir o obrir el camí a algú per descobrir, i identificar i afavorir les veritables emergències de les situacions complexes i caòtiques. Considero...
-
Em defineixo com a emprenedor cultural. Els últims anys he estat més orientat al món editorial digital. Ara estic liderant un projecte vinculat a la promoció de la lectura i hem creat una metodologia innovadora que li diem “Lectura Immersiva” que actualment utilitzen molts professors de forma...
-
Em defineixo com a una persona interdisciplinar, ja que sóc llicenciada en Física, vaig cursar el màster interuniversitari d'Història de la Ciència i actualment estic cursant el doctorat en Didàctica de Ciències Experimentals. A nivell professional, actualment estic fent classes a la Facultat...
-
Mestre en àmbits escolars formals i educador en àmbits socioeducatius. Formador de formadors i investigador per a la millora de l'educació dels infants i adolescents i les seves famílies.
La innovació l'entenc com un procés permanent de reflexió en els llocs de treball amb perfils...
-
Tècnic de formació permanent (tutoria, orientació, convivència i inclusió) a l'ICE (UB) i professor associat de la Facultat d'Educació; m'encanta acompanyar en els processos de canvi, individuals o d'equip. La meva mirada està impregnada del model sistèmic. La innovació parteix...
-
Sóc Doctora en Filosofia i Ciències de l’Educació per la Universitat de Barcelona, Professora universitària a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona especialitzada en l’estudi i la investigació de les tecnologies aplicades a l’educació, i Coordinadora del Fòrum Internacional d'Educació i...
-
Sóc pedagoga. Cofundadora i directora de projectes a inn–Be, un equip especialitzat en metodologies d’alt rendiment educatiu.
Per a mi, l’aprenentatge dels alumnes i el seu benestar suposa la meva máxima responsabilitat. M'agrada que sentin que aprendre els permet avançar, pas a pas, fins...
-
Professor al Dept. d’Enginyeria Telemàtica de la UPC, doctor i Enginyer de Telecomunicació. He participat en activitats d’innovació com ara l'aprenentatge basat en projectes. Des de fa uns anys observo amb preocupació una davallada de l’interès pels estudis universitaris relacionats amb les...
-
Col·laborador docent de la UOC (consultor i autor de material didàctic), pare d'estudiants de secundària i membre del Grup motor xRP (per un institut públic de renovació pedagògica) i d’Inspira Secundària. He fet recerca sobre creació col·lectiva, processos participatius i col·laboratius, i...
-
Cap de Comunicació de la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport (Blanquerna-URL), professora de Didàctica de la Llengua i la Literatura (Educació Infantil i Primària), i coordinadora de l'Àrea de Llengua i Literatura i les seves Didàctiques. La innovació és...
-
Sóc pedagoga i doctora en educació per la Universitat de Barcelona, professora a la mateixa universitat als ensenyaments d'Educació i de Comunicació Audiovisual, i membre del Grup de Recerca Consolidat, Laboratori de Mitjans Interactius (LMI). Les meves línies de recerca i docència es centren...
-
Dra. en Ciències Químiques. Professora Titular d'Universitat (Enginyeria Química) de la Universitat Politècnica de Catalunya. Co-directora de l'EXPLORATORI dels recursos de la natura. Apassionada de les pràctiques STEAM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Art i Matemàtiques).
La innovació...
-
Soc pedagoga, doctora en Ciències de l’Educació. M'apassionen els nous reptes, la innovació educativa i continuar aprenent en entorns estimulants. M'interessa compartir la meva experiència en àmbits com a experta i investigadora de l'àmbit de la competència comunicativa oral, en...
-
Sóc físic, lingüista i doctor en ciència cognitiva i llenguatge per la Universitat de Barcelona. Em considero un 'humanista' i una mica bitxo rar.
Des de 1996 he estat docent a secundària obligatòria, batxillerat i FP, en àrees de ciències i tecnologia, principalment. Actualment sóc...
-
Mestre. Antropòleg. Educació Digital.
Autor de #LaFamíliaenDigital (EUMO), #ConnectatperAprendre (RosaSensat) & #AprendizajeSocialyPersonalizado (UOC).
Innovar, a més d'aportar novetat, ha d'aportar valor.
Cal aprofitar les oportunitats de les noves tecnologies i vèncer la...
-
Vaig néixer a Polònia l'any 1984. Sóc llicenciada en Ciències Socials, amb especialització en Resolució de Conflictes i Desenvolupament Sostenible per les universitats de Varsòvia i Àmsterdam. He treballat en l'àmbit del periodisme, la comunicació i les relacions publiques, i també...
