-
Apassionada de la innovació i formació educativa.
Crec en una educació respectuosa i inclusiva, que la millor manera d'aprendre és jugant i interactuant i que una mica de màgia i entusiasme pot canviar tota l'experiència d'aprenentatge.
Mestra d'anglès des de fa 15 anys a...
-
Professor i investigador (UPF). Coordino els projectes de recerca TRANSALFABETISMOS (Mineco) i TRANSMEDIA LITERACY (H2020). L'objectiu: entendre què fan els joves amb els (nous) mitjans de comunicació i com podem aprofitar aquestes competències i estratègies d'ús dintre les escoles. No m’...
-
Sóc una apassionada de la meva feina, m’agrada crear cada dia a l’aula per cercar amb l’alumnat les millors formes d’aprendre. Visc amb emoció cada pas endavant en aquest sentit i cada error com una oportunitat per aprendre. Sento que els que ens dediquem a l’educació som professionals de l’...
-
Sóc un mestre inquiet apassionat per aprendre. Qualsevol dedicació i ocupació actual requereix innovar, és quasi una premissa. I és per això que cal aprendre i desaprendre permanentment. Professionalment, m'he dedicat a treballar en diferents sectors i en diferents institucions, el que m'...
-
Sóc una persona inquieta, intuïtiva, perseverant. Actualment porto la direcció pedagògica de l’Escola Pia d’Olot. Sempre he pensat que l’educació és la clau per fer un món millor. És cert que el món canvia, però penso que aquest canvi el podem provocar i per això és clau la innovació. Considero que...
-
Em defineixo com una persona activa i inquieta que li agrada aprendre i ensenyar a partir d’elements que tinguin a veure sobretot amb el meu entorn, amb un procés de treball creatiu, col•laboratiu i ben planificat. En el fons per mi la innovació és fer servir les millors eines, les més eficients,...
-
Com et defineixes? Lectora compulsiva de literatura infantil, tinc la casa envaïda de llibres, albums il·lustrats i dibuixos dels meus fills. Defensora de la creativitat infantil, m'apassiona escoltar les seves històries i acompanyar-los en el procés creatiu deixant sempre espai perquè facin...
-
Sóc curador cultural, educador social de formació i artista de professió, treballo fent recerca pedagògica en el món de l’art i el moviment. Crec en la innovació com element clau dins la dimensió creativa. La creativitat en el món educatiu és un valor intangible que es nodreix a través de les...
-
Pedagoga-creadora (PhD, University of Warwick) especialitzada en disseny de processos i experiències relacionades amb la creativitat i la innovació. Aspiro a transformar l'educació a través de l'establiment d'estratègies i disseny d'experiències interdisciplinars centrades en la...
-
Sóc una persona essencialment creativa i amb una visió polièdrica del món de l’educació. Independent, lliure, compromesa, crítica i reflexiva. Treballo per propiciar canvis i millores educatives, convençuda que és possible fer-ho. M’importen les persones, i intento contribuir a fer emergir el...
-
Em defineixo com una persona curiosa, m'agrada provar coses noves, em canso de fer sempre el mateix a l'aula. Els alumnes canvien curs a curs i cada cop costa més mantenir la motivació delsinfants. També em defineixo com a prudent, abans de tirar-me a la piscina, n'he d'estar...
-
Entenc l'educació musical com una petita illa del coneixement des d'on vertebrar una formació integral de la persona més enllà dels coneixements tècnics. Per això m'agrada combinar, a l'aula, la música amb altres arts, especialment la literatura, la pintura o la fotografia. Així...
-
Sóc una persona apassionada per l'educació i pels nois i noies que omplen les aules cada curs a les escoles.
Si bé es cert que en els darrers anys he tingut responsabilitats més directives i de treball participatiu en xarxa dins del projecte de "Horitzó 2020" de Jesuïtes Educació,...
-
Sóc mestre per la UAB amb l’especialitat de ciències i tècnic en educació emocional. He dedicat tota la meva vida a l’educació convençut que és la millor manera de transformar la societat en la qual vivim. La meva vocació i la meva passió és l’educació. Actualment faig de Secretari General de les...
-
Mestre fins el 1994. Professor de Didàctica de les Matemàtiques a l'UdG des de 1987. Coordinador de Mestres 68 i dels grups de treball "a+a+" de Rosa Sensat en Innovació Matemàtica. Membre del Consell de Redacció de Perspectiva Escolar.
