-
Mestre d’educació física i llicenciat en Humanitats, actualment sóc Director Pedagògic de les Escolàpies Figueres. M’agrada definir-me com a una persona que fa de mestre i em considero un cul inquiet. M’interessa tot el que està relacionat amb el món de l’educació, la seva innovació i les TIC. La...
-
Sóc una apassionada de la meva feina, m’agrada crear cada dia a l’aula per cercar amb l’alumnat les millors formes d’aprendre. Visc amb emoció cada pas endavant en aquest sentit i cada error com una oportunitat per aprendre. Sento que els que ens dediquem a l’educació som professionals de l’...
-
Com et defineixes? Lectora compulsiva de literatura infantil, tinc la casa envaïda de llibres, albums il·lustrats i dibuixos dels meus fills. Defensora de la creativitat infantil, m'apassiona escoltar les seves històries i acompanyar-los en el procés creatiu deixant sempre espai perquè facin...
-
Sóc mestre de l’escola Nostra Llar (Sabadell), professor associat a la UAB on faig classes a la Facultat d’Educació i Eduhacker. Màster de recerca en educació a la UAB i actualment en faig un altre sobre les TAC i els entorns d’ensenyament-aprenentatge a la UB. M'encanta la tecnologia...
-
Sóc curador cultural, educador social de formació i artista de professió, treballo fent recerca pedagògica en el món de l’art i el moviment. Crec en la innovació com element clau dins la dimensió creativa. La creativitat en el món educatiu és un valor intangible que es nodreix a través de les...
-
Sóc mestra des de l'any 1982 a la xarxa d'escoles públiques i mestra de l'escola Riera de Ribes. Actualment sóc mestra de primària i vinculada a l'ICE de l'UAB. He ocupat càrrecs de gestió i directius. Sóc una persona apassionada per la descoberta del com aprenem les...
-
Crec en l'autonomia dels centres educatius i l'exerceixo en el nostre centre. Treballem amb una planificació estratègica i amb indicadors. El nostre institut forma part de la Xarxa de centres innovadors de l'ICE des de fa cinc cursos (el centre en té 7 d'antiguitat) perquè...
-
Sóc una persona que gaudeix fent el que fa, amb il·lusió i amb el convenciment de que una altra escola és possible. Em miro la innovació com una oportunitat de que l'escola s'adapti al perfil d'alumnes que tenim a les escoles i que no són més que el reflex del món actual, un món que...
-
M'he passat força anys vivint a l'estranger, en diferents països, cercant el que aquí encara no existia, en art i en educació i recorrent tota Catalunya per conèixer, in situ, iniciatives de canvi educatives. Tot arriba... però jo no paro! Actriu professional, historiadora de l'art,...
-
Sóc un entusiasta de les noves tecnologies aplicades a l’educació del segle XXI. Actualment emprenc la representació de Ninus, un recurs interactiu per a l’educació infantil. Crec que l’educació és un reflex de la societat i com a tal, la funció d’aquesta ha de ser proporcionar als alumnes...
-
Urbanista especialitzat en fabricació digital. És director dels projectes Fab Lab Barcelona i FAB City a l'Institut d'Arquitectura Avançada de Catalunya. Tutor en Disseny de Producte al Royal College of Arts de Londres. Actualment treballa com a estret col·laborador amb la Fab Foundation...
-
Sóc coach, educador i formador. Ben mirat, un apassionat de l'ensenyament i el creixement personal des de la il·lusió i la passió però sense oblidar la seriositat, et rigor i el compromís amb tot allò que emprenc. Entenc la innovació com un viatge d'autoconeixement i connexió amb les...
-
Entusiasta de l'educació com a vehicle de transformació social. Sóc antropòleg, mestre de Primària i amb dos màster sobre investigació educativa i interculturalitat. Porto més de quinze anys al servei de l'educació a diferents àmbits, tant formal com informal. Considero que la...