-
Psicòloga i investigadora predoctoral. Sóc una persona inquieta pel coneixement. M'encanta la reflexió conjunta sobre temes d'aprenentatge i, especialment, sobre com les persones atribuïm sentit a les nostres experiències per aprendre al llarg de la nostra vida. M'interessen els...
-
Em considero un emprenedor nat. Als 18 anys vaig entrar a la universitat d'aviació i just després de graduar-me (22 anys) vaig començar a treballar de pilot (Austrian Airlines). Amb 25 anys, entre vol i vol, vaig posar-me a estudiar Multimèdia i em vaig graduar amb 28. Sóc una persona molt...
-
Apassionada, compromesa i activa, m'agrada i em commou ajudar persones a reflexionar, millorar, aprendre, créixer i somriure.
La innovació educativa cerca respostes a les qüestions que ens plantegem durant els processos d’ensenyament-aprenentatge. Per tant, és plena de ganes de treballar,...
-
Professor (FPCEE Blanquerna) i investigador (Grup d’Investigació Consolidat PSITIC-URL). Compromès amb l'educació i especialment interessat en la dimensió social/comunitària de l'escola. M'agraden els projectes col·lectius i participar d'experiències i projectes diferents....
-
Dra. a la Universitat de Barcelona. Llicenciada en Pedagogia i màster d'Ensenyament i Aprenentatge en Entorns Digitals.
Professora associada a la Facultat d'Educació de la UB, assignatures sobre tecnologia i comunicació de l'educació. Les meves línies de recerca estan relacionades...
-
Sóc un buscador incansable de la innovació que té una repercussió social al món. Innovar per innovar no serveix per a res. Aquesta filosofia sempre m'ha acompanyat, sobretot en el meu pas per l'Arquebisbat de Barcelona on, sota la visió del delegat Ramón Ollé, vam renovar el departament...
-
Sóc una persona creativa, innovadora, reflexiva, perseverant i entusiasta.
Innovar per mi és imprescindible. És la concretització de la capacitat creativa en canvi reals.
He desenvolupat els conceptes de "ciutadania creativa" i "creativitat i innovació social" i els he...
-
Sóc dona, mare de família i emprenedora; especialitzada en el joc com element provacador d'innovació i transformació. De tot plegat n’he fet un compromís personal i vital que m’ha portat a fundar l’empresa MARINVA i a presidir l’Associació IPA a Espanya.
Actualment el meu interés pel joc m...
-
Mestre, economista i Dr. en Ciències de l'Educació. He treballat com a professor, director i catedràtic (Primària i Secundària), així com a professor d'universitat (UOC, URL...) i coordinador dels Estudis de Tercer Cicle (UAB). Actualment sóc director del Grup de Recerca "Didàctica i...
-
Psicòloga social apassionada per les humanitats. M'agrada estar atenta als canvis del meu entorn per incorporar noves tendències a la meva feina. De 2004 a 2016 vaig treballar a la Fundació Servei Solidari, amb projectes vinculats amb l'emprenedoria i la mentoria. Des de maig de 2016...
-
Ensenyo Finances Jugant! Sóc financera de tota la vida, i sé que són avorrides i amb paraules complexes. Em defineixo com una persona inquieta, innovadora, curiosa, rebel, amb moltes ganes de viure i sempre buscant fer coses noves, m'agrada provocar per fer pensar i no suporto les injustícies...
-
Sóc una entusiasta de l'educació com a eina de transformació i millora social.
Des de la classe de matemàtiques i ciències, l'equip psicopedagògic i directiu, la docència universitària, la formació al professorat i l'acompanyament a centres, he procurat posar sempre passió en la...
-
Sóc investigador en e-learning i innovació docent a l’eLearn Center de la UOC. M’interessen l’ús de la tecnologia digital a l’ample i al llarg de la vida i el seu impacte en l’aprenentatge, els PLE, les tendències educatives del segle XXI i la creació de noves modalitats formatives i pedagogies...
-
Sóc una persona activa, entusiasta i apassionada de l'educació, la infància i la psicologia.
Confio en el treball en equip, el tracte humà de les persones i, per sobre de tot, intento tenir una mirada comprensiva envers tot allò que m'envolta.
M'agrada analitzar i intentar...
-
M'agrada acompanyar a persones i institucions en els seus processos de “transformació”. Aquests processos requereixen aprendre/observar/reflexionar/ensenyar/*desaprender/comunicar/gaudir. Estic convençut que, avui més que mai, hem de prendre consciència de com aprenem i com aprenen les nostres...
-
Responsable de l’àrea de Recerca Aplicada de l’eLearn Center. Interessat en l'ús de recursos educatius en obert i la desaparició de les barreres entre l'educació formal i la informal, en el context de l'educació superior a distància i mediada per la tecnologia. Tot això utilitzant...
