-
Apassionada de la innovació i formació educativa.
Crec en una educació respectuosa i inclusiva, que la millor manera d'aprendre és jugant i interactuant i que una mica de màgia i entusiasme pot canviar tota l'experiència d'aprenentatge.
Mestra d'anglès des de fa 15 anys a...
-
Sóc una docent implicada en generar canvis (mindware). Per a mi la innovació educativa s'assoleix ensenyant amb emoció i en competències emocionals. Al llarg de la meva trajectòria professional he aconseguit una retroalimentació viva en noves iniciatives educatives.
-
Mestre d’educació física i llicenciat en Humanitats, actualment sóc Director Pedagògic de les Escolàpies Figueres. M’agrada definir-me com a una persona que fa de mestre i em considero un cul inquiet. M’interessa tot el que està relacionat amb el món de l’educació, la seva innovació i les TIC. La...
-
Pedagoga vocacional i actualment professora de Màster a IL3 - Universitat de Barcelona, consultora estratègica de start-ups d’EdTech i co-organitzadora del TEDxBarcelonaWomen 2015. Crec en l'Educació com a dret humà fonamental. Estic compromesa en treballar i aprofundir en els processos...
-
Sóc un pedagog, nascut a Barcelona, especialitzat en noves tecnologies aplicades a l'educació. Durant la meva trajectòria professional he treballat dissenyant i realitzant projectes i propostes formatives, de comunicació i dinamització integrant els avantatges de les noves tecnologies i...
-
La meva formació és científico-tecnològica (Matemàtiques i Informàtica) i he estat docent a secundària més de 21 anys en diferents Instituts. La meva gran preocupació al llarg d'aquests anys ha estat aconseguir que l'Institut no fos una campana aïllada del que passa en el món, que l'...
-
Sempre m'he considerat una persona innovadora en la mesura que he intentat portar noves maneres de pensar i de fer a les organitzacions i a la gent amb la que he treballat. Per a mi, portar la innovació a les organitzacions és fer que aquestes s’avancin als canvis constants de l'entorn....
-
Pedagoga-creadora (PhD, University of Warwick) especialitzada en disseny de processos i experiències relacionades amb la creativitat i la innovació. Aspiro a transformar l'educació a través de l'establiment d'estratègies i disseny d'experiències interdisciplinars centrades en la...
-
Sóc una persona que creu que sempre podem millorar les propostes que fem als alumnes per ajudar-los a aprendre. Actualment sóc cap del Dept. d'Ed. Infantil de Jesuïtes-Bellvitge. La meva visió de la innovació és que una cosa només és “IMPOSSIBLE” fins que algú troba la manera de fer-la “...
-
Sóc professor de cicles formatius de grau superior així com professor associat de la UCC-Universitat de Vic. En ambdós rols he intentant aportar la meva visió sobre l’avaluació formativa i la gestió social de l’aula. Innovar és revisar de nou allò que has fet, des de noves perspectives, buscant...
-
Sóc doctora en Psicologia de l'Educació i Llicenciada en Psicologia Clínica. Actualment sóc la coordinadora del Grau d'Educació Infantil de la UAB. Formo mestres, faig formació permanent i investigo en temes educatius (Famílies, Xarxes, Aprenentatge i Servei). Per fer-ho formo part de...
-
Sóc un pedagog que ha centrat la seva activitat en la direcció de centres, amb vocació per la innovació organitzativa i didàctica al servei de l'alumne i l'educador amb la voluntat de fer créixer persones que actuïn en el món a favor de la justícia i la pau. En diferents etapes he actuat...
-
Després de més de 15 anys de recerca, formació i adaptació, per trobar la millor metodologia per formar els meus fills, vull aportar la meva experiència i bagatge al món educatiu. En qualsevol situació intento crear un entorn d'aprenentatge d'on treure coneixements per aplicar-los a l...
-
Sóc mestra des de l'any 1982 a la xarxa d'escoles públiques i mestra de l'escola Riera de Ribes. Actualment sóc mestra de primària i vinculada a l'ICE de l'UAB. He ocupat càrrecs de gestió i directius. Sóc una persona apassionada per la descoberta del com aprenem les...
-
Sóc una persona apassionada per l'educació i pels nois i noies que omplen les aules cada curs a les escoles.