-
Sóc Professora de Ciències Experimentals de Secundària i Batxillerat. Biòloga de formació, educadora de vocació. La pràctica en l’àmbit escolar és el que m’ha anat definint com a professora. Entenc l’educació com l’oportunitat de participar en el fantàstic procés de fer créixer persones. Amb un...
-
Em defineixo com a "Humanist Nerd". La meva visió de la innovació és la de trobar o identificar connexions que ningú no ha notat encara, descobrir o obrir el camí a algú per descobrir, i identificar i afavorir les veritables emergències de les situacions complexes i caòtiques. Considero...
-
Sóc emprenedor de l'educació, motivat per aconseguir que l’aprenentatge de l’alumnat es faci amb activitats properes al món real, contextualitzades i que afavoreixin la seva motivació. Considero la innovació com una manera de fomentar el treball cooperatiu del professorat que permeti un...
-
Sóc una aprenent constant i, per pròpia experiència, sé que és difícil aprendre quan no tens un repte a resoldre. Quan millor aprens, és quan has de resoldre un problema i buscar o adquirir el coneixement necessari per trobar la solució. Moltes vegades, per adquirir aquest coneixement, integrem...
-
L'arquitectura m'ha moldejat com persona creativa, persistent i colaborativa. El magisteri m'ha accentuat la sensibilitat, l'empatia i el desig d'una societat més humana.
Considero que la innovació pedagògica necessàriament ha d'anar de la mà d'una reflexió...
-
Entenc l'escola com una organització intel·ligent on el tot és més que la suma de les parts. Una organització que situa la finalitat més enllà de l'escola, vetllant per la formació integral i harmònica dels individus, respectuosa amb les necessitats de cada etapa i de cada infant en...
-
Al cap de la Direcció Pedagògica durant temps i actual professora d’anglès (Secundària). Acompanyo els alumnes en la tasca de poder trobar respostes a les qüestions que han i hauran de saber respondre més enllà de l'escola. L’“aula” esdevé avui un entorn flexible i amb accés directe a tot el...
-
Analista programador. Des d'una consultoria treballo en la modelització i planificació de transports, administro els servidors de l'empresa i desenvolupo aplicacions web i per a dispositius mòbils. Des de la fundació Ersília canalitzo la transferència de coneixement entre empresa privada/...
-
Mestre, psicopedagog i emprenedor educatiu. Tastar experiències m'ha aportat experiència i ha alimentat la meva curiositat infantil. Penso que fent es construeix un projecte que et va modelant i definint, sent. Els companys em van portar a l'escola i em van ensenyar a ser mestre d'...
-
Sóc una persona creativa, innovadora, reflexiva, perseverant i entusiasta.
Innovar per mi és imprescindible. És la concretització de la capacitat creativa en canvi reals.
He desenvolupat els conceptes de "ciutadania creativa" i "creativitat i innovació social" i els he...
-
Sóc dona, mare de família i emprenedora; especialitzada en el joc com element provacador d'innovació i transformació. De tot plegat n’he fet un compromís personal i vital que m’ha portat a fundar l’empresa MARINVA i a presidir l’Associació IPA a Espanya.
Actualment el meu interés pel joc m...
-
Mestre de primària, psicòleg, amb fòbia a la monotonia i molt afortunat amb la meva feina. Absolutament decidit a fer que cada dia a l’aula sigui diferent i a fer viure l’aprenentatge als meus alumnes amb la mateixa passió amb què jo ho faig. Disposat a fer de l’aula un laboratori on anar provant...
-
Sóc un aprenent permanent, dels meus alumnes i dels meus companys.
M'agrada fer les coses el millor que puc i em recordo sempre (i no prou) que hi ha diferents maneres de fer.
Formar part del món de l'educació és formar part de les persones que creuen que un món millor és possible....
-
Arquitecte, docent i investigador: 3 mirades des de les quals procuro generar innovació educativa. Formador Magnet.