-
Aspiro a ser individu social. Qüestiono el que és obvi, convençut que res perdura en el canvi d'època d'ara. Ens cal treballar en metamodels per construir nous paradigmes. 17 anys com a metge i especialista en oncologia mèdica de persones amb malalties. 17 anys de direcció estratègica en...
-
Enginyer de sistemes de telecomunicacions. Em dedico a la docència i a la gestió pedagògica de centres educatius des de fa dotze anys. Surto constantment de la zona de confort per estudiar i explorar. La meva idea d'innovació ve marcada pel sentit comú. Una estructura departamental vertical,...
-
Arquitecte d'experiències d'aprenentatge, enginyer informàtic, emprenedor social, innovador educatiu, blogger i cooperant voluntari a l'Índia. Investigo i desenvolupo projectes que sorgeixen de la intersecció entre l'Educació, la Tecnologia i la Cooperació. Treballo al grup...
-
Sóc un professor d'economia inquiet, curiós i obert a la tecnologia, les humanitats i al coneixement.
Crec que tota innovació ha de ser compartida i és vital per millorar l'ensenyament/aprenentatge.
Fins ara he creat diverses experiències educatives d'èxit: illARgonauta és potser...
-
Amb formació tècnica i essència creativa, enginyer tècnic d’edificació especialitzat en espais interiors (UPC), amb experiència a la Xina, Emirats Àrabs Units i Alemanya. El 2011 començo a formar-me com a professor de secundària i cicles formatius, alemany i noves tecnologies. Professor de...
-
Llicenciada en Pedagogia i Psicologia. Professora de l'àrea de tecnologia educativa i coordinadora del Màster Universitari en Innovació Pedagògica i Lideratge educatiu en el segle XXI de la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport (Blanquerna-URL). Per a mi,...
-
Sóc investigadora i professora universitària especialitzada en l'àmbit de la psicologia de l'educació i la instrucció. Des de sempre m'han preocupat els temes relacionats amb la inclusió educativa i l'atenció a la diversitat lingüística i cultural de l'alumnat. Crec que...
-
Tot i que fa uns anys que no estic a l'aula, el meu pas per l'escola va deixar-me un impacte tan important que em sento mestre allà on vaig, faci el que faci. Innovar forma part d'un procés permanent de reflexió sobre la pròpia pràctica, ha d'estar molt ben contextualitzat, i ha...
-
Professor dels Estudis de Dret i Ciència Política (UOC), director del projecte d’Innovació Oberta de la Fundació Jaume Bofill i investigador a l'Internet Interdisciplinary Institute i l'eLearn Center (UOC). Principals interessos de recerca: l'impacte de les TIC a la societat (e-...
-
Sóc una apassionada de la tecnologia, la innovació, la creativitat i el joc! També sóc afortunada i gràcies a la meva feina com a professora de la UIC puc donar forma a aquestes passions. També sóc membre de l’equip Imathings. A les meves assignatures aplico la gamificació i intento endinsar als...
-
M'agrada aprendre coses noves, si pot ser un parell o tres cada dia, i per això faig de periodista.
Treballo Catalunya Ràdio i estic especialitzada en temes educatius.
La innovació és tot allò que permet adequar el que s'ensenya a les escoles a la realitat que viuen els nens.
Des de...
-
Persona preocupada per l'educació i l'aprenentatge dels alumnes. Innovador, emprenedor i amb ganes de canviar l'educació tradicional actual proposant noves metodologies centrades en l'alumne. La innovació, en educació, es una necessitat constant. Hem de ser capaços d'anar a...
-
Em defineixo com una persona apassionada, amb ganes d'aprendre, curiosa, inquieta, que li agrada treballar en equip i explorar noves idees. Per a mi, la innovació suposa detectar i fer emergir talent amb la finalitat de millorar processos, productes o serveis. Crec que en la meva trajectòria...
-
Persona apassionada per l'educació i l'aprenentatge. Emprenedor, dinàmic, disruptiu, innovador i creatiu. Entenc que la innovació ha de respondre a una manera d'entedre la vida i de viure, de canviar i cercar sempre el millor per les persones. Per tant, crec en una innovació que...
-
Dissenyadora d’interiors i enginyera industrial interessada en la innovació i transformació dels espais educatius.
AULES AMB PUPITRES, CADIRES I PISSARRA, faciliten la innovació pedagògica?
Aquesta pregunta ens l’hem de fer tots els agents sensibilitzats pel canvi, l’Equip Directiu de les Escoles...
-
Doctor enginyer de telecomunicació, professor del Dept. d'Enginyeria Electrònica de la UPC i ferm convençut del paper transversal de les TIC. Les TIC han esdevingut una eina present en la majoria de les nostres activitats, inclosos el lleure i l'ensenyament. S'han convertit en una...