Si bé es cert que en els darrers anys he tingut responsabilitats més directives i de treball participatiu en xarxa dins del projecte de "Horitzó 2020" de Jesuïtes Educació,...
-
Apassionada de l'ensenyament i creient que l'èxit educatiu requereix la implicació de tots els agents de l'entorn. L'educació ha iniciat un canvi importantíssim per adaptar-se a la realitat del s. XXI, ens estàvem quedant enrere! He realitzat experiències de flipped classroom al...
-
Sóc mestre per la UAB amb l’especialitat de ciències i tècnic en educació emocional. He dedicat tota la meva vida a l’educació convençut que és la millor manera de transformar la societat en la qual vivim. La meva vocació i la meva passió és l’educació. Actualment faig de Secretari General de les...
-
Sóc professora de secundària, en l'àrea de matemàtiques i tecnologia a l'escola FEDAC Sant Andreu. Formo part d'un equip docent que estem portant a terme diferents projectes matemàtics per desenvolupar el pensament crític i la reflexió, tot relacionant-ho amb aspectes propers als...
-
Economista i somiador que lluita per fer realitat els somnis propis i aliens. Porto més de 10 anys treballant al Tercer Sector (gestió, planificació estratègica, lideratge i innovació social, docència i conferenciant, captació de fons Fundraising público privada, màrqueting i comunicació)....
-
Mestra en constant formació. Crec en la necessitat d'innovació educativa, de cerca de les eines per a ajudar als nostres alumnes en el seu procés d'aprenentatge.
M'interessen especialment les noves tecnologies aplicades a l'educació. Sóc avaluadora Toolbox d'Aplicacions...
-
Docent reflexiva, curiosa, creativa, sistèmica, constant, 'out of the box', aprenent 360º, amb ganes de contribuir a un món millor...
Innovació = El repte constant d'avaluar i reajustar la pràctica educativa en tots els àmbits per tal de millorar la qualitat de l'educació...
-
Directora pedagògica de la Fundació Escola Vicenciana. Directora de l'escola Solc Nou. Creativa, comunicadora i amb esperit emprenedor. Apassionada per l'educació i el món social. Destaco la importància d'unir l'èxit escolar amb el compromís social per ajudar a millorar l'...
-
Sempre he necessitat buscar les respostes menys evidents al màxim nombre de preguntes possibles, i ja quan començava a estudiar Enginyeria Multimèdia vaig començar a investigar sobre noves maneres d'interactuar, sobre la manera d'integrar el món digital amb el món real, i buscar-ne...
-
Sóc professora de ciències socials, música, teatre... i el què em demani! M'agrada treballar en la diversitat, tant de persones com de matèries. Des del meu perfil de “metodologies globalitzades” promoc microprojectes a l’Institut on treballo per tal de barrejar diferents aules, professors o...
-
Professor de secundària capficat en millorar l'educació d'aquest país. Per mi, la innovació és poc útil si el mestre segueix sense veure l'infant que té al davant. Canviem la mirada del mestre perquè sinó caldrà innovar en el sistema de selecció de personal. Sens dubte hi ha dues...
-
Em defineixo com una persona emprenedora, amb la ment oberta, activa, creativa, generosa, solidària, humil, senzilla, comunicadora, amb sentit de l'humor, positiva, amb il·lusió, amb sentit comú, coherent, amb esperit de superació, responsable i totalment lliure.
La meva visió de la...
-
Sóc professor de Psicologia de l’Educació a la Universitat de Barcelona. He participat en treballs d’investigació i innovació sobre les implicacions pedagògiques de la psicologia i l’epistemologia genètica, la intervenció psicopedagògica, el disseny i el desplegament del currículum escolar, i la...
-
Mestre i enginyer informàtic. M'interessen la programació i la robòtica com a eines per a l'aprenentatge. Treballo a l'Àrea TAC del Departament d'Ensenyament com a Assessor Tècnic Docent. Sóc ambaixador de la setmana europea de la programació (http://codeweek.eu) i coordinador...
-
Necessito estar sempre aprenent, processant i deliberant pensaments i idees. M’encurioseix la relació Ser-Món, és l’aliment del meu ànim.
Crec que és inevitable no tenir en compte la praxi de la innovació. Tot es transforma, per tant, és imprescindible la mirada des de prismes diferents,...