Entenc l'educació des d'aprenentatges dialògics i a partir de l'oferiment d'eines i capacitat crítica als/a les alumnes per tal que disposin de la llibertat per...
-
Enamorada de l’educació i en constant formació. Establerta al segon cicle d’educació infantil i nascuda de l’aprenentatge tradicional treballa conservant el millor del passat i buscant en el present les noves pràctiques d’aprenentatge viu i emocional. Busco aprendre dels meus nens i nenes i crec en...
-
Vital, compromesa, apassionada de l'aprenentatge i de l'educació, empàtica, honesta, clarament enfocada a l'acció, són algunes de les característiques confessables que em caracteritzen. Després de 15 anys exercint d'advocada i vivint literalment "del dret" la vida ho...
-
Sóc arquitecte de formació i he iniciat el projecte l'Heura del Pati, un col·lectiu d'arquitectes dedicades a l'educació ambiental i a l'acompanyament de processos participatius en gestió de patis.
La meva visió de la innovació és que s'aprèn experimentant, tocant,...
-
Sóc el responsable del procés de transformació i redisseny d'una empresa que tradicionalment s'ha dedicat a la confecció de recursos educatius (tradicionalment llibres de text i actualment recursos també digitals): l'Editorial Teide.
La nostra intenció és esdevenir un node de...
-
Em defineixo com una persona que valora el creixement en el sentit més ampli i la cooperació. Entenc la innovació com l'eina per anar descobrint les habilitats humanes individuals, socials i culturals.
I l'estimo com a procés de descobriment de les facultats, en cadascun d'aquests...
-
Acompanyo els nois i les noies en l'apassionant camí d'aprendre i créixer. També sóc facilitador en l'aprenentatge de les ciències, la tecnologia i les matemàtiques a l'ESO i una mica de teatre en les estones lliures. Però també, i sobretot, un apassionat dels processos...
-
Mestra apassionada, sempre amb ganes d'aprendre. Sóc mestra d'anglès i d'educació especial i vaig fer el màster d'Educació emocional i benestar a la UB. M'he mogut especialment dins de l'Educació Primària i sóc una persona innovadora i en constant evolució a l'...
-
Sóc mestra i psicomotricista. M'interessa l'educació del segle XXI, l'educació emocional i les intel·ligències múltiples. Sóc una persona inquieta i curiosa, i gaudeixo molt en la meva professió. Aficionada a la lectura, cinema, teatre i esports. La societat evoluciona i l’educació s...
-
Sóc inquieta!
Una jove emprenedora plena d'energia, ganes i idees per fer del món un lloc millor. M'agrada envoltar-me de gent genuina, creativa, curiosa i amb talent. Gaudeixo guiant les persones a descobrir el món de possibilitats que les envolten. Crec en la capacitat de cadascú per a...
-
Diplomada en Magisteri d'Educació Primària per la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i l’Esport (URL), llicenciada en Psicopedagogia per la UOC i graduada en Magisteri d'Educació Infantil per la Universitat Internacional de la Rioja. Des dels inicis de la meva formació em vaig...
-
Químic d’estudis i amb 20 anys d’experiència en la docència, el meu tarannà i la meva formació científica m’han portat a ser una persona inquieta, amb l’esperit de preguntar-me què passa al meu voltant i què puc fer per millorar-ho. En l’àmbit docent em pregunto sobre els processos mentals que...
-
Em defineixo com una persona amb una gran passió per aprendre i per a la que és un repte el dia a dia a l'aula. Per a mi la innovació és sinònim d'experimentació contínua per la millora de l'ensenyament i les condicions d'aprenentatge. Les investigacions sobre neurociència i la...
-
Crec que definir-me com una persona altament curiosa i inquieta em serviria. Afegiria que m'apassionen els meus alumnes. I la ciència, i la tecnologia, i la matemàtica...
No m'encanta la innovació per la innovació. Senzillament, em sento altament insatisfeta amb els resultats i la manera...