-
Docent 3.0: Mestra de primària, ludificadora, especialista digital. Perfil professional "JocaliaEDU". Google Certified Educator Level 1. Inquietuds per la innovació educativa. Crec en la ludificació com a estratègia per a integrar i afavorir el treball competencial i cooperatiu a les...
-
Apassionada de la innovació i formació educativa.
Crec en una educació respectuosa i inclusiva, que la millor manera d'aprendre és jugant i interactuant i que una mica de màgia i entusiasme pot canviar tota l'experiència d'aprenentatge.
Mestra d'anglès des de fa 15 anys a...
-
Professor i investigador (UPF). Coordino els projectes de recerca TRANSALFABETISMOS (Mineco) i TRANSMEDIA LITERACY (H2020). L'objectiu: entendre què fan els joves amb els (nous) mitjans de comunicació i com podem aprofitar aquestes competències i estratègies d'ús dintre les escoles. No m’...
-
Sóc un mestre inquiet apassionat per aprendre. Qualsevol dedicació i ocupació actual requereix innovar, és quasi una premissa. I és per això que cal aprendre i desaprendre permanentment. Professionalment, m'he dedicat a treballar en diferents sectors i en diferents institucions, el que m'...
-
Sóc un pedagog, nascut a Barcelona, especialitzat en noves tecnologies aplicades a l'educació. Durant la meva trajectòria professional he treballat dissenyant i realitzant projectes i propostes formatives, de comunicació i dinamització integrant els avantatges de les noves tecnologies i...
-
Persona amb una formació diversa, enginyer i humanista, que treballa com a professor i pedagog, on vaig arribar-hi per convicció i ganes de treballar per una societat millor. M'agrada, m'apassiona i em mou el desig de fer dels centres educatius un lloc on es visqui i es treballi de manera...
-
Mestre a una escola d'adults pública a Mollerusa. M'interesso per la innovació, penso que encara puc aportar idees noves en un camp com la formació d'adults que, si més no al meu voltant, s'està estancant. Des de l’experiència de gairebé 20 anys en l’àmbit, crec que puc...
-
Sóc mestre de l’escola Nostra Llar (Sabadell), professor associat a la UAB on faig classes a la Facultat d’Educació i Eduhacker. Màster de recerca en educació a la UAB i actualment en faig un altre sobre les TAC i els entorns d’ensenyament-aprenentatge a la UB. M'encanta la tecnologia...
-
Pedagoga-creadora (PhD, University of Warwick) especialitzada en disseny de processos i experiències relacionades amb la creativitat i la innovació. Aspiro a transformar l'educació a través de l'establiment d'estratègies i disseny d'experiències interdisciplinars centrades en la...
-
Després de més de 15 anys de recerca, formació i adaptació, per trobar la millor metodologia per formar els meus fills, vull aportar la meva experiència i bagatge al món educatiu. En qualsevol situació intento crear un entorn d'aprenentatge d'on treure coneixements per aplicar-los a l...
-
Sóc professora de secundària, en l'àrea de matemàtiques i tecnologia a l'escola FEDAC Sant Andreu. Formo part d'un equip docent que estem portant a terme diferents projectes matemàtics per desenvolupar el pensament crític i la reflexió, tot relacionant-ho amb aspectes propers als...
-
Mestra en constant formació. Crec en la necessitat d'innovació educativa, de cerca de les eines per a ajudar als nostres alumnes en el seu procés d'aprenentatge.
M'interessen especialment les noves tecnologies aplicades a l'educació. Sóc avaluadora Toolbox d'Aplicacions...
-
Sociòleg, professor associat a la Facultat d'Educació de la Universitat de Barcelona.
Convençut de les bondats de l'Aprenentatge Basat en Jocs com a eina educativa.
Des de Laboratori de Jocs hem creat el Catàleg d'Experiències Lúdiques (CEL) www.elcel.org, amb l'objectiu d...
-
Sempre he necessitat buscar les respostes menys evidents al màxim nombre de preguntes possibles, i ja quan començava a estudiar Enginyeria Multimèdia vaig començar a investigar sobre noves maneres d'interactuar, sobre la manera d'integrar el món digital amb el món real, i buscar-ne...
-
Sóc una emprenedora del sector educatiu que busca canviar la manera en que s'ensenyen la tecnologia i les competències digitals. La meva visió d'innovació es aquella en la qual els nens aprenen les competències més importants pel s.XXI, com comunicació, col·laboració, pensament crític i...
-
Professor de secundària capficat en millorar l'educació d'aquest país. Per mi, la innovació és poc útil si el mestre segueix sense veure l'infant que té al davant. Canviem la mirada del mestre perquè sinó caldrà innovar en el sistema de selecció de personal. Sens dubte hi ha dues...
-
Mestre i pedagog. M'encanta la tecnologia educativa com a eina per transformar l'educació. Apassionat de la gamificació com a metodologia que pot revolucionar la docència. Videojugador.
No entenc el debat entre si hem de parlar de centres d'educació o de centres d'ensenyament...
-
Sóc químic, pedagog i ensenyo informàtica. Sóc professor titular a IQS Universitat Ramon Llull i dedico la meva recerca a la millora de l'aprenentatge en disciplines específiques especialment de l'àmbit científic (química, fisica...). Al llarg dels darrers anys, m'he dedicat al...
-
Sóc un entusiasta de les noves tecnologies aplicades a l’educació del segle XXI. Actualment emprenc la representació de Ninus, un recurs interactiu per a l’educació infantil. Crec que l’educació és un reflex de la societat i com a tal, la funció d’aquesta ha de ser proporcionar als alumnes...
-
Mestre de primària a l'Escola Pia d'Olot. Em defineixo com un nouvingut a la gamificació dins l'aula, pescant de tot arreu per aconseguir coneixement a l'escola amb diversió, amb ganes d'aprendre i embolcallat d'un aprenentatge cooperatiu.
Aconseguim formar persones i...
-
Sóc mestre d'educació física a una escola de Primària. Actualment estic cursant el màster d'educació i TIC de la UOC. M'agrada tot allò relacionat amb les noves tecnologies i les possibilitats que aquestes ofereixen en el món educatiu. Tracto de buscar sempre noves maneres de...
-
Jordi Ferreiro (Barcelona 1982) es artista y educador. Su trabajo consiste en una investigación sobre los procesos de recepción e interpretación de la obra de arte, tanto en el contexto educativo como en el artístico, a través del uso de la performance y la participación de los públicos.
El...
-
Sóc bibliotecària d'infantil des de fa 10 anys. Després de fer recerca i formació en metodologies alternatives per poder acompanyar els meus fills en el seu aprenentatge durant 11 anys, he sentit la necessitat de compartir els meus aprenentatges i experiències amb qui ho necessiti.
Tinc...
-
Sóc emprenedor i estudiant de doble titulació en Grau d’Enginyeria Electrònica i Automàtica i Enginyeria Elèctrica a la Universitat Rovira i Virgili. He basat la meva trajectòria en la innovació, la investigació i les relacions humanes, buscant sempre una altra perspectiva per fomentar el canvi d’...
-
Em defineixo com una persona creativa, que vol aportar el seu granet de sorra al món educatiu. La meva visió de la innovació consisteix en posar en marxa idees i conceptes, tant nous com antics, sortint-se de les vies clàssiques o de tota la vida. Donar un nou enfocament per continuar avançant en...
-
Sóc coordinador de l'àrea d'innovació educativa, tutor de 2n d’ESO i professor de Cultura Audiovisual i de llengua castellana. A més de mestre sóc músic, actor de doblatge i he estudiat guió i direcció de cine. Considero que innovar en educació és alguna cosa més que portar les noves...
-
Sóc físic, lingüista i doctor en ciència cognitiva i llenguatge per la Universitat de Barcelona. Em considero un 'humanista' i una mica bitxo rar.
Des de 1996 he estat docent a secundària obligatòria, batxillerat i FP, en àrees de ciències i tecnologia, principalment. Actualment sóc...
-
Al cap de la Direcció Pedagògica durant temps i actual professora d’anglès (Secundària). Acompanyo els alumnes en la tasca de poder trobar respostes a les qüestions que han i hauran de saber respondre més enllà de l'escola. L’“aula” esdevé avui un entorn flexible i amb accés directe a tot el...
-
Analista programador. Des d'una consultoria treballo en la modelització i planificació de transports, administro els servidors de l'empresa i desenvolupo aplicacions web i per a dispositius mòbils. Des de la fundació Ersília canalitzo la transferència de coneixement entre empresa privada/...
-
Sóc mare, escriptora, economista i emprenedora. Entenc la innovació en l'educació com una eina per a la transformació social. L'educació ha d'ajudar a desenvolupar el projecte vital de cada persona per sentir que el que som i el que fem estan alineats i, des d'aquí, contribuir...
-
Vaig néixer a Polònia l'any 1984. Sóc llicenciada en Ciències Socials, amb especialització en Resolució de Conflictes i Desenvolupament Sostenible per les universitats de Varsòvia i Àmsterdam. He treballat en l'àmbit del periodisme, la comunicació i les relacions publiques, i també...
-
Dra. a la Universitat de Barcelona. Llicenciada en Pedagogia i màster d'Ensenyament i Aprenentatge en Entorns Digitals.
Professora associada a la Facultat d'Educació de la UB, assignatures sobre tecnologia i comunicació de l'educació. Les meves línies de recerca estan relacionades...
-
Em considero una persona perfeccionista. Tracto cada activitat com el principi d'un projecte que ha d'anar millorant progressivament. Estic molt interessat en conèixer totes les propostes noves per millorar l'educació però no tot val ni de qualsevol manera. S'ha d'estudiar...
-
Sóc un buscador incansable de la innovació que té una repercussió social al món. Innovar per innovar no serveix per a res. Aquesta filosofia sempre m'ha acompanyat, sobretot en el meu pas per l'Arquebisbat de Barcelona on, sota la visió del delegat Ramón Ollé, vam renovar el departament...
-
Sóc dona, mare de família i emprenedora; especialitzada en el joc com element provacador d'innovació i transformació. De tot plegat n’he fet un compromís personal i vital que m’ha portat a fundar l’empresa MARINVA i a presidir l’Associació IPA a Espanya.
Actualment el meu interés pel joc m...
-
Sóc Mariana Martínez Carlevaro. Treballo a la Fundació Jesuïtes Educació i estic realitzant el Doctorat en Educació a la Universitat Ramon Llull. Sóc uruguaiana, màster en Innovació Educativa i TIC, llicenciada en Física i professora d'anglès.
Actualment treballo com a especialista de disseny...
-
Ensenyo Finances Jugant! Sóc financera de tota la vida, i sé que són avorrides i amb paraules complexes. Em defineixo com una persona inquieta, innovadora, curiosa, rebel, amb moltes ganes de viure i sempre buscant fer coses noves, m'agrada provocar per fer pensar i no suporto les injustícies...
-
Professor de Ciències Socials a l'ensenyament secundari i jugador de rol i jocs de taula. A vegades és difícil determinar on comença una faceta i acaba l'altra.
Seguint aquesta línia podríem dir que sóc un personatge multiclasse, barreja de docent i explorador, sempre tractant d'...
-
Amb ganes d'experimentar, d'innovar, de provar noves maneres d'apropar-nos als i les alumnes, a les seves famílies.
Treballant, llegint, escrivint, escoltant per assolir fites, per aconseguir millores.
-
Aprenent constant i apassionada per la transformació educativa. Doctora en Educació i TIC (UOC). Màster en e-Learning (UOC). Professora a l'Institut Nàutica de Barcelona i formadora docent. Innovar suposa aportar valor, sortir de la zona de confort i acceptar l'error com a oportunitat d...
-
Sóc un professor d'economia inquiet, curiós i obert a la tecnologia, les humanitats i al coneixement.
Crec que tota innovació ha de ser compartida i és vital per millorar l'ensenyament/aprenentatge.
Fins ara he creat diverses experiències educatives d'èxit: illARgonauta és potser...
-
Amb formació tècnica i essència creativa, enginyer tècnic d’edificació especialitzat en espais interiors (UPC), amb experiència a la Xina, Emirats Àrabs Units i Alemanya. El 2011 començo a formar-me com a professor de secundària i cicles formatius, alemany i noves tecnologies. Professor de...
-
Docent amb 20 anys de carrera a diferents etapes educatives, combinant l'educació artística amb l'anglès i les tecnologies de l'informació i la comunicació. Apassionat de la ludificació i l’Aprenentatge Basat en Jocs, Problemes o Projectes; la integració eficient i significativa de...
-
Mestre de primària, psicòleg, amb fòbia a la monotonia i molt afortunat amb la meva feina. Absolutament decidit a fer que cada dia a l’aula sigui diferent i a fer viure l’aprenentatge als meus alumnes amb la mateixa passió amb què jo ho faig. Disposat a fer de l’aula un laboratori on anar provant...
-
Sóc una apassionada de la tecnologia, la innovació, la creativitat i el joc! També sóc afortunada i gràcies a la meva feina com a professora de la UIC puc donar forma a aquestes passions. També sóc membre de l’equip Imathings. A les meves assignatures aplico la gamificació i intento endinsar als...
-
Persona preocupada per l'educació i l'aprenentatge dels alumnes. Innovador, emprenedor i amb ganes de canviar l'educació tradicional actual proposant noves metodologies centrades en l'alumne. La innovació, en educació, es una necessitat constant. Hem de ser capaços d'anar a...
-
Em defineixo com a psicòloga social, docent i tecnoutòpica. Per mi la innovació és un procés complex que sorgeix des de la perifèria de les institucions i dels sistemes i que després es pot traslladar a l'interior del sistema i iniciar la transformació des de dintre. El que he aconseguit...
-
Treballo a l'equip de l'IME d'Olot. Estem al cas de tot el que es belluga per intentar millorar l'educació al municipi. Estem convençuts que la ciutat pot ser educativa però cal intencionalitat i creativitat. Cal implicar a tothom i per això el nostre lema és “Educar, un repte...
-
Sóc una barreja d'inquiet, amb ganes immenses d'aprendre i de jugar. Aquests tres elements m'ajuden a intentar provar coses noves, assajar i equivocar-me i tornar a començar. Per això he aprofitat totes les oportunitats que m'han passat per davant per obrir camins i explorar...
-
Sóc enginyer, director de Tedeloc. Treballo per a obrir fronteres tecnològiques i convertir la informació industrial en valor global que permeti créixer a les persones, a les empreses i a la societat. Crec que la tecnologia ens pot fer la vida més fàcil i lliure si la coneixem, la usem bé i ens...
-
Professora de Socials, Ètica, Història i Història de l'Art. Defenso la innovació i el joc a secundària per dues raons: 1) he passat molts anys a l'ed. en el lleure i al terreny, on he après tot el què sé d'infinitat de persones amb talent i d'infants/joves de tot el món; 2)...
-
Acompanyo els nois i les noies en l'apassionant camí d'aprendre i créixer. També sóc facilitador en l'aprenentatge de les ciències, la tecnologia i les matemàtiques a l'ESO i una mica de teatre en les estones lliures. Però també, i sobretot, un apassionat dels processos...
-
Viure amb passió, compartir emocions, conviure amb experiències memorables que facin a l’alumne extreure un aprenentatge que no oblidarà i que l’acompanyarà al llarg de la seva etapa de vida, d’infant, a adolescent i a adult. Aquest és el procés que em defineix com a mestre, intentant que cada dia...
-
Mestra apassionada, sempre amb ganes d'aprendre. Sóc mestra d'anglès i d'educació especial i vaig fer el màster d'Educació emocional i benestar a la UB. M'he mogut especialment dins de l'Educació Primària i sóc una persona innovadora i en constant evolució a l'...
-
Hola! Sóc una persona curiosa i sempre intento estar aprenent coneixements interessants. Llicenciat en Ciències de la Comunicació al 2001 a Barcelona he pogut treballar en múltiples projectes i afrontar nous reptes constantment. Actualment, entre altres projectes que desenvolupo, intento difondre...
-
Sóc docent d'Educació Física, el món de l'educació física em permet un contacte més directe i proper amb els alumnes, un tret per a mi indispensable de la tasca docent. Aquesta proximitat acompanyada de l'experiència i la vivència és allò que considero més important per a que es...
-
Aferrissat creient i practicant de la innovació oberta, per intercanviar idees, connexions, col·laborar en noves iniciatives i contribuir a accelerar l'adopció de noves formes d'aprendre i ensenyar que millorin l'experiència educativa utilitzant els recursos de l'era digital....
-
Sóc mestra de Primària, interessada en l'Aprenetatge Basat en Projectes, en la gamificació i l'aplicació de la tecnologia a l'aula. Alhora també em fascina l'educació viva, en especial a les etapes d'Infantil i primer cicle de Primària. Crec que una escola diferent és...
-
Em defineixo com una persona amb una gran passió per aprendre i per a la que és un repte el dia a dia a l'aula. Per a mi la innovació és sinònim d'experimentació contínua per la millora de l'ensenyament i les condicions d'aprenentatge. Les investigacions sobre neurociència i la...
-
Em defineixo com un persona apassionada de l'educació, creativa, compromesa i amb un gran interès per generar projectes transformadors amb l'objectiu de millorar les nostres escoles i la nostra societat.
Per a mi la innovació és l'adaptació constant als alumnes i a aquest món...