-
Em defineixo com a psicòloga social, docent i tecnoutòpica. Per mi la innovació és un procés complex que sorgeix des de la perifèria de les institucions i dels sistemes i que després es pot traslladar a l'interior del sistema i iniciar la transformació des de dintre. El que he aconseguit...
-
Sóc un professional provinent del món de la creació i innovació gràfica. Treballo en la cerca de noves idees i dur-les a la pràctica en varis àmbits, des de la comunicació fins a l'educació.
M'agrada aprendre, compartir el que he aprés, donar les eines per arribar a noves solucions i...
-
Sóc una barreja d'inquiet, amb ganes immenses d'aprendre i de jugar. Aquests tres elements m'ajuden a intentar provar coses noves, assajar i equivocar-me i tornar a començar. Per això he aprofitat totes les oportunitats que m'han passat per davant per obrir camins i explorar...
-
Politòleg i sociòleg, sovint vinculat a l'educació i les noves tecnologies. Cofundador d’Educaonline, desenvolupadors del portal Educaweb.com (primer especialitzat en educació i orientació acadèmica a Catalunya i Espanya); director durant la creació del CETEI i actual director del gabinet...
-
Mestra, filla i neta de mestres. Vaig cursar la carrera de Magisteri (la meva vocació), Filosofia i Lletres, Psicologia i Filologia Catalana a Barcelona. Sempre en la meva docència he complementat teoria i pràctica, donada la meva vessant didàctica. La innovació és producte d’una actitud de...
-
M'agrada trepitjar el terreny que separa allò conegut d'allò desconegut. M'agrada oferir als alumnes orientació per a què estiguin acompanyats en els seus camins i transicions.
Per a mi innovar en educació és estirar el teixit de l'Escola i cosir-hi un pedaç més, per a què la...
-
Sóc enginyer, director de Tedeloc. Treballo per a obrir fronteres tecnològiques i convertir la informació industrial en valor global que permeti créixer a les persones, a les empreses i a la societat. Crec que la tecnologia ens pot fer la vida més fàcil i lliure si la coneixem, la usem bé i ens...
-
Suposo que la meva formació ha marcat molt quin tipus de professora sóc. Vaig estudiar a l’escola Parc del Guinardó a Barcelona. Aquells aprenentatges i forma de viure la meva educació em van convertir en una persona curiosa, que gaudia del dibuix, la música,… de l’aprenentatge. Més endavant, els...
-
Expert amb una llarga trajectòria en museus de ciència, tècnica i arqueologia industrial dissenyant projectes i plans directors sostenibles social i ambientalment, tant en el què representa el patrimoni material com l'immaterial, els museus edificis o els ecomuseus territori. Ha treballat en...
-
Apassionada de l'educació i la innovació, lluitadora incansable i emprenedadora. A part de mestra de primària i formadora de docents, sóc instructora de Being Energy, programa educatiu innovador per augmentar la salut i el benestar a través del moviment. Innovació és la transformació de l...
-
Periodista i educadora social. Màster Oficial en Educació i TIC, postgrau en mediació familiar, mediadora comunitària. Especialista en l'ús educatiu i social de les TIC, treballo com a consultora i formadora de formadors i docents. Per a mi, innovar és buscar noves solucions als problemes de...
-
Sóc inquieta!
Una jove emprenedora plena d'energia, ganes i idees per fer del món un lloc millor. M'agrada envoltar-me de gent genuina, creativa, curiosa i amb talent. Gaudeixo guiant les persones a descobrir el món de possibilitats que les envolten. Crec en la capacitat de cadascú per a...
-
Professional transdisciplinar que facilito que les coses passin. La innovació? Sempre des de les evidències, a través de la recerca i les bones pràctiques Hem identificat els indicadors claus de la convivència urbana així com la piràmide convivencial a través de la recerca básica derivada de la...
-
Em defineixo com una persona situada en el paradigma de la pedagogia crítica, entenc que l’educació representa sempre un compromís cap a la construcció d’una societat més justa. Estic implicada, per tant, en projectes que intenten articular els discursos de la crítica i la possibilitat amb els...
-
Sóc una persona entusiasta, amb ganes d'avançar cada dia i millorar l'entorn en el que visc. La innovació educativa és un canvi pensat i planificat per a la millora del procés d'ensenyament-aprenentatge, que involucra de manera novadora i creativa els recursos humans i materials,...
-
Professor al Dept. d’Enginyeria Telemàtica de la UPC, doctor i Enginyer de Telecomunicació. He participat en activitats d’innovació com ara l'aprenentatge basat en projectes. Des de fa uns anys observo amb preocupació una davallada de l’interès pels estudis universitaris relacionats amb les...