-
Sóc una persona que gaudeix fent el que fa, amb il·lusió i amb el convenciment de que una altra escola és possible. Em miro la innovació com una oportunitat de que l'escola s'adapti al perfil d'alumnes que tenim a les escoles i que no són més que el reflex del món actual, un món que...
-
Sóc mestra de fa molt temps, en procés d'aprendre, compartir i millorar cada dia. Gaudeixo amb la meva feina. M'agrada treballar en equip i formar part d'un canvi educatiu. Crec que la innovació és ara, cal implicació del professorat i de les institucions. Ja anem tard! Fa uns anys...
-
Professor, biòleg, escriptor. Fa uns trenta anys que em dedico a la docència, aprenent dels meus alumnes i companys, i em podria definir com inquiet, curiós i inconformista. El meu camp és l'educació científica i he fet recerca sobre aquesta. Em motiva participar en projectes que integrin la...
-
Des de l’escola hem de proporcionar als nostres alumnes experiències prou diverses que els permeti esdevenir alumnes competents globalment compromesos amb la societat. Com a educador i director pedagògic d'Infantil i Primària a FEDAC Sant Andreu de Barcelona treballo per transformar el...
-
Professor de Tecnologia. Apassionat de l'educació i de formació tecnològica, intento aprofitar les TIC per millorar l'organització del centre, per facilitar les metodologies on l'alumne és el protagonista del seu aprenentatge i per millorar l'avaluació. En aquest sentit, he...
-
Sóc monitor de patis i migdia i president l'associació d'alumnes de l'institut Ferran Tallada, una persona dinàmica, amb ganes de experimentar amb nous projectes.
Per mi la innovació és una nova forma de descobrir noves activitats i noves realitats, en diferents camps.
Al llarg de...
-
Sóc mestre d'educació física a una escola de Primària. Actualment estic cursant el màster d'educació i TIC de la UOC. M'agrada tot allò relacionat amb les noves tecnologies i les possibilitats que aquestes ofereixen en el món educatiu. Tracto de buscar sempre noves maneres de...
-
Docent de Visual i Plàstica a l' ESO i el Batxillerat Artístic. Formadora Magnet. Ferma defensora de la creació artística i el seu potencial dins l' àmbit educatiu. L'art m' aporta criteri, em remou, m' emociona, em fa pensar, em fa crítica i m' aporta el sentit...
-
Amb vocació per l'educació, mestre i professor que desitja l'excel·lència en l'aprenentatge dels seus alumnes. Llarga trajectòria professional, vinculada a Jesuïtes Sarrià-Sant Ignasi (Jesuïtes Educació). En aquesta institució he exercit de tutor, mestre de primària, professor de FP...
-
Sóc professora d’Educació Visual i Plàstica (EVP) i promotora d’un Batxillerat Artístic a St. Paul’s School. Nascuda als EEUU, dono les classes d’art en anglès des de 1r d’ESO fins a 2n de Batxillerat. Imparteixo tant EVP com Tecnologia-Plàstica a l’ESO i Dibuix, Disseny i Volum a Batxillerat....
-
Sóc bibliotecària d'infantil des de fa 10 anys. Després de fer recerca i formació en metodologies alternatives per poder acompanyar els meus fills en el seu aprenentatge durant 11 anys, he sentit la necessitat de compartir els meus aprenentatges i experiències amb qui ho necessiti.
Tinc...
-
Em defineixo com a una persona interdisciplinar, ja que sóc llicenciada en Física, vaig cursar el màster interuniversitari d'Història de la Ciència i actualment estic cursant el doctorat en Didàctica de Ciències Experimentals. A nivell professional, actualment estic fent classes a la Facultat...
-
Persona lluitadora per l'equitat educativa. Crec que treballar compromesa amb l'educació és actuar conscientment en el món per col·laborar en la seva transformació. La meva visió de la innovació educativa passa per la investigació en la metodologia personalitzadora que genera compromís...
-
Sóc una persona amb moltes inquietuds i amb molts dubtes pel que fa al sistema educatiu actual. Innovar implica treure de nosaltres la part més creativa, treballar en equip per un objectiu comú i fer-ho amb unes pautes clares i consensuades. La innovació en l'àmbit de l'educació passa...
-
Sóc pedagoga. Cofundadora i directora de projectes a inn–Be, un equip especialitzat en metodologies d’alt rendiment educatiu.