Ideologicament freirià aplico la innovació...
-
Pedagoga especialista en creació de continguts didàctics, disseny de metodologies educatives i gestió de projectes formatius. Em trobareu a la xarxa com @acanelma. També formo part d’All VR Education (@all_VR_edu), projecte centrat en la Realitat Virtual immersiva d'ús educatiu.
Em defineixo...
-
Docent reflexiva, curiosa, creativa, sistèmica, constant, 'out of the box', aprenent 360º, amb ganes de contribuir a un món millor...
Innovació = El repte constant d'avaluar i reajustar la pràctica educativa en tots els àmbits per tal de millorar la qualitat de l'educació...
-
Em considero creatiu, educador i professor d'Art i Vida. Les meves passions són els audiovisuals, les instal·lacions i educar tot entregant-me als altres. En tots els sis centres (tres dels quals amb batxillerat artístic) on he treballat, sempre he demanat que l'organització sigui...
-
Em defineixo com a professional de la Fotografia especialitzada en la docència, el tractament creatiu i pensament crític envers les imatges.
La innovació és bàsica en la docència i en les dinàmiques educatives a les escoles, i pot venir donada per qualsevol experiència o temàtica que tractem amb l...
-
Sóc una dona de dos mons: professora i escriptora, lingüista i educadora, creadora de projectes i formadora.
Des de fa vint-cinc anys participo en projectes d'innovació educativa a Catalunya i l'Argentina.
He coordinat la creació de continguts a l'Àrea de Comunicació del...
-
Mestre i enginyer informàtic. M'interessen la programació i la robòtica com a eines per a l'aprenentatge. Treballo a l'Àrea TAC del Departament d'Ensenyament com a Assessor Tècnic Docent. Sóc ambaixador de la setmana europea de la programació (http://codeweek.eu) i coordinador...
-
Mestre i pedagog. M'encanta la tecnologia educativa com a eina per transformar l'educació. Apassionat de la gamificació com a metodologia que pot revolucionar la docència. Videojugador.
No entenc el debat entre si hem de parlar de centres d'educació o de centres d'ensenyament...
-
Sóc mestra de fa molt temps, en procés d'aprendre, compartir i millorar cada dia. Gaudeixo amb la meva feina. M'agrada treballar en equip i formar part d'un canvi educatiu. Crec que la innovació és ara, cal implicació del professorat i de les institucions. Ja anem tard! Fa uns anys...
-
Professor, biòleg, escriptor. Fa uns trenta anys que em dedico a la docència, aprenent dels meus alumnes i companys, i em podria definir com inquiet, curiós i inconformista. El meu camp és l'educació científica i he fet recerca sobre aquesta. Em motiva participar en projectes que integrin la...
-
Mestre especialista d'Educació Artística: Visual i Plàstica. Formador/Assessor en aprenentatge interdisciplinar. Membre de l'Equip ICE "Amb Sense. Art i Escola" de la UAB i membre de l'Equip de Formadors d'Aliances MAGNET de la Fundació Jaume Bofill. En la meva visió d...
-
Sóc mestre d'educació física a una escola de Primària. Actualment estic cursant el màster d'educació i TIC de la UOC. M'agrada tot allò relacionat amb les noves tecnologies i les possibilitats que aquestes ofereixen en el món educatiu. Tracto de buscar sempre noves maneres de...
-
Biòleg hiperactiu amb un peu a la investigació, un altre a la divulgació científica, les dues mans a l’educació; i els ulls a la xarxa. Crec que la innovació educativa té dos grans vessants, una més «personal» (a nivell de persones, grups, aules, centres...) i una altra més institucional (a nivell...
-
Jordi Ferreiro (Barcelona 1982) es artista y educador. Su trabajo consiste en una investigación sobre los procesos de recepción e interpretación de la obra de arte, tanto en el contexto educativo como en el artístico, a través del uso de la performance y la participación de los públicos.
El...
-
Docent de Visual i Plàstica a l' ESO i el Batxillerat Artístic. Formadora Magnet. Ferma defensora de la creació artística i el seu potencial dins l' àmbit educatiu. L'art m' aporta criteri, em remou, m' emociona, em fa pensar, em fa crítica i m' aporta el sentit...
-
Emprenedor que ha participat tant en projectes consolidats com en start-ups, sempre fent servir la innovació i la creativitat com a instruments per obtenir resultats excepcionals que portin a la transformació social.
-
Sóc professora d’Educació Visual i Plàstica (EVP) i promotora d’un Batxillerat Artístic a St. Paul’s School. Nascuda als EEUU, dono les classes d’art en anglès des de 1r d’ESO fins a 2n de Batxillerat. Imparteixo tant EVP com Tecnologia-Plàstica a l’ESO i Dibuix, Disseny i Volum a Batxillerat....
-
Sóc Professora de Ciències Experimentals de Secundària i Batxillerat. Biòloga de formació, educadora de vocació. La pràctica en l’àmbit escolar és el que m’ha anat definint com a professora. Entenc l’educació com l’oportunitat de participar en el fantàstic procés de fer créixer persones. Amb un...
-
Em defineixo com a "Humanist Nerd". La meva visió de la innovació és la de trobar o identificar connexions que ningú no ha notat encara, descobrir o obrir el camí a algú per descobrir, i identificar i afavorir les veritables emergències de les situacions complexes i caòtiques. Considero...
-
Sóc emprenedor i estudiant de doble titulació en Grau d’Enginyeria Electrònica i Automàtica i Enginyeria Elèctrica a la Universitat Rovira i Virgili. He basat la meva trajectòria en la innovació, la investigació i les relacions humanes, buscant sempre una altra perspectiva per fomentar el canvi d’...
-
Em defineixo com a emprenedor cultural. Els últims anys he estat més orientat al món editorial digital. Ara estic liderant un projecte vinculat a la promoció de la lectura i hem creat una metodologia innovadora que li diem “Lectura Immersiva” que actualment utilitzen molts professors de forma...
-
Actiu i inquiet, m'agrada estar atent a tot allò que passa al meu voltant i integrar-ho com a experiència d'aprenentatge vital a nivell personal i professional. Per a mi la innovació a l’escola és no posar límits en acceptar el que vindrà i els canvis que se'n deriven, entendre què...
-
Em defineixo com a una persona interdisciplinar, ja que sóc llicenciada en Física, vaig cursar el màster interuniversitari d'Història de la Ciència i actualment estic cursant el doctorat en Didàctica de Ciències Experimentals. A nivell professional, actualment estic fent classes a la Facultat...
-
Sóc una persona amb moltes inquietuds i amb molts dubtes pel que fa al sistema educatiu actual. Innovar implica treure de nosaltres la part més creativa, treballar en equip per un objectiu comú i fer-ho amb unes pautes clares i consensuades. La innovació en l'àmbit de l'educació passa...
-
Mestre en àmbits escolars formals i educador en àmbits socioeducatius. Formador de formadors i investigador per a la millora de l'educació dels infants i adolescents i les seves famílies.
La innovació l'entenc com un procés permanent de reflexió en els llocs de treball amb perfils...
-
Col·laborador docent de la UOC (consultor i autor de material didàctic), pare d'estudiants de secundària i membre del Grup motor xRP (per un institut públic de renovació pedagògica) i d’Inspira Secundària. He fet recerca sobre creació col·lectiva, processos participatius i col·laboratius, i...
-
Sóc terriblement curiosa. Llegeixo compulsivament. Aspiro a canviar la meva petita parcel·la de món. Crec que necessitem que l'emoció entri a les aules i que l'alumnat aprengui amb els ulls, amb les mans, amb les oïdes i amb el cor. Adoro els reptes, especialment si poden significar una...
-
Em defineixo com una persona creativa, que vol aportar el seu granet de sorra al món educatiu. La meva visió de la innovació consisteix en posar en marxa idees i conceptes, tant nous com antics, sortint-se de les vies clàssiques o de tota la vida. Donar un nou enfocament per continuar avançant en...
-
Sempre m'ha agradat fer les coses d'una manera diferent: al llarg dels anys ha estat una constant la necessitat de dissenyar i desenvolupar projectes que emocionin, que inspirin i que transformin la societat. Ho he fet des de la docència, l'edició i la gestió de projectes, i...
-
Sóc curiós, inquiet, pragmàtic i actiu. Procuro estar al dia en allò que m'interessa i lògicament l'educació és el meu àmbit professional. M'interessa millorar l'educació dels joves i això connecta directament amb la innovació. Quina educació mereix i requereix una persona que...
-
Sóc una aprenent constant i, per pròpia experiència, sé que és difícil aprendre quan no tens un repte a resoldre. Quan millor aprens, és quan has de resoldre un problema i buscar o adquirir el coneixement necessari per trobar la solució. Moltes vegades, per adquirir aquest coneixement, integrem...
-
L'arquitectura m'ha moldejat com persona creativa, persistent i colaborativa. El magisteri m'ha accentuat la sensibilitat, l'empatia i el desig d'una societat més humana.
Considero que la innovació pedagògica necessàriament ha d'anar de la mà d'una reflexió...
-
Sóc físic, lingüista i doctor en ciència cognitiva i llenguatge per la Universitat de Barcelona. Em considero un 'humanista' i una mica bitxo rar.
Des de 1996 he estat docent a secundària obligatòria, batxillerat i FP, en àrees de ciències i tecnologia, principalment. Actualment sóc...
-
Sóc una persona amb actitud d’aprendre de totes les coses de l’entorn i capacitat per repensar totes les coses. M’interessa molt el per què de les coses.
Per mi la innovació és l’aplicació amb èxit d’una idea per senzilla que sigui. Una idea sense èxit de mercat es queda amb la idea. Estic...
-
Sóc una mestra apassionada per la meva feina, des de sempre cercadora de paradigmes innovadors que em facin sentir que, com a mestra, puc acompanyar als alumnes en els seus processos d'aprenentatge des d'un lloc de respecte, d'inclusió i de confiança en les seves potencialitats. Pel...
-
Sóc biòloga, professora de ciències i Cap d'Estudis d'ESO a FEDAC Sant Andreu. M'agradaria transmetre interès, curiositat i passió per aprendre sobre el món que ens envolta.
Intento aplicar eines novedoses a les classes, fer pensar als alumnes, provocar dubtes, experimentar i...
-
Sóc antropòloga de formació i especialista en literatura infantil. M'interessa el potencial que la lectura i l'educació literària poden tenir al llarg de la infància en termes d'equitat i de lluita contra les desigualtats culturals, que són també desigualtats socials. Entenc que la...
-
Mestre. Antropòleg. Educació Digital.
Autor de #LaFamíliaenDigital (EUMO), #ConnectatperAprendre (RosaSensat) & #AprendizajeSocialyPersonalizado (UOC).
Innovar, a més d'aportar novetat, ha d'aportar valor.
Cal aprofitar les oportunitats de les noves tecnologies i vèncer la...
-
Vaig néixer a Polònia l'any 1984. Sóc llicenciada en Ciències Socials, amb especialització en Resolució de Conflictes i Desenvolupament Sostenible per les universitats de Varsòvia i Àmsterdam. He treballat en l'àmbit del periodisme, la comunicació i les relacions publiques, i també...
-
Sóc una persona inquieta, curiosa, atreta per el que és nou i pel món de la creativitat. Apassionada per cercar noves vies i sinergies que permetin el canvi en el model educatiu a fi de que l'alumne pugui desenvolupar el seu potencial i créixer com a persona. Pertanyo a la xarxa inspira...
-
Professora d'informàtica, formadora del Departament d'Ensenyament i dinamitzadora del projecte Implica’t+.
Em considero una persona lliure, responsable, activa, treballadora i inquieta. M’agrada estar al dia de les novetats per això intento formar-me contínuament. Dedico part del meu...
-
Em considero una persona perfeccionista. Tracto cada activitat com el principi d'un projecte que ha d'anar millorant progressivament. Estic molt interessat en conèixer totes les propostes noves per millorar l'educació però no tot val ni de qualsevol manera. S'ha d'estudiar...
-
Sóc una persona creativa, innovadora, reflexiva, perseverant i entusiasta.
Innovar per mi és imprescindible. És la concretització de la capacitat creativa en canvi reals.
He desenvolupat els conceptes de "ciutadania creativa" i "creativitat i innovació social" i els he...
-
Doctor en física teòrica i docent de matèries científiques (ed. Secundària). Realitzo formacions (eines web 2.0) i he desenvolupat recursos educatius digitals. Hi ha dos ingredients essencials per ser un bon docent: passió per allò que s'ensenya i respecte i estimació de alumnat. Crec que la...
-
Soc professor de Tecnologia i Informàtica a l'Escola Joan Pelegrí des de fa més de 30 anys.
He estat director pedagògic de l'ESO i responsable TIC de la Fundació Cultural Hostafrancs. Des de sempre he estat tutor de grup classe i d'acompanyament personal.
Darrerament he...
-
Sóc dona, mare de família i emprenedora; especialitzada en el joc com element provacador d'innovació i transformació. De tot plegat n’he fet un compromís personal i vital que m’ha portat a fundar l’empresa MARINVA i a presidir l’Associació IPA a Espanya.
Actualment el meu interés pel joc m...
-
Professor de Ciències Socials a l'ensenyament secundari i jugador de rol i jocs de taula. A vegades és difícil determinar on comença una faceta i acaba l'altra.
Seguint aquesta línia podríem dir que sóc un personatge multiclasse, barreja de docent i explorador, sempre tractant d'...
-
Sóc una persona activa, entusiasta i apassionada de l'educació, la infància i la psicologia.
Confio en el treball en equip, el tracte humà de les persones i, per sobre de tot, intento tenir una mirada comprensiva envers tot allò que m'envolta.
M'agrada analitzar i intentar...
-
Sóc una persona apassionada i convençuda que la humanitat és capaç de millorar a través de l’educació. Totes les persones mereixem gaudir d’un desenvolupament ple. Sempre tenim dret a una altra oportunitat més.
La innovació és una actitud permanent per observar la realitat, i cercar idees i...
-
Sóc una persona inquieta, creativa i inconformista amb allò que es pot millorar.
Tot i tenir una formació en ADE i MBA, sempre he estat involucrada en projectes professionals amb un alt grau de creativitat. La curiositat sempre m'ha portat a innovar, a detectar punts de millora i crear...
-
M'agrada acompanyar a persones i institucions en els seus processos de “transformació”. Aquests processos requereixen aprendre/observar/reflexionar/ensenyar/*desaprender/comunicar/gaudir. Estic convençut que, avui més que mai, hem de prendre consciència de com aprenem i com aprenen les nostres...
-
Convençuda que la creativitat i la reflexió pedagògica són eines per canviar el món. Feliç de poder contribuir a formar persones crítiques, justes i lliures.
La innovació a l'escola és un compromís col·lectiu per generar espais on es creï coneixement i cultura i on es tingui com objectiu...
-
Sóc una persona curiosa que li agrada aprendre. Veig la innovació com un tema de professionalitat, de reptes professionals viscuts i compartits. Al llarg de la meva trajectòria he aconseguit treballar a gust amb professionals amb els que comparteixo un projecte comú que m'il.lusiona. Em centro...
-
Aspiro a ser individu social. Qüestiono el que és obvi, convençut que res perdura en el canvi d'època d'ara. Ens cal treballar en metamodels per construir nous paradigmes. 17 anys com a metge i especialista en oncologia mèdica de persones amb malalties. 17 anys de direcció estratègica en...
-
Sembla que hi ha consens en la creença de que un país sense una bona educació és un país sense futur. Igualment, en el món empresarial, és un fet demostrat que les empreses que més inverteixen en innovació són les que tenen més èxit i perduren en el temps. En aquesta mateixa línia de pensament,...
-
Enginyer de sistemes de telecomunicacions. Em dedico a la docència i a la gestió pedagògica de centres educatius des de fa dotze anys. Surto constantment de la zona de confort per estudiar i explorar. La meva idea d'innovació ve marcada pel sentit comú. Una estructura departamental vertical,...
-
Sóc mestra d’Educació Infantil i Primària, i porto més de trenta anys en el món de la docència. Durant tot aquest temps no m’he cansat de buscar nous reptes que em fessin créixer com a professional i que em permetessin aportar millores en l’àmbit educatiu. Per això, fa sis anys, vaig apostar per l...
-
Arquitecte d'experiències d'aprenentatge, enginyer informàtic, emprenedor social, innovador educatiu, blogger i cooperant voluntari a l'Índia. Investigo i desenvolupo projectes que sorgeixen de la intersecció entre l'Educació, la Tecnologia i la Cooperació. Treballo al grup...
-
Em considero una persona molt afortunada que ha pogut liderar un projecte educatiu a l'Escola Sadako en un dels moments més intensos d'innovació que ha viscut aquesta institució. Poder participar d'un moment tant profund de creació i reflexió pedagògica em sembla un regal per a tots...
-
Sóc un professor d'economia inquiet, curiós i obert a la tecnologia, les humanitats i al coneixement.
Crec que tota innovació ha de ser compartida i és vital per millorar l'ensenyament/aprenentatge.
Fins ara he creat diverses experiències educatives d'èxit: illARgonauta és potser...
-
Amb formació tècnica i essència creativa, enginyer tècnic d’edificació especialitzat en espais interiors (UPC), amb experiència a la Xina, Emirats Àrabs Units i Alemanya. El 2011 començo a formar-me com a professor de secundària i cicles formatius, alemany i noves tecnologies. Professor de...
-
Docent amb 20 anys de carrera a diferents etapes educatives, combinant l'educació artística amb l'anglès i les tecnologies de l'informació i la comunicació. Apassionat de la ludificació i l’Aprenentatge Basat en Jocs, Problemes o Projectes; la integració eficient i significativa de...
-
Sóc mestre a l'escola Sagrat Cor Sarrià i dinamitzador del portal ScratchCatalà, espai de divulgació de la programació educativa i en especial de Scratch. M'agrada compartir amb altres docents les possibilitats de la programació i la robòtica educativa com a recurs motivador de l'...
-
Em tinc per una persona curiosa, creativa i somiadora... i un xic inconstant, que "no sap" que moltes coses són impossibles d'aconseguir. Que pensa que "tothom" està preparat per a aprendre, i que està disposada a canviar el que calgui per a fer-ho possible.
Crec que la...
-
Sóc una persona compromesa amb el futur de la nostra societat. Penso que l'educació és la clau per a solucionar la majoria de problemes actuals i reptes que ens depara el futur. Concretament estic centrat en intentar convèncer a la comunitat educativa de la necessitat de treballar la...
-
Mestre de primària, psicòleg, amb fòbia a la monotonia i molt afortunat amb la meva feina. Absolutament decidit a fer que cada dia a l’aula sigui diferent i a fer viure l’aprenentatge als meus alumnes amb la mateixa passió amb què jo ho faig. Disposat a fer de l’aula un laboratori on anar provant...
-
Em defineixo sempre com a “shaker”. Allà on estic, m'agrada engegar projectes amb persones de diferents àrees i treballar en equip. Cada projecte és un repte. La innovació és la creativitat feta realitat i a l'abast de les persones. Sense innovació les persones, la societat, els barris,...
-
Sóc professor de secundària a les Escolàpies Figueres, professor del PCCLIL a la Universitat Autònoma de Barcelona i formador GEP2 del Servei de Llengües del Departament d'Ensenyament. A les Escolàpies treballo per projectes a Anglès a (2n i 4t d'ESO) i a Emprenedoria (3r d'ESO). En...
-
Mestra d'educació infantil, formadora de mestres a infantil i primària i formadora de futures mestres a la UAB, Blanquerna i ara a Umanresa. Entenc la innovació com la capacitat de reordenar, enfocar diferent o modificar experiències i coneixements que ja existien prèviament, de manera que s’...
-
Sóc freelance en educació, comunicació i
estratègia ambiental. Experta en creació i direcció de projectes en aquest àmbit.
Directora de Comunicació i Creació de Projectes Ambientals a Rezero i
Coordinadora de Projectes de la Fundació El Milà.
En la meva trajectòria he aconseguit desenvolupar...
-
Arquitecte, docent i investigador: 3 mirades des de les quals procuro generar innovació educativa. Formador Magnet.
Entenc l'educació des d'aprenentatges dialògics i a partir de l'oferiment d'eines i capacitat crítica als/a les alumnes per tal que disposin de la llibertat per...
-
Em defineixo com una persona apassionada, amb ganes d'aprendre, curiosa, inquieta, que li agrada treballar en equip i explorar noves idees. Per a mi, la innovació suposa detectar i fer emergir talent amb la finalitat de millorar processos, productes o serveis. Crec que en la meva trajectòria...
-
Persona apassionada per l'educació i l'aprenentatge. Emprenedor, dinàmic, disruptiu, innovador i creatiu. Entenc que la innovació ha de respondre a una manera d'entedre la vida i de viure, de canviar i cercar sempre el millor per les persones. Per tant, crec en una innovació que...
-
Dissenyadora d’interiors i enginyera industrial interessada en la innovació i transformació dels espais educatius.
AULES AMB PUPITRES, CADIRES I PISSARRA, faciliten la innovació pedagògica?
Aquesta pregunta ens l’hem de fer tots els agents sensibilitzats pel canvi, l’Equip Directiu de les Escoles...
-
Psicòloga educativa i sanitària.
Especialitzada en Educació Emocional, Intervenció Familiar i processos d'aprenentatge.
-
Sóc educador a l'escola FEDAC Sant Andreu i director pedagògic de secundària. Fa setze anys que em dedico a la docència i des de sempre he intentat arribar a tots als meus alumnes. Estic immers en una contínua revisió de la pràctica docent amb l'únic objectiu de connectar amb els nois i...
-
Em defineixo com a psicòloga social, docent i tecnoutòpica. Per mi la innovació és un procés complex que sorgeix des de la perifèria de les institucions i dels sistemes i que després es pot traslladar a l'interior del sistema i iniciar la transformació des de dintre. El que he aconseguit...
-
Treballo a l'equip de l'IME d'Olot. Estem al cas de tot el que es belluga per intentar millorar l'educació al municipi. Estem convençuts que la ciutat pot ser educativa però cal intencionalitat i creativitat. Cal implicar a tothom i per això el nostre lema és “Educar, un repte...
-
Sóc arquitecte de formació i he iniciat el projecte l'Heura del Pati, un col·lectiu d'arquitectes dedicades a l'educació ambiental i a l'acompanyament de processos participatius en gestió de patis.
La meva visió de la innovació és que s'aprèn experimentant, tocant,...
-
Sóc un professional provinent del món de la creació i innovació gràfica. Treballo en la cerca de noves idees i dur-les a la pràctica en varis àmbits, des de la comunicació fins a l'educació.
M'agrada aprendre, compartir el que he aprés, donar les eines per arribar a noves solucions i...
-
Sóc una barreja d'inquiet, amb ganes immenses d'aprendre i de jugar. Aquests tres elements m'ajuden a intentar provar coses noves, assajar i equivocar-me i tornar a començar. Per això he aprofitat totes les oportunitats que m'han passat per davant per obrir camins i explorar...
-
Sóc una persona, per vocació i professió, dedicada a l'educació i a la seva innovació. Això m'ha portat a conèixer i participar en la majoria d'etapes educatives i institucions públiques i privades. Treballo per aquest objectiu tant a la Facultat de Ciències de l'Educació a la...
-
Bibliotecària infantil, especialitzada en la promoció de la lectura, i les biblioteques escolars. Creativa, sensible, rigorosa, idealista, treballadora, tossuda i apassionada de la meva feina.
Entenc que la innovació en el meu àmbit passa per reconèixer:
La infància com a font de totes les...
-
Persona interessada en la innovació tecnopedagògica i noves eines d'aprenentatge, que proporcionin a la ciutadania elements per desenvolpar una personalitat plena, creativa, crítica i conscient de les seves potencialitats. Noves eines educatives per formar persones en els valors de sempre.
-
Impulsor de nous conceptes i arquetips. Convençut que una innovació només ho és si canvia comportaments. Les innovacions més radicals es troben a les fronteres entre experiències i àrees de coneixement. S’han d’explorar mitjançant interaccions disciplinades. Només hi ha 3 coses que passen...
-
Sóc mestre a l’Escola Projecte de Barcelona. M'agrada la programació d'ordinadors a l'aula i la robòtica educativa. Quan tenia 10 anys un mestre em va descobrir el LOGO de Seymour Papert. Ara, uns quants anys més tard, m'agrada compartir les meves experiències i el què he après...
-
Professora de Socials, Ètica, Història i Història de l'Art. Defenso la innovació i el joc a secundària per dues raons: 1) he passat molts anys a l'ed. en el lleure i al terreny, on he après tot el què sé d'infinitat de persones amb talent i d'infants/joves de tot el món; 2)...
-
Acompanyo els nois i les noies en l'apassionant camí d'aprendre i créixer. També sóc facilitador en l'aprenentatge de les ciències, la tecnologia i les matemàtiques a l'ESO i una mica de teatre en les estones lliures. Però també, i sobretot, un apassionat dels processos...
-
Em considero una persona activa, dinàmica, polifacètica i lluitadora. M'agrada crear, innovar, i seguir el meu instint per aconseguir els meus somnis. Tot és possible si lluites i treballes per aconseguir-ho! Aquest és el meu lema.
Per a mi la innovació ha de ser un canvi amb sentit; progrés...
-
Suposo que la meva formació ha marcat molt quin tipus de professora sóc. Vaig estudiar a l’escola Parc del Guinardó a Barcelona. Aquells aprenentatges i forma de viure la meva educació em van convertir en una persona curiosa, que gaudia del dibuix, la música,… de l’aprenentatge. Més endavant, els...
-
Arquitecta apassionada per la creativitat i la innovació. Com a innovadora educativa a PINTTUPI, aspiro a transformar els espais educatius per permetre el desenvolupament ple de les persones a nivell emocional, social i cognitiu. Les escoles poden ser molt més que aules i passadissos. Es pot...
-
Hola! Sóc una persona curiosa i sempre intento estar aprenent coneixements interessants. Llicenciat en Ciències de la Comunicació al 2001 a Barcelona he pogut treballar en múltiples projectes i afrontar nous reptes constantment. Actualment, entre altres projectes que desenvolupo, intento difondre...
-
Expert amb una llarga trajectòria en museus de ciència, tècnica i arqueologia industrial dissenyant projectes i plans directors sostenibles social i ambientalment, tant en el què representa el patrimoni material com l'immaterial, els museus edificis o els ecomuseus territori. Ha treballat en...
-
Sóc professor de Filosofia a l'Institut Salvador Espriu. Intervinc activament en la promoció d’iniciatives col·laboratives entre Instituts, que ja han esdevingut realitats consolidades, com són la “Jornada de Filosofia de Girona” o el “Dia d’Europa". He creat Cursos en Comunicació...
-
Sóc Directora curricular d'ESCAC (Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya), professora i Directora dels Departaments de Guió i Producció i Productora de Desenvolupament del Màster Oficial /Òpera prima. També sóc productora executiva d'ESCÁNDALO FILMS
Desenvolupo i...
-
Sóc docent d'Educació Física, el món de l'educació física em permet un contacte més directe i proper amb els alumnes, un tret per a mi indispensable de la tasca docent. Aquesta proximitat acompanyada de l'experiència i la vivència és allò que considero més important per a que es...
-
Si haguera de dir una dita seria "Compartir és Crèixer", per aprendre, per avançar en tots els àmbtis de la vida i la innovació és el camí per repensar allò que has fet i realitzar propostes de millora; sense innovació no hi ha avanç. Al llarg de la trajectòria professional hem...
-
Apassionada de l'educació i la innovació, lluitadora incansable i emprenedadora. A part de mestra de primària i formadora de docents, sóc instructora de Being Energy, programa educatiu innovador per augmentar la salut i el benestar a través del moviment. Innovació és la transformació de l...
-
Sóc inquieta!
Una jove emprenedora plena d'energia, ganes i idees per fer del món un lloc millor. M'agrada envoltar-me de gent genuina, creativa, curiosa i amb talent. Gaudeixo guiant les persones a descobrir el món de possibilitats que les envolten. Crec en la capacitat de cadascú per a...
-
Diplomada en Magisteri d'Educació Primària per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i l’Esport (URL), llicenciada en Psicopedagogia per la UOC i graduada en Magisteri d'Educació Infantil per la Universitat Internacional de la Rioja. Des dels inicis de la meva formació em vaig...
-
Professional transdisciplinar que facilito que les coses passin. La innovació? Sempre des de les evidències, a través de la recerca i les bones pràctiques Hem identificat els indicadors claus de la convivència urbana així com la piràmide convivencial a través de la recerca básica derivada de la...
-
Aferrissat creient i practicant de la innovació oberta, per intercanviar idees, connexions, col·laborar en noves iniciatives i contribuir a accelerar l'adopció de noves formes d'aprendre i ensenyar que millorin l'experiència educativa utilitzant els recursos de l'era digital....
-
Químic d’estudis i amb 20 anys d’experiència en la docència, el meu tarannà i la meva formació científica m’han portat a ser una persona inquieta, amb l’esperit de preguntar-me què passa al meu voltant i què puc fer per millorar-ho. En l’àmbit docent em pregunto sobre els processos mentals que...
-
Em defineixo com una persona curiosa, inquieta, amb ganes d'aprendre i de conèixer realitats diferents a la meva, emprenendora, apassionada de l'educació i del que amb ella podem oferir al món, que li agrada treballar en equip i construir coneixement de forma cooperativa. Per mi, la...
-
Sóc mestra de Primària, interessada en l'Aprenetatge Basat en Projectes, en la gamificació i l'aplicació de la tecnologia a l'aula. Alhora també em fascina l'educació viva, en especial a les etapes d'Infantil i primer cicle de Primària. Crec que una escola diferent és...
-
Em defineixo com un persona apassionada de l'educació, creativa, compromesa i amb un gran interès per generar projectes transformadors amb l'objectiu de millorar les nostres escoles i la nostra societat.
Per a mi la innovació és l'adaptació constant als alumnes i a aquest món...