Per a mi, l’aprenentatge dels alumnes i el seu benestar suposa la meva máxima responsabilitat. M'agrada que sentin que aprendre els permet avançar, pas a pas, fins...
-
Professor al Dept. d’Enginyeria Telemàtica de la UPC, doctor i Enginyer de Telecomunicació. He participat en activitats d’innovació com ara l'aprenentatge basat en projectes. Des de fa uns anys observo amb preocupació una davallada de l’interès pels estudis universitaris relacionats amb les...
-
Col·laborador docent de la UOC (consultor i autor de material didàctic), pare d'estudiants de secundària i membre del Grup motor xRP (per un institut públic de renovació pedagògica) i d’Inspira Secundària. He fet recerca sobre creació col·lectiva, processos participatius i col·laboratius, i...
-
Sóc terriblement curiosa. Llegeixo compulsivament. Aspiro a canviar la meva petita parcel·la de món. Crec que necessitem que l'emoció entri a les aules i que l'alumnat aprengui amb els ulls, amb les mans, amb les oïdes i amb el cor. Adoro els reptes, especialment si poden significar una...
-
Sóc emprenedor de l'educació, motivat per aconseguir que l’aprenentatge de l’alumnat es faci amb activitats properes al món real, contextualitzades i que afavoreixin la seva motivació. Considero la innovació com una manera de fomentar el treball cooperatiu del professorat que permeti un...
-
Sóc mestra d'educació Primària. M'agrada reflexionar i treballar en la millora dels processos d’ensenyament aprenentatge que promouen la participació de la comunitat educativa. Crec en la importància de compartir inquietuds, propostes i processos d'aprenentatge amb altres...
-
Dra. en Ciències Químiques. Professora Titular d'Universitat (Enginyeria Química) de la Universitat Politècnica de Catalunya. Co-directora de l'EXPLORATORI dels recursos de la natura. Apassionada de les pràctiques STEAM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Art i Matemàtiques).
La innovació...
-
Sóc una aprenent constant i, per pròpia experiència, sé que és difícil aprendre quan no tens un repte a resoldre. Quan millor aprens, és quan has de resoldre un problema i buscar o adquirir el coneixement necessari per trobar la solució. Moltes vegades, per adquirir aquest coneixement, integrem...
-
Sóc biòloga, professora de ciències i Cap d'Estudis d'ESO a FEDAC Sant Andreu. M'agradaria transmetre interès, curiositat i passió per aprendre sobre el món que ens envolta.
Intento aplicar eines novedoses a les classes, fer pensar als alumnes, provocar dubtes, experimentar i...
-
Vaig néixer a Polònia l'any 1984. Sóc llicenciada en Ciències Socials, amb especialització en Resolució de Conflictes i Desenvolupament Sostenible per les universitats de Varsòvia i Àmsterdam. He treballat en l'àmbit del periodisme, la comunicació i les relacions publiques, i també...
-
Em defineixo com un persona curiosa, amb ganes de conèixer sempre més i vocació de servei. Crec que parlar d'innovació com a element diferencial ja és caduc. Simplement qui no innova va desapareixent del mapa. En la meva trajectòria professional he sabut fer de la meva passió la meva feina....
-
Psicòloga i investigadora predoctoral. Sóc una persona inquieta pel coneixement. M'encanta la reflexió conjunta sobre temes d'aprenentatge i, especialment, sobre com les persones atribuïm sentit a les nostres experiències per aprendre al llarg de la nostra vida. M'interessen els...
-
Em considero una persona perfeccionista. Tracto cada activitat com el principi d'un projecte que ha d'anar millorant progressivament. Estic molt interessat en conèixer totes les propostes noves per millorar l'educació però no tot val ni de qualsevol manera. S'ha d'estudiar...
-
Sóc una persona creativa, innovadora, reflexiva, perseverant i entusiasta.
Innovar per mi és imprescindible. És la concretització de la capacitat creativa en canvi reals.
He desenvolupat els conceptes de "ciutadania creativa" i "creativitat i innovació social" i els he...
-
Soc professor de Tecnologia i Informàtica a l'Escola Joan Pelegrí des de fa més de 30 anys.
He estat director pedagògic de l'ESO i responsable TIC de la Fundació Cultural Hostafrancs. Des de sempre he estat tutor de grup classe i d'acompanyament personal.
Darrerament he...
-
Sóc dona, mare de família i emprenedora; especialitzada en el joc com element provacador d'innovació i transformació. De tot plegat n’he fet un compromís personal i vital que m’ha portat a fundar l’empresa MARINVA i a presidir l’Associació IPA a Espanya.
Actualment el meu interés pel joc m...
-
Mestre, economista i Dr. en Ciències de l'Educació. He treballat com a professor, director i catedràtic (Primària i Secundària), així com a professor d'universitat (UOC, URL...) i coordinador dels Estudis de Tercer Cicle (UAB). Actualment sóc director del Grup de Recerca "Didàctica i...
-
Psicòloga social apassionada per les humanitats. M'agrada estar atenta als canvis del meu entorn per incorporar noves tendències a la meva feina. De 2004 a 2016 vaig treballar a la Fundació Servei Solidari, amb projectes vinculats amb l'emprenedoria i la mentoria. Des de maig de 2016...
-
Sóc Mariana Martínez Carlevaro. Treballo a la Fundació Jesuïtes Educació i estic realitzant el Doctorat en Educació a la Universitat Ramon Llull. Sóc uruguaiana, màster en Innovació Educativa i TIC, llicenciada en Física i professora d'anglès.
Actualment treballo com a especialista de disseny...
-
Sóc una entusiasta de l'educació com a eina de transformació i millora social.
Des de la classe de matemàtiques i ciències, l'equip psicopedagògic i directiu, la docència universitària, la formació al professorat i l'acompanyament a centres, he procurat posar sempre passió en la...
-
Sóc un mestre de primària. Actualment faig de tutor de 2n d'E.P.
Penso que hem d'encaminar l'ensenyament cap a la globalització dels aprenentatges en contextos significatius pels alumnes. És bàsic gaudir amb el que fem.
Actualment també estic realitzant una extraescolar d'...
-
Amb ganes d'experimentar, d'innovar, de provar noves maneres d'apropar-nos als i les alumnes, a les seves famílies.
Treballant, llegint, escrivint, escoltant per assolir fites, per aconseguir millores.
-
Mestra d'educació primària, professora de música i estudiant de psicologia. Actualment estic desenvolupant la meva tesi doctoral en el grup d’investigació GRINTIE, on col·laboro en els projectes d’investigació que estan desenvolupant. Sóc una persona activa, reflexiva i crítica amb ganes d’...
-
Aprenent constant i apassionada per la transformació educativa. Doctora en Educació i TIC (UOC). Màster en e-Learning (UOC). Professora a l'Institut Nàutica de Barcelona i formadora docent. Innovar suposa aportar valor, sortir de la zona de confort i acceptar l'error com a oportunitat d...
-
Aspiro a ser individu social. Qüestiono el que és obvi, convençut que res perdura en el canvi d'època d'ara. Ens cal treballar en metamodels per construir nous paradigmes. 17 anys com a metge i especialista en oncologia mèdica de persones amb malalties. 17 anys de direcció estratègica en...
-
Sóc una persona que m'agrada dur a terme els processos educatius amb comprensió i sentit.
El procés educatiu ha evolucionat molt, però els clàssics tenen una base fonamental, que serveix per als nostres dies. Com és que costa trobar-li l'ús i utilitat?
En la meva trajectòria laboral he...
-
Com et defineixes? Com una persona amb inquietud per introduir la innovació a l'escola.
Quina és la teva visió de la innovació? Per a mi innovar vol dir obrir la mirada a altres maneres de fer i intentar fer una educació el màxim de personalitzada possible
Què has aconseguit en la teva...
-
Sembla que hi ha consens en la creença de que un país sense una bona educació és un país sense futur. Igualment, en el món empresarial, és un fet demostrat que les empreses que més inverteixen en innovació són les que tenen més èxit i perduren en el temps. En aquesta mateixa línia de pensament,...
-
Sóc mestra d’Educació Infantil i Primària, i porto més de trenta anys en el món de la docència. Durant tot aquest temps no m’he cansat de buscar nous reptes que em fessin créixer com a professional i que em permetessin aportar millores en l’àmbit educatiu. Per això, fa sis anys, vaig apostar per l...
-
Em considero una persona molt afortunada que ha pogut liderar un projecte educatiu a l'Escola Sadako en un dels moments més intensos d'innovació que ha viscut aquesta institució. Poder participar d'un moment tant profund de creació i reflexió pedagògica em sembla un regal per a tots...
-
Em defineixo com a mare,mestra i ciutadana. Sóc una apassionada de la meva feina. Tinc el privilegi de treballar del que més m'agrada i amb uns companys de viatge extraordinaris ( alumnes, famílies i mestres).
Innovar és modificar i canviar coses introduint aspectes nous. Em fa por que massa...
-
Persona inquieta, amb ganes de repensar i reinventar l'escola creant una nova visió de l'educació. D'una educació que respecti els processos d’aprenentatge, ritmes i necessitats dels infants. D’una educació que s'adapti als nous reptes del segle XXI. Per mi la innovació és la...
-
Em tinc per una persona curiosa, creativa i somiadora... i un xic inconstant, que "no sap" que moltes coses són impossibles d'aconseguir. Que pensa que "tothom" està preparat per a aprendre, i que està disposada a canviar el que calgui per a fer-ho possible.
Crec que la...
-
Artesà del vincles entre persones, fugitiu de la zona de confort i aspirant a líder col·laboratiu. Treballo a la Federació d'Associacions de Pares i Alumnes de Catalunya per a l'èxit educatiu de les nenes, els nens i els joves. Crec en la innovació com una drecera eficaç, sostenible i...
-
Mestra d'educació infantil, formadora de mestres a infantil i primària i formadora de futures mestres a la UAB, Blanquerna i ara a Umanresa. Entenc la innovació com la capacitat de reordenar, enfocar diferent o modificar experiències i coneixements que ja existien prèviament, de manera que s’...
-
Arquitecte, docent i investigador: 3 mirades des de les quals procuro generar innovació educativa. Formador Magnet.
Entenc l'educació des d'aprenentatges dialògics i a partir de l'oferiment d'eines i capacitat crítica als/a les alumnes per tal que disposin de la llibertat per...
-
Persona apassionada per l'educació i l'aprenentatge. Emprenedor, dinàmic, disruptiu, innovador i creatiu. Entenc que la innovació ha de respondre a una manera d'entedre la vida i de viure, de canviar i cercar sempre el millor per les persones. Per tant, crec en una innovació que...
-
Doctor enginyer de telecomunicació, professor del Dept. d'Enginyeria Electrònica de la UPC i ferm convençut del paper transversal de les TIC. Les TIC han esdevingut una eina present en la majoria de les nostres activitats, inclosos el lleure i l'ensenyament. S'han convertit en una...
-
Sóc educador a l'escola FEDAC Sant Andreu i director pedagògic de secundària. Fa setze anys que em dedico a la docència i des de sempre he intentat arribar a tots als meus alumnes. Estic immers en una contínua revisió de la pràctica docent amb l'únic objectiu de connectar amb els nois i...
-
Sóc arquitecte de formació i he iniciat el projecte l'Heura del Pati, un col·lectiu d'arquitectes dedicades a l'educació ambiental i a l'acompanyament de processos participatius en gestió de patis.
La meva visió de la innovació és que s'aprèn experimentant, tocant,...
-
Sóc un professional provinent del món de la creació i innovació gràfica. Treballo en la cerca de noves idees i dur-les a la pràctica en varis àmbits, des de la comunicació fins a l'educació.
M'agrada aprendre, compartir el que he aprés, donar les eines per arribar a noves solucions i...
-
Sóc el responsable del procés de transformació i redisseny d'una empresa que tradicionalment s'ha dedicat a la confecció de recursos educatius (tradicionalment llibres de text i actualment recursos també digitals): l'Editorial Teide.
La nostra intenció és esdevenir un node de...
-
Mestra, filla i neta de mestres. Vaig cursar la carrera de Magisteri (la meva vocació), Filosofia i Lletres, Psicologia i Filologia Catalana a Barcelona. Sempre en la meva docència he complementat teoria i pràctica, donada la meva vessant didàctica. La innovació és producte d’una actitud de...
-
M'agrada utilitzar la tecnologia a l'aula. Crec en la experimentació com a base en l'aprenentage de les ciències. Em preocupa la desmotivació dels alumnes i la desconnexió entre aula i vida quotidiana.
Sóc enginyer de formació de la branca química. Al llarg de la meva trajectòria...
-
M'agrada trepitjar el terreny que separa allò conegut d'allò desconegut. M'agrada oferir als alumnes orientació per a què estiguin acompanyats en els seus camins i transicions.
Per a mi innovar en educació és estirar el teixit de l'Escola i cosir-hi un pedaç més, per a què la...
-
Impulsor de nous conceptes i arquetips. Convençut que una innovació només ho és si canvia comportaments. Les innovacions més radicals es troben a les fronteres entre experiències i àrees de coneixement. S’han d’explorar mitjançant interaccions disciplinades. Només hi ha 3 coses que passen...
-
Professora de Socials, Ètica, Història i Història de l'Art. Defenso la innovació i el joc a secundària per dues raons: 1) he passat molts anys a l'ed. en el lleure i al terreny, on he après tot el què sé d'infinitat de persones amb talent i d'infants/joves de tot el món; 2)...
-
Suposo que la meva formació ha marcat molt quin tipus de professora sóc. Vaig estudiar a l’escola Parc del Guinardó a Barcelona. Aquells aprenentatges i forma de viure la meva educació em van convertir en una persona curiosa, que gaudia del dibuix, la música,… de l’aprenentatge. Més endavant, els...
-
Sóc Directora curricular d'ESCAC (Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya), professora i Directora dels Departaments de Guió i Producció i Productora de Desenvolupament del Màster Oficial /Òpera prima. També sóc productora executiva d'ESCÁNDALO FILMS
Desenvolupo i...
-
Em considero una persona emprenedora i entusiasta, i gaudeixo molt amb el treball amb adolescents. Tinc 16 anys d’experiència docent en l’àmbit de l’anglès, i un dels meus interessos principals en relació a la docència és la motivació de l’alumnat adolescent pel que fa a l’aprenentatge de llengües...
-
Sóc professora de llengua, mare de dos adolescents i terrassenca. El curs 2018-2019 començo un repte nou: la direcció de l'Institut Jaume Cabré, de nova creació a Terrassa. Comencem un equip de set professors, amb molta il·lusió i un projecte innovador, fruit de l'experiència i de la...
-
Diplomada en Magisteri d'Educació Primària per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i l’Esport (URL), llicenciada en Psicopedagogia per la UOC i graduada en Magisteri d'Educació Infantil per la Universitat Internacional de la Rioja. Des dels inicis de la meva formació em vaig...
-
Sóc un analista social que he esdevingut expert en gestió del canvi, i que estic treballant en la millora del sistema educatiu. En educació, entenc la innovació com la dinàmica d'actualització del coneixement que els agents educatius tenen de com organitzar l'aprenentatge. En les meves...
-
Com a pedagoga, fa cinc anys que treballo en projectes d'innovació educativa. Les ganes de seguir aprenent i gaudint de l'experiència de treballar amb totes les etapes educatives em porta a col·laborar amb diverses entitats i moviments pedagògics. Entenc que la innovació ha d'anar...
-
Professor al Dept. d’Enginyeria Telemàtica de la UPC, doctor i Enginyer de Telecomunicació. He participat en activitats d’innovació com ara l'aprenentatge basat en projectes. Des de fa uns anys observo amb preocupació una davallada de l’interès pels estudis universitaris relacionats amb les...
-
Apassionat en l'educació i amb ganes de girar el mitjó. M'he endinsat fa poc en aquest en aquest món, descobreixo i comparteixo, amb ganes d'escoltar i aprendre. Crec en els petits canvis per engranar grans transformacions. Per mi, innovar és arriscar, trencar o desdibuixar per...
-
Diplomat en magisteri d'ed. física. Mestre de l'escola pública. Formo part del grup formador de formadors d'Ed. física cooperativa de ICE (UAB) i també formo part del grup formador de formadors del CIFE de la UVic (Coop d'Efecte).La innovació és veure que hi ha problemes i posar...
-
Em semblo un “explorador” que va trobant regularitats; obert, flexible, senzill, empàtic. Penso que tinc algunes conviccions sòlides difícils de ser modificades i, alhora, la vida m’ensenya que fins i tot allò més profund pot variar.
Una innovació seria situar una idea, una acció, un comportament...
-
Em defineixo com una persona curiosa, inquieta, amb ganes d'aprendre i de conèixer realitats diferents a la meva, emprenendora, apassionada de l'educació i del que amb ella podem oferir al món, que li agrada treballar en equip i construir coneixement de forma cooperativa. Per mi